ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

  • Χαλασε η τηλεοραση  τη φθειρανε οι χρονοι και ΖΙΜΕΝΣ γυρεψα να βρω μ’επιπεδη οθονη
  • Ο πωλητης με ξανοιξε με ανοιχτο το στομα φιλε μου τα καθεκαστα δεν τα μαθες ακομα?
  • Ειντα να μαθω πεμου το κατσε να μου μιλησεις, χαλασε η τηλεοραση και δε θωρω τσ’ ειδησεις.
  • Τσι ΖΙΜΕΝΣ τσι χαρισαμε μαζι με τ’αλλα δωρα σ’εκεινους που σε κυβερνουν πενητα χρονια τωρα.

 

Μπλεξαμε με τους Γερμανους και τσι κουτσουκανιες τους απου μασε λαδωνουνε να κανουν τσι δουλεια τους.

  • Μετα τη  ΖΙΜΕΝΣ ηρθανε νεες αποκαλυψεις την ΚΟΣΜΟΤΕ με Γερμανο πιασαν σε περιπτυξεις
  • Στον ερωντα του επεσε γι’αυτο θα συμπερανω πως μετρητοις τον πλερωσε και με το παραπανω.
  • Λενε πως παντα το κακο κοβεται απ’τη ριζα ψαξετε τους προστατες της που πηρανε τη μιζα.!!!
4 thoughts on “ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

  1. Εν κατέω αν πραγματικά
    κάποιος με περιμένει,
    μα σίγουρα θα ήθελα
    μιά αγκαλιά με μέλι!

    Όσα φιλιά τσε να σου δώκω
    μπορεί να τα μετρήσεις,
    μα θα ‘ναι διαφορετικά
    σαν χίλιες αναμνήσεις!

    Όποιος με εθυμήθηκε
    ποτές εν τον ξεχνάω,
    ότι τσε να γενεί
    πάντα τον βοηθάω!

    Οι Δροσολίτες είναι θρύλος
    που αν τους δεις θα καταλάβεις,
    ποια είν’ η μαγεία τσι ζωής
    μέσα από την ομορφιά της!

    Τσι μαύρες μας ούλοι έχουμε
    κάποιες στιγμές στη ζήση,
    μα μήτε χαρά στον τόπο τσι
    εν έχουμε αφήσει!

    Μιά κοπελιά μπρε
    με χει κουζουλαμένο,
    τσε όντες τη θωρώ
    απάντηση εν πέρνω,
    τσι μίλησα πολλές φορές
    μα απάντηση εν πήρα,
    μονάχα ένα χαμόγελο
    δειλό ω σαν τη μοίρα!

    Νωρίς εμείς χωρίσαμε
    χωρίς να σε χορτάσω,
    παράπονο μου έμεινε
    τσε πως να σε ξεχάσω!

    Συνέχεια τη σκέψη μου
    την κάμεις άνω-κάτω,
    πως να σε ξεχάσω ‘γώ
    χωρίς απώλειες να ‘χω!

    Εδά εν βγήκε η αυγή
    γιαντα εσε ζηλευγει,
    απου σε τόσο όμορφη
    απου ο κόσμος βλέπει!

    Λαός χωρίς παράδοση
    καράβι απου πλανιέται,
    μεσα εις το πέλαγο
    του σκοταδιού ξεχνιέται!

    Τα μάθια μου θα σου δινα
    ανε τα χρειαζόσουν,
    γιάντα εμένα με εθαμπώσανε
    τα κάλη τσε το φώς σου!

    Να ήμουνα ρακί
    στα χείλη τα δικά σου,
    σαν θα φιλείς αρσενικό
    να κλέβω τα φιλιά σου!

    Σε πέρδικες ποτέ
    εν παίζω καμιά σφαιρα,
    γιάντα είναι όμορφες
    τσε μου θυμήζουν εσένα!

    Οντες πάψεις να ελπίζεις
    βρες γρεμό να τσακιστείς,
    ονειρά εν θα υπάρχουν
    πάνδεινα θα υποστείς!

    Η ρακί είναι το φάρμακο
    για κάθε χωρισμένο,
    είναι το γιατρικό
    τσε για τον πονεμένο!

    Αγάπη δυνατή
    πράμα εν φοβάται,
    θεούς και δαίμονες νικά
    και δεν τη κυβερνάτε!

    Ένα χαμόγελο καλό
    δικό σου μόνο φτάνει,
    να αναστηθούνε οι νεκροί
    από το Σειτάνι!

    Είμαι παιδί ατάραχο
    στοχάζω όντες θεριεύω,
    μα είμαι και περίεργος
    την μοίρα να ανατρέπω!

    Όποιος μου τηνε φέρεις
    θα χει πολλούς μπελάδες,
    θα βλαστημήσει τη στιγμή
    απου ‘πε μαντινάδες!

    Εν πιστεύω εις τα ζώδια
    μάντεις και ιστορίες,
    μονάχα εις το Θεό
    και όι σε βλακείες!

    Σε γνώρισα εις το χορό
    κουνιόσουνα ωραία,
    μετά ίντα εγίνικε
    εν έχω πιά ίδέα!

    Να ‘ταν η απόσταση γυαλί
    να σπάει να σε βρίχνω,
    να δεις πόσο μου έλειψες
    μ’αγάπη να στο δείχνω!

    Γεμάτη νάζι κοπελιά
    είσαι τσε επιμένεις,
    όλους τους δαιμονίζεις μπρε
    άλλο που σύ εν θέλεις!

    Ψηφάλακι θέλετε πολύ
    από τη χέρα να σας δώκω,
    μα να μη χαίρεστε γιατί
    τιμώ τούτο το τόπο!(ΣΥΡΙΖΑ)

    Ούλες δικές μου!Χαιρετώ!

  2. Μπραβο πατριωτακι δρακοστυλιανε για τις μαντιναδες σου πολυ μου αρεσαν.Νασαι καλα πατριδα.Περιμενω καινουργιες εμπνευσεις.Ελευθερια

  3. Τούτη είναι η αγαπημένη μου!Τσε πάντα δικιά μου!
    Τσι μαντινάδες τσι μιλώ
    σαν κρητικό αηδόνι,
    μα σαν εκείνηνε θα ειδώ
    η αναπνοή παγώνει!
    ….

    Μου ήρθε το χαρτί
    να παρουσιαστώ Αυλώνα,
    στις 15 του μηνός
    τσε έχω γενεί λιώμα!(15 Μάη)

    Εσύ είσαι ο άγγελος
    τσε γώ το διαολάκι,
    γουστάρεις να το κάμουμε
    με κέφι τσε μεράκι?

    Μπορεί εσύ να απότυχες
    μα να το επιμείνεις,
    να μην το βάλεις κάτω
    τσε να το διαβήνεις!

    Μιά σου ναι η ευκαιρία
    μα ποτέ να μην τη χάσεις,
    γιάντα εμπόδια θα βρείς
    τσε θα κακοπεράσεις!

    Εσύ σήμερον χώρισες
    πολύ να μη σε νοιάξει,
    υπάρχουν όνειρα πολλά
    χωρίς καμία λάμψη!

    η συνέχεια στο ιστολόγιό μου!χαιρετώ σε πατρίδα!

Σχολιάστε

