ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Ευτυχως που υπαρχουν ανθρωποι ακομη. Ναναι καλα το νατασσακι που μου εδειξε αρκετα για το wordpress και καταλαβα λιγα και τα εγραφα κιολας, φαντασου να μην κρατουσα και σημειωσεις,μαυρα μεσανυχτα. Αλλα που θα παει το μαθημα θα συνεχιστει.Αυτο τον καιρο εχω πολλα να κανω, να ετοιμαστω γιατι την παρασκευη φευγω για ρεθυμνο, να διαβασω ενα βιβλιο που ειναι προς το τελος του και εχω αγωνια να το τελειωσω, να παρακολουθησω τη συναυλια του γιου μου στην κιθαρα, να γραψω φαρμακα στο γιατρο για την πιεση, τ’αγχολυτικα μου.Τι να κανω η γυναικα πρεπει να τα προλαβω ολα γιατι εχω και τους πασαδες,μη τυχον και κουνησουν το χερακι τους. Φιλακια σε ολους.

11 thoughts on “ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

  1. Νατασσακι μου ωραιο το εξωφυλλο.Επαθα μπλακ αουτ,δεν θυμαμαι τιποτα.Φιλακια

  2. Καλημέρα elet, καλό Πάσχα σου εύχομαι κι από εδώ, με υγεία για την οικογένειά σου!
    Να περάσεις καλά και καλό ταξίδι 🙂

  3. Καλά να περάσεις στο Ρέθυμνο.
    Και πιες και καμιά ρακή και για μας.
    Είναι πιο αγχολυτική από οποιοδήποτε αγχολυτικό…
    🙂

  4. αααα βλέπω πάμε καλά!
    άρχισες τα όργανα και βλέπω τα παίζεις και καλά…

    άντε ήρεμα να περάσεις τις γιορτινές μέρες και για να μη χολοσκάς με τους παπάδες βάζεις στο σπίτι ράδιο και ακούς εκεί ψαλμωδίες

    μάκιαααα

  5. Καλό ταξίδι, να προσέχεις
    Να περάσεις καλά, και θα τα πούμε εμείς έτσι κι αλλιώς
    (και μετά το Πάσχα, ναι; )

    Φιλιά πολλά 🙂

  6. Νατασσακι μου γλυκο φιλακια και ευχες.Εχω αγχος μεχρι να μπω στο καραβι ,το ειχα παθει και τις αποκριες.

  7. Συμελλα ναναι καλα η νατασα που με ξεστραβωσε ομως λογω αλτσχαιμερ τα ξεχνω.Ου γαρ ερχετε μονον.

  8. Kαλε μου alu σ’ευχαριστω για τις ευχες σου, ρακι θα πιω οπωσδηποτε και θα σε θυμαμαι.Και παλι ευχες .Αν βρω ιντερνετ θα σας διαβασω γιατι σας εχω μαθει και μου λειπετε. Ελευθερια.

  9. Νεραιδοσκονουλα μου σ’ευχαριστω για τις ευχες σου.Ριχνω τελευταιες ματιες στο πι σι μια και σε λιγο θα φυγω για πειραια.Καλη ανασταση και παλι. ελευθερια

Σχολιάστε

