Μαντιναδες συνεχεια και για αρκετο καιρο συνεχεια

Απ’οταν εχωρισαμε ιντα θαρρεις πως κανω ? ενα τσικαλι φαγητο τρωω ναμην πωθανω.

Οταν θα νοιωθεις μοναξια φερνε  με στο μυαλο σου και εγω θα γινω αστραπη και θαρχομαι εμπρος σου.

Αμα κοιμασαι και αισθανθεις βαρος στην αγκαλια σου η σκεψη μου κουραστηκε και ξαπλωσε κοντα σου.

Εχτες αργα σε πετυχα και ποτιζες τις βιολες μα ησουν πιο δροσερη και πιο ομορφη απο ολες.

Ζωη δεν ειναι να ξτπνας να τρως ναθετεις παλι,Ζωη ναι νασαι ξυπνητος οταν κοιμουνταιοι αλλοι.

2 thoughts on “Μαντιναδες συνεχεια και για αρκετο καιρο συνεχεια

  1. Μια χαρά όλες συμπατριώτισσα! Καλοδιαλεγμένες! Αχ τι μου κάνεις και δεν θα κατέβω φέτος κάτω καθόλου!!

    Καλά να περνάς στα μέρη μας!

    φιλιά πολλα!

  2. Θαλασσινη μου τωρα που ειμαι ρεθυμνο ,καθε μερα θα ενημερωνομαι και θα σας γραφω μαντιναδες.Ευχομαι να εισαι καλα και ολα με το καλο και δεν πειραζει που δεν θα κατεβεις,του χρονου ολοι μαζι. Ασε που εχει 10 μερες που φυσαει πολυ και δεν κανουμε καθολου μπανια.Πολλα φιλακια απο ρεθυμνο ελευθερια

Σχολιάστε

