Δυσκολη εποχη

Ολα ειναι δυσκολα αυτη την εποχη και κανει και ζεστη .Τα παιδια γραφουν ,ο γιος μου ειναι μεσα στο αγχος ,ο καιρος μας βγαζει εκτος σπιτιου και απ,οτι βλεπω εχουν αραιωσει τα γραψιματα στις ιστοσελιδες . Φετος δεν με νοιαζει και πολυ με τα μαθηματα  και ολοι ειμαστε πιο χαλαροι ομως απο του χρονου τα ψεμματα τελειωνουν χρειαζεται καλη προετοιμασια και τις πανελλαδικες.Σκεπτομαο δε ποσο ψυχοφθορο ειναι το συστημα των εξετασεων  και που κανονικα θα επρεπε να το εχω συνηθισει μια και προηγηθηκαν οι δυο μεγαλυτεροι γιοι μου οι οποιοι ευτυχως ηταν τυχεροι ισως ηταν και αλλη εποχη,γιατι και περασαν και εχουν τακτοποιηθει επαγγελματικα και ευτυχως οχι στη γενια των 7οο ευρω.Μηπως ειναι καλυτερα να υπαρχει και η εναλλακτικη λυση των ιδιωτικων πανεπιστημιων? παρ’ολο που η τσεπη μου δεν αντεχει για διδακτρα, κουβεντιαζοντας ομως με γονιους που δινουν φετος ακουσα κατι αστρονομικα ποσα ια φροντιστηρια και ιδιαιτερα.Ειναι καλυτερα μηπως αυτα τα χρημματα να δινονται σε διδακτρα ? ειναι καλυτερα που πολλοι γονεις στελνουν τα παιδια τους στο εξωτερικο? αυτα τα πανεπιστημια δεν ειναι ιδιωτικα ? γιατι κορδωνονται λεγοντας εμενα ο γιος μου ‘η η κορη μου σπουδασε αγγλια, ιταλια,και δεν συζητω για ρουμανια και βουλγαρια που πηγαν παρα πολλοι και αναγνωριστηκαν και τα πτυχια τους με την εισοδο αυτων των χωρων στην  Ευρωπαικη ενωση.Παρεχουν καλυτερης ποιοτητας σπουδων?ενα ερωτημα που δεν μπορει να βρει τελικα απαντηση.

Σχολιάστε

