ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ –1η ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΓΕΝΕΘΛΙΑ

ΜΕΤΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ  ΣΗΜΑΔΙΑΚΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΗΜΟΥΝΑ ΕΓΚΥΟΣ ΣΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ Μ ΕΤΡΟΥΣΑ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΩ ΚΑΙ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Η ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΑ ΗΤΑΝ Σ’ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.ΓΙ’ΑΥΤΟ ΤΑΧΩ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΜΑ ΑΚΟΥΩ ΤΟ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΜΟΥΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΥ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ .ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΑΝ ΧΘΕΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΤΟΣΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΕΓ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΑΚΟΜΗ.ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΞΑΝΘΟΥΛΙ ΜΕ ΜΠΟΥΚΛΕΣ ΕΝΑΣ ΚΟΥΚΛΟΣ. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΓΡΙΑΝΘΡΩΠΟς ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΣΤΑΚΙΑ. ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΟΥ ΛΕΩ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΑΝ ΝΑ ΣΕ ΦΕΡΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΨΗΛΟΡΕΙΤΗ ΜΟΙΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ  ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΩ……! ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΒΕΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ.                                                                            

 

ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟ
14 thoughts on “ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ –1η ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΓΕΝΕΘΛΙΑ

  1. Καθε μερα γιορτη να εχετε στο σπιτικο σας Ελευθερια. Να τον χαιρεσαι και το Γιωργο σου.

    Καλημερες, καλο μηνα να εχουμε!!! :)

  2. Αντωνη σ’ευχαριστω για τις ευχες σου.Μασ εχουν πεσει μαζεμενες οι γιορτες.Καλο μηνα και ολα τα καλα σε σενα Φιλακια

  3. Να τον χαίρεσαι!Γερός και δυνατός!
    Κοίτα σύμπτωση,δυο γιορτές μαζεμένες στο σπίτι σου.
    Καλημέρα!

    Και η μεγάλη μου κόρη σήμερα έχει γενέθλια.

  4. Α, μαζεμένες οι γιορτές! :)

    Χιλιόχρονος ο Γιώργος σου
    να τον καμαρώσεις όπως θες, Ελευθερία μου!

    Τα καλύτερα σου εύχομαι!!!

    Φιλάκια πολλά :)
    και από τον Άκη! ;)

    Και καλό Μήνα!!! :)

  5. Ελενη μου σ’ευχαριστω για τις ευχες σου και το οτι επισκεπτεσαι το μπλοκ μου συχνα, σ’ευχαριστω και πολυχρονη και να τα εκατοστησει η κορουλα σου.Πολλα φιλια ελευθερια και καλο μηνα.

  6. Καλο μου νατασσακι και σενα σ’ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου τις εχω αναγκη, θελω να τον καμαρωσω ξερεις εσυ πως!!!!!!!!!!!!!Το μικρο μου σγουρομαλλο τι κανει φιλακια να του δωσεις και πες του η σοκολατα τον περιμενει.Καλο μηνα και φιλακια

  7. Nα το χαίρεσαι το κοπέλι σου! Χιλιόχρονο να είναι και η ζωή του να είναι πάντα όμορφη και χρωματιστή!

    φιλιά πολλά!

    υγ ανέβασα το ποστάκι για τα μέρη μας. Πέρνα όποτε έχεις χρόνο :)

  8. Πατριωτακι μου καλο σ’ευχαριστω για τις ευχες σου.Καθημερινως περνω δεν σε ξεχνω ποτε Φιλακια στο μωρουλι σου, και φυσικα σε σενα.

  9. Αν και αργοπορημένη να ευχηθώ… ότι καλύτερο στο παλικάρι σου Ελευθερίτσα μου.Κι εσύ να το δεις όπως ποθείς!Χρόνια του πολλά!

Υποβολή απάντησης

