ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΣΑΤΙΡΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

05_04_51-candle_web

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, μα πολλοι λενε πως ψόμματα¨ναι και το¨χου μονο γ¨αφορμη να πιουνε και να φανε.

Εμενα Γολγοθας, Σταυροι, χλαμιδες, λοχες, ξυδια ομπρος στα τοσα ΄που περνω μου φαινονται ποαιχνιδια.

Και το φιλι τσ’ αναστασης μου οτο’κοψες κι εκεινο και μ’αφηκες αμοναχο να ξεροκαταπινω.

Χριστος Ανεστη με τ’αυγα να σπουνε το’να τ’ αλλο ,μα’ χα καλλια στη γ-κεφαλη να σπουνε τω Μεγαλω.

Αν εσταυρωναν ντο Χριστο τη σημερον ημερα ποιος Σιμωνας ‘θελα βρεθει για να του δωσει χερα???

Αν εφορτωνα ντου Χριστου σαυρο να κουβαλησει σημερο δε ‘θελα βρεθει κανεις  να βοηθησει.

Επεταξε ντ’αρνι ψηλα και πως να το σουβλισω απου δε λεει τ’ ατιμο  ν’ αντιγιαγυρει οπισω.

Να’ ταν ο καθαγεις αρνι, στη σουβλα να γυριζει, να δω αν θα’χεν ορεξη για να πανηγυριζει.

Πλια ωρες τρωμενε στ’αρνι παρα στην εκκλησια που καθε χρονο γινεται κι αυτο για μας θυσια.

Μ’ενα φιλι τσ’Αναστασης ταϊζεις με ενα χρονο κι ουλο ντον αποδελοιπο καιρο δε ντο λιγωνω.

Μ’ενα φιφλι τσ’ Αναστασης και οφετος θα τη βγαλω και θα’ναι το μοναδικο τσ’αγαπης μου ρεγαλο.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ  και γιαμας το βανομε στα ποδια μονο δυο ψαλτες κι ο παπας κραθιουνται με τα δοδια.

11 thoughts on “ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΣΑΤΙΡΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

  1. Καλησπέρα Ελευθερία.
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και ανταποδίδω.
    Δεν χάθηκα εδώ είμαι άγρυπνος φρουρός επί των επάλξεων. Απλά μπήκε η Άνοιξη με τρόπο που δεν την είχα συνηθίσει μέχρι σήμερα και με έπιασε στον ύπνο, με αποτέλεσμα να με τρέχουν τα κορίτσια μου.
    Που να βρω χρόνο να ανοίξω τον υπολογιστή μου!!!!!!
    Εύχομαι καλή μεγαλοβδόμαδα να περάσουμε και η ανάσταση του κυρίου να φέρει γαλήνη και αγάπη στις καρδιές μας που τόσο πολύ έχουμε ανάγκη.

  2. Ελευθερία, πέρασα να σου αφήσω τις θερμότερες ευχές μου για ένα πολύ καλό Πάσχα, σε σένα και την οικογένειά σου
    Νίκος

  3. Το φανταζόμουν οτι θα έγραφες κάτι τέτοιο!!
    Καλή Ανάσταση με υγεία και χαρά! Καλά να περάσετε Ελευθερία μου! Σας φιλώ πολύ!

  4. Μας είπανε θνητούς για να τρομάξουμε…
    Τι και εαν είμαστε θνητοί; όλοι κρύβουμε μια χούφτα αθανασίας στα χέρια μας.
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

  5. Και το φιλι τσ’ αναστασης μου το’κοψες κι εκεινο και μ’αφηκες αμοναχο να ξεροκαταπινω…
    Αυτή μου άρεσε περισσότερο.. Καλώς σε βρήκα Ελευθερία. Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη

  6. Τώρα το Πάσχα επέρασε, να δούμε τι θα γίνει
    με την παλιοκατάσταση και τη χοληστερίνη.

    Το Πάσχα κι επέρασε Πρωτομαγιά μπροστά ‘ναι
    κι άλλα κατσίκια και αρνιά οι Έλληνες θα φάνε!

    Κι αν δώσει μάθια μου ο Θιός κανένα και γλιτώσει
    τ’ Αγίου Πνεύματος κι αυτό, ζωή θα παραδόσει.

    Είναι στη φύση τους θαρρώ των έρμω των αρνιώνε
    να κάνου οι άνθρωποι γιορτές μόνο για να τα τρώνε!

    Χρόνια Πολλά, Ελευθερία!

  7. vasilis Μια τσικουδια ενα φιλι και μια καλη κουβεντα σου ομορφαινουν τη ζωγ κι’οσο μπορεις τη γλεντα.Και γω χαρηκα που περασες και βρεθηκαμε.Χριστος Ανεστη

  8. Πανο αφιερωμενη εξαιρετικα. Λαος χωρις παραδοση με το καραβι μοιαζει απου κι’ οι τεσσερις καιροι το δερνουν και βουλιαζει.Χριστος Ανεστη

Υποβολή απάντησης

