ΣΑΤΙΡΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ


Στο νεο χρονο τουτονε ευκομαι να σου λαχει μια γ-κοπελια’που και καρδια,μα και παραδες να’χει.

Καθε πρωτοχρονια γροικω ευκες ενα μιγομι μα μουδεμια νους χρισθιανου δεν επιασεν ακομη.

Επροκαμες και μου’καμες ποδαρικο και παλι και γδεχομαι πως θα με βρει ατσιποδια μεγαλη.

Δισεκτος και ποδαρικο απο μια γρε γρινιαρα ουλο το χρονο δε θα δω του ηλιου φωτεραδα.

Κι οπερσυς το ποδαρικο μου τοχες καωμενο κι αφου κι οφετος ‘προκαμες ειντα καλο ανιμενω.

Μια γρε στιφια ποδαρικο μου κανει καθα χρονο κι ολοχρονις μουδε φιλι μουδε παρα σταυρωνω.

Αη Βασιλη εψευτησες σιγα σιγα τα δωρα και με σαφι κινεζικα εωεμωσες τη χωρα.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                     Ευχομαι σε ολους ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

                                                                             2 0 0 9

                                                             ΥΓΕΙΑ – ΑΓΑΠΗ – ΗΡΕΜΙΑ

ΗΡΕΜΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΠΟ ΣΠΑΡΑΓΜΟΥΣ

                                                                        Ε ΛΕ Υ ΘΕ Ρ Ι Α

                                                  

20 thoughts on “ΣΑΤΙΡΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ

  1. Εύχομαι ο νέος χρόνος
    να φέρει σε όλους μας
    ΥΓΕΙΑ & ΕΥΤΥΧΙΑ και προπαντός
    μυαλό στο άδειο κεφάλι των ισχυρών του κόσμου κι ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ …

  2. Όσο κι αν ψάξεις δύσκολο να βρείς τετοια γυναίκα,
    παράδες αν χει και καρδιά, στη φερνει πεντε δέκα.

    ευχόμαστε κι ελπίζουμε μέρες ευτυχισμένες,
    γιατί η τύχη δεν γρικά κι είναι δυστιχισμένες.

    Ο χρόνος αν μας μπεί στραβά φταίει το παληκάρι?
    που ήκαμε το ποδαρικό την πρώτη του γενάρη?

    Παράδες όλοι θελουμε κι αγάπη με ευτυχία,
    μα αντί για αυτά μας έρχεται πάντα κακοτυχία.

    Τον αη Βασίλη εκάμαμε ακόμη κι ακροβάτη,
    για να γεννιέται στη καρδια αληθινή αγάπη.

  3. Καλή χρονιά!
    Όλες οι ευχές σου να γίνουν πραγματικότητα για σένα,την οικογένειά σου και ολόκληρο τον κόσμο!

  4. Γλυκιά Ελευθερίτσα μου, ο Άγιος Βασίλης/
    μου είπε πως βιβλία θες, διαβαστερή να γίνεις!

    Γι’ αυτό και ‘γω έχω εδώ δωράκι να σου στείλω/
    βιβλίο που το έγραφα δυό χρόνια φύλλο-φύλλο!

    (Πως με βλέπεις; Τα πάω καλά στις μαντινάδες ή είμαι για κλάματα;)

    Είδα πως στη λίστα με τα βιβλία που θες να διαβάσεις είναι και το δικό μου και δεν σου κρύβω πως με συγκίνησες πάρα πολύ… Όπως λες και ‘συ η αγορά βιβλίων είναι ακριβό σπορ και είπα να βοηθήσω λίγο την κατάσταση. Για να αγοράσεις όλη την λίστα θες σίγουρα καταναλωτικό δάνειο και τέτοιους καιρούς δεν είναι να μπλέκει άνθρωπος με τις τράπεζες!

    Σου εύχομαι από καρδιάς να έχεις ένα υπέροχο και γεμάτο 2009 με υγεία και ανθρώπους που αγαπάς γύρω σου! Επικοινώνησε μαζί μου (eledaf@hotmail.com) για να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες. Η μαμά του ήρωα είναι Κρητικιά. Δεν λεει να μην μας έχεις διαβάσει ακόμη!

    Σε φιλώ γλυκά,
    Ελένη Δαφνίδη
    (Μικρές απιστίες μεγάλες τιμωρίες)

  5. Καλη μου Ελενη σ¨ευχαριστω για τις ευχες και σου στελνω και γω τις δικες μου και με συγκινησες πολυ με την προσφορα σου.Η αληθεια ειναι οτι ειμαι πολυ διαβαστερη και παραλληλα με το ιντερνετ καλυπτω το υπολοιπο με διαβασμα τοσο που καμμια φορα τσαντιζομαι γιατι και τα δυο μου τρωνε πολυ χρονο και δενπρολαβαινω με αποτελεσμα να ξενυχτω.Ομως επειδη ειμαι πολυ μεθοδικος ανθρωπος ειδες ταπεινοτης!!!!!!!!!!!!! κανονισα και μου τα εκαναν δωρα, δεν ζητω τιποτα αλλο μονο βιβλια.Και ακου τι κανω εχω ενα βιβλιοπωλη γνωστο του κανω την παραγγελια με τον καταλογο που θελω και τους στελνω ολους εκει και διαλεγουν απο τα διαλεγμενα.Λοιπον θα επικοινωνησω μαζι σου κ για περισσοτερες πληροφοριες,αλλα ακομη δεν το διαβασα γιατι εχω αλλα που προηγουνται.Φιλια και ευχες για το 2009.

  6. Σας εύχομαι χρόνια πολλά και μαντινάδες φίνες
    στους δώδεκα που μέλλονται πάλι ναρθούνε μήνες!

    Συχνά πυκνά σας έρχομαι, κι ας μη με αγροικάτε
    τση Κρήτης λόγο και ρακή ατόφια με κερνάτε.

    Τα παίρνω στην καλύβα μου, διαγέρνω στο βουνό μου
    περάστε όντε σας βολεί από το φτωχικό μου!

  7. Καλή χρονιά Ελευθερία μου. Να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια σου.

    Και να σου φέρουν δώρο κι άλλα κι άλλα κι άλλα βιβλία! ;) Τα φιλιά μου έχεις…

  8. Πανο σ¨ευχαριστω για τις μαντιναδοευχες σου καταπληκτικες με γοητευσες . Καταπληκτικη μαντιναδα και πολυ τις απολαμβανω αυτες τις ευχες,Νασαι καλα ναχεις υγεια και ειρηνη σε ολο τον κοσμο και να συνεχισης να μαχεσαι.Φιλια ελευθερια

  9. Κατερινα μου καλη οτι καλυτερο για σενα και την οικογενεια σου.Υγεια,πολυτιμο αγαθο.Και ξερεις οτι σ¨αγαπω και σ¨εκτιμω πολυ.Ασε εχει πεσει πολυ διαβασμα, και δεν προλαβαινω.Φιλακια πολλα για το 2009.

  10. Ελευθερία, κάμε ένα κόπο: στην τελευταία, το “περάστε”, ας γίνει “κοπιάστε”.

    (ανταποδίδω τα φιλιά) :-)

  11. ╔══╦══╦══╦══╗
    ╚═╗║╔╗║╔╗║╔╗║
    ╔═╝║║║║║║║╚╝║
    ║╔═╣║║║║║╠═╗║
    ║╚═╣╚╝║╚╝╠═╝║
    ╚══╩══╩══╩══╝
    ¤ø„¸¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
    ¨°º¤ø„¸ HaPpY ¸„ø¤º°¨
    ¸„ø¤º°¨ NeW yEaR“°º¤ø„¸
    ¸„ø¤º “°º¤ø„¸ ¤ø…

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  12. ελευθερία με την απίστευτη μαχητικότητα σου να έχεις χρόνια καλά πάρε κάτω και την καρτούλα σου
    http:/eleytheriakritikara.xroniapolla.org/

  13. Αλκη δεν μπορω να παρω την καρτουλα μου, παντως σ¨ευχαριστω νασαι καλα πολυ μεγαλη μαχτικοτητα για το 2009 και μεις μαζι σου.Φιλια ελευθερια

Υποβολή απάντησης

