ΑΠΤΕΡΑ

 

                          ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ ΒΑΜΟΥ

 

 

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΧΑΝΙΩΝ ΣΤΗ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟ ΒΑΜΟΥ. ΑΠΕΧΕΙ 25 ΧΛΜ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΟΠΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΛΟΦΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΦΟΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΚΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΒΑΘΙΕΣ ΡΕΜΑΤΙΕΣ.ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΟΥ ΓΕΜΙΖΕΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΑΠΟ ΕΛΙΕΣ,ΔΡΥΣ, ΠΟΥΡΝΑΡΙΑ,ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ.

ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΑΡΧΑΙ Α ΑΠΤΕΡΑ,ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΤΗ ΦΥΣΗ,ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΗΜΩΝ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΗΞΕΡΑΝ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ ΤΟΠΟΥΣ.

Ειναι ενας θαυμασιος αρχαιολογικο χωρος με δωρικα κτιρια ,ταφους, οικιες ,μωσαικα ,ναους ακομη και ερειπια θεατρου, εχει επισης και ρωμαίκες δεξαμενες.Διπλα  υπαρχει η Μονη αγιου ιωαννη που ιδρυθηκε τον 12ο αιωνα μετοχι της μονης αγ,ιωαννη του θεολογου της πατμου. Η Απτερα ηταν απο τις ισχυροτερες και πλουσιοτερες πολεις της αρχαιας κρητης και συμφωνα με καποιο μυθο εδω εγινε διαγωνισμος τραγουδιου αναμεσα στις μουσες και τις σειρηνες.Καθως οι μουσες κατειχαν καλα το θεμα ,κερδισαν και εκοψαν τα φτερα απο τις σειρηνες και τις πεταξαν στον κολπο της σουδας.Απο αυτο το συμβαν οι Δωριεις που πρωτοηρθαν στο λοφο ονομασαν την πολη  ΑΠΤΕΡΑ.

 

 

 

ΡΩΜΑΙ

ΚΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 thoughts on “ΑΠΤΕΡΑ

  1. Ελευθερία γειά σου.
    Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου.
    Με κάνουν να αισθάνωμε σαν να περπάτησα αυτούς τους τόπους.
    την καληνύκτα μου.
    Φιλικά: Γιάννης.

  2. Καλησπερα Γιαννη και γω ηθελα να παω χρονια στα απτερα τελικα τα καταφερα φετος τωρα που ειχα ελθε ρεθυμνο,σ’ευχαριστω που ερχεσαι συχνα στη σελιδα.Καληνυχτα

  3. Ελευθερία ξέρεις ότι σε θαυμάζω ειδικά για τις φωτό σου θέλωωωωωωωωω κρήτηηηηηηηη τώρα πνοή Ελευθερία ς

  4. Αλκη καλημερα ε! τωρα θα με κανεις να ντραπω!!!!!!!!!!!!!!!!και ειμαι μετριοφρων!!!!!!!!αλλα τελικα ειναι ωταιες οι φωτο και δεν ξερω το λογο αλλα δεν μου τις πηρε ολες και εχουν γινει και λαθη δεν φαινεται η φωτο αλλα η λεζαντα μονο.Φιλια

  5. Αχ, τα έχω περπατήσει αυτά τα μέρη Ελευθερία μου κι εγώ. Σε καταλαβαίνω. Καλά να περνάς! Τα φιλιά μου έχεις.

  6. Μα Αικατερινη μου δεν ειναι θεεϊκοι τοποι οχι γιατι ειναι στη κρητη αλλα ομου υπαρχουν αρχαια?Περπατουσα μεσα στο πρασινο και κοιταζα απο την μια τον απεραντο καμπος και απο την αλλη τα λευκα ορη και αισθανομουν μια γαληνη.Μακαρι να μπορουσα να μεινω και να κανω τον ερημιτη.Φιλακια

  7. Υπέροχα τοπία Ελευθερία μου.Μακάρι κάποια μέρα να είμαστε πιο κοντά τους…φιλιά!

  8. Ελευθερία σε έχω βάλει στα λινκ μου για να μπορώ να σε βρίσκω πιό εύκολα. Μου αρέσουν αυτά που δημοσιεύεις. Κάθε νέα ανάρτηση σου την διαβάζω ανεξάρτητα άν γράφω σχόλιο ή όχι.
    Και εγώ με τη σειρά μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Σου έστειλα κάτι για τη δύναμη του 10 δεν ξέρω αν το πήρες. Άν το πήρες ελπίζω να σου άρεσε.
    Φιλικά: Γιάννης.

  9. Γιαννη καλησπερα δεν πηρα αυτο το !0 που μου λες.Η ευχαριστηση ειναι και απο μενα απλα εχω χαθει γιατι εχω πολλα να κανω αυτη την εποχη.Αν βρω ευκαιρι θα σου μιλησω. Διαβασε και το αλλο μου μπλοκ στη μπλογκσποτ.elet-eletblogspot.com.Φιλικα ελευθερια

Σχολιάστε

