Το ρεθυμνο μας περιμενει

Επιτελους φθανουμε στο τελος της σχολικης περιοδου,αλλο ενα μαθημα εμεινε να δωσουμε και περιμενουμε να βγουν τ’αποτελεσματα.Δεν σκοτωθηκαμε βεβαια και στο διαβασμα φετος ειμασταν αρκετα χαλαροι μια και οπως λεμε απο του χρονου θ’αρχισουν τα δυσκολα της προετοιμασιας.Ας το ελπισουμε οτι ετσι θα γινει γιατι οικογενειακως εχουμε μια κλιση στα καλλιτεχνικα και ο μικρος μας εχει βγει περαν του δεοντος καλλιτεχνης .Στις 20 του μηνα θα κανουμε εμφανιση στο θεατρο πετρας με την κιθαρα και αλλα οργανα σε μια συναυλια που κανει το ωδειο της περιοχης μας.Τελειωνοντας και με τα χορευτικα μια και πηγαινουμε 10 χρονια παραδοσιακους χορους θα ειμαστε ετοιμοι για να φυγουμε για την αγαπημενη μας κρητη και ειδικα ρεθυμνο. Το ρεθυμνο λοπον μαζς περιμενει και μεις δεν βλεπουμε την ωρα να φυγουμε και να απλωσουμε τις κορμαρες μας στην αμμουδια και να ριξουμε τις βουτιες μας στη βορεια και πιο πολυ στη νοτια γιαλια με τα καθαρα και πολυ κρυα νερα.Η αληθεια ειναι οτι αυτα τα νερα δεν ζεσταινονται ποτε ειναι τοσο κρυα που μερικες φορες νομιζω τοι θα σταματησει η καρδια μου και μυρμηγκιαζει το κορμι, μετα ομως απο μερικες απλωτες αισθανεσαι μια τετοια αναζωογονηση που δεν περιγραφεται. Το ρεθυμνο οπως το βλεπω εγω και το λατρευω.

4 thoughts on “Το ρεθυμνο μας περιμενει

  1. dyosmaraki μου καλημερα θα σε περιμενω να μου τηλεφωνησεις και να σε δω απο κοντα στο ρεθυμνο.Θα τα λεμε γιατι ο γιος μου εχει ιντερνετ στο ρεθυμνο και πιστευω να τα καταφερω να επικοινωνω.Φιλακια πολλα ?????

  2. Μπορεί να μην είμαι από την Κρήτη,αλλά λατρεύω όλο το νησί,που έχω επισκεφθεί ήδη 4 φορές και πάω βουρ για την πέμπτη…
    Βέβαια,είμαι «φαν» του ανατολικού νομου!
    Καλές διακοπές!!!

  3. Γεια σου χρισοστομε που σ’αρτεσει η κρητη και με ο δικιο σου βεβαια για μενα μια και καταγομαι απο κει αν και αλλοι λεν οτι μονο οι κυκλαδες θυμιζουν νησι και τους αρεσει η θαλασσα.Ευχομαι να περασεις καλα.

Σχολιάστε

