Μαντιναδες αστειες ετσι για το καλο του αυγουστου

Οντε θα βηχει ο μαθιος η γατα του ξιπαται,ο σκυλος του χαροκοπα κι αυτη τον ε-φοβαται.

Οταν καπνιζει ο στελης η μανα του μαλωνει,αλλα κι’εκεινος  ξεκινα και βγαινει στο μπαλκονι.

Εις το δικο μου σοχωρο,φυτευω’γω κρομμυδια,και….στην αυλη μου τα πετα εις αλλος τα

σκουπιδια.!!!!!!Η κορη μου τελειωσε προχθες το κεντημα της,για τουτο δεχεται φιλια και χαδια απ’τη μαμα της.

Ο γιος μου πηρε αριστα στο υψος και το μηκος,μα και τη μανα ρωταγε πως γραφεται ο Νικος.

Ο μπαρμπας μου ο νικολης περιπατει στη στρατα κι’αμοναχος του μονολογει *αχι παντερμα νιατα }.!!!!

Αφιερωμενες γι’αυτους που φευγουν τον αυγουστο.Αντε και καλη ξεκουραση γεμιστε μπαταριες για το χειμωνα.

Τι θα κανουμε τα βραδυα με την κλεισουρα???

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩς ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΑΘΗΝΑ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΒΑΡΥΣ ΛΟΓΩ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ  ΚΑΙΠΟΛΥ ΤΟ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟ ΞΕΣΑΛΩΜΑ ΕΔΩ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΝΥΧΤΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕΡΑ.

ΩΡΑΡΙΟ ΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ  ΥΠΝΟΣ 2-3-4-5 ΤΟ ΠΡΩΙ ,

ΞΥΠΝΗΜΑ 12-1 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

ΕΝΑ ΓΕΥΜΑ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ.

ΜΠΑΝΙΟ–ΚΑΦΕΣ–ΒΟΛΤΑΡΙΑ–ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΠΙΤΙ–ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΕΞΟΔΟ.

ΛΕΦΤΑ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ,         Α ΡΕ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 7ΟΟ ΕΥΡΩ.      

5 thoughts on “Μαντιναδες αστειες ετσι για το καλο του αυγουστου

  1. Καλησπέρα Ελευθερία.
    Βλέπω ότι ανέβασες πολλά post με μαντινάδες αυτές τις μέρες, οπότε θα αρχίσω το διάβασμα αμέσως και θα τα πούμε… σύντομα. Καλό μήνα να έχεις.

  2. Γλυκια μου αικατερινη καλο μηνα ,ειναι αργα καθομαι στη βεραντα μονη μου και γραφω,φυσαει αρκετος αερας,μας εχει χαλασει τα μπανια και τα εχω αναγκη γιατι με πονανε τα κοκκαλα μου λογω οστεοαρθριτιδας,αλλα τι να κανουμε καλυτερα δροσια παρα το περσινο καλοκαιρι.Φιλακια.

  3. Καλημέρα Ελευθερία μου, Καλό Μήνα !

    Εμείς, “φτιάχνουμε βαλίτσες” :)

    Πολύ μου άρεσαν οι μαντινάδες!

    Να περνάς καλά, να ξεκουράζεσαι όσο μπορείς, ναι;

    Θα τα λέμε εμείς, έτσι κι αλλιώς :)
    Φιλάκια πολλά πολλά

  4. Νατασσακι μου γλυκο πολυ χαιρομαι που φτιαχνετε βαλιτσες αυτο παει να πει οτι προς το παρον ολα καλα ,οποτε καλη αναχωρηση.Εγω θα σε λεω νατασσακι γιατι ετσι σε γνωρισα και νομιζω οτι σου βγαζει πιο πολυ την ευαισθησια της ψυχης σου απο το νατασσουκο .Ο καιρος εινα χαλια ,φυσαει και εχει αραιες συννεφιες,δηλαδη μπανια γιοκ.Φιλακια καλο ταξιδι.

Υποβολή απάντησης

