ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΘΕΛΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ

5 thoughts on “ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΘΕΛΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

  1. Καλημερα νατασσακι μου,ετοιμαζομαι να φυγω για ρεθυμνο το σαββατο στις 2 το μεσημερι.Ο λευτερης θα μεινει γιατι πρεπει να χορεψει στις 30 με το χορευτικο στο θεατρο πετρας και θα ελθει με τον πατερα του .Θα τα πουμε τηλεφωνικως,Ο αστερακης δουλευει κανονικα?πληρες ωραριο?Φιλακια

  2. Ελευθερία μου πέρασα για μια καλησπέρα και διαβάζω ότι έφυγες για Ρέθυμνο. Σε ζηλεύω! Σίγουρα θα περάσεις όμορφα. Καλό ξημέρωμα.

  3. Αικατερινι μου καλημερα ,δεν εφυγα αυριο φευγω στις 2 το μεσημερι με το αριαδνη για χανια,Πιστευω οτι θα μπορω να εχω επικοινωνια και να σας διαβαζω μεχρι να πατε ολοι διακοπες.Φιλακια

Σχολιάστε

