ΣΟΚ

Σημερα βλεποντας στις ειδησεις την εικονα των παιδιων στη ΜΙΑΝΜΑΡ να τρεχουν πισω απο ενα αυτοκινητο το οποιο πεταγε βοηθεια σ’αυτα τα δυστυχισμενα και εξαθλιωμενα παιδια σοκαριστικα.Ειναι δυνατον .Δεν βρηκαν καποιο αλλο τροπο αυτοι οι φιλευσπαχνοι ανθρωποι να τα δωσουν ??Και ποιος ηταν αυτος που τραβουσε την εικονα με την καμερα?Δεν μπορω να καταλαβω γιατι το δειχνουν?’η μπορει να μην καταλαβαιων το νοημα της εικονας.Θελουν να δειξουν στο πολιτισμενο κοσμο τι υποφερουν στην μιανμαρ? αισθανονται ευχαριστηση για το καλο τους εργο και το αποθανατιζουν.? Ας μου το εξηγησει καποιος ,γιατι εγω αδυνατω.

2 thoughts on “ΣΟΚ

  1. Ελευθερία καταρχήν καλημέρα και σας ευχαριστώ πολύ που με έχετε στα link σας. Είδα ότι κάποιοι άνθρωποι έφτασαν στο blog μου απο σας και έτσι σας βρήκα.
    ‘Οχι ότι είμαι ειδική να σας απαντήσω σε ότι γράφετε στο post, αλλά συμμερίζομαι τα ερωτήματά σας σχετικά με τη Μιανμάρ και νομίζω ότι τέτοια ρεπορτάζ , ακριβώς έχουν στόχο να δείξουν ότι εμείς οι ελεήμονες Δυτικοί, «βοηθάμε» πάντα τους απανταχού αδυνάτους. Βέβαια βοήθεια που διαφημίζεται, για μένα δεν νοείται, αλλά …
    Αυτά τα λίγα για πρώτη φορά, αλλά ελπίζω να τα ξαναπούμε. Και πάλι σας ευχαριστώ…

  2. Αικατερινη εγω στο χωρο ειμαι καινουργια και ουτε εχω γνωσεις υπολογιστων.Ογιος μου ο μικρος ασχολειται και κολλησα γιατι μου γεμιζει αρκετα κενα μοναξιας ψαχνοντας.Σε διαβαζω αρκετο καιρο μπαινοντας απο την ιστοσελιδα της νατασσας.,μ’αρεσουν το γραψιμο σου και ο τροπος εκφρασης.Φιλικα ελευθερια.

Σχολιάστε

