ΕΡΓΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ

φΕΤΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΠΟφΑΣΙΣΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ ΝΑ ΣΚΑΨΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΜΕ ΑΠΟ ΤΕΛΕΣΜΑ ΠΑΝΤΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΠΑΧΑΛΟ.ΕΚΕΙΝΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΝΓΩΣΤΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΑΓΝ,ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙς ΣΤΕΦΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ …..ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΠΙΜΟΤΥΠΙΚΟΝ.           Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΕΦΑΣΙΣΕ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ

ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙς ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΟΥΝ  ΑΣΧΕΤΑ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ!!!!!!!! ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ Ν΄ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗ Ν ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ,  ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ

ΠΡΟΣ ΒΟΡΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ , ΘΑ ΚΟΙΤΑΕΙ  ΠΡΟΣ ΑΝΑΤΟΛΑΣ.   

Ο ΛΟΓΟΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ !!!! ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΝ Τ΄ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ?????    

ΚΑΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΑΣ ΠΛΕΟΝ ΣΙΜΙΣΑΚΟΓΙΩΡΓΗΣ ΛΕΕΙ:

Περασα απο το αγαλμα τ΄αγνωστου στρατιωτη και φωναζε μου μια φωνη στασου βρε πατριωτη.

Γιαντα με μεταξεσυραν ανε κατεχεις πε μου,που βολεμενος ημουνα για χρονια στη γ-καθέ μου.

<αναδια στην εμπορικη σέβαλαν να΄’σαι αιτια  να σε φοβουνται μη γενει στην τραπεζα ληστεια.

Σ ΄ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΑ…ΓΙΆΥΤΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΛΛΑΞΑΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΜΟΥ ΣΈΣΕΝΑ.

Μεταξεσυραν= μετακινησαν

καθέ= καθισμα,θεση

αναδια= απεναντι.                       

4 thoughts on “ΕΡΓΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ

  1. Καλημέρα Ελευθερία! Σε «συνάντησα» τυχαία σήμερα μέσα από την κοινή μας φίλη ( νατασσακι ) και πολύ το χάρηκα. Με Σαμιακή καταγωγή, αλλά και μεγάλη τρέλα για την Κρήτη, τη μουσική της και τους ανθρώπους της, φχαριστήθηκα πολύ τη βόλτα στα λημέρια σου. Θα σε παρακολουθώ από δω και μπρος κι απ το δικό μου «σπίτι». Πέρνα όποτε μπορείς! Κερνάω γλυκό κρασί μοσχάτο!!!

  2. Γεια σου φιλε μου μεσω της κοινης μας φιλης,συνδεσμος πολλων γνωριμιων, χαιρομαι να βρισκω ανθρωπους που αγαπουν την κρητη,ειμαστε και κοντα σχετικα ,εχω γνωρισει συμιακους και μάρεσουν ειναι ηρεμοι ανθρωποι.Καιβεβαια θα περναω για μοσχατο κρασακι.Νασαι καλα.

  3. Φωτεινη μου περασες καλα? Πως ηταν το ταξειδι σου?Εγω χαλια,θα μου πεις παλι μουρμουραω ,οχι αλλα με το που ερχομαι αρχιζουν κατι ζεστες με κατι 36 ο τι να σου πωπου εδω στην αθηνα γινονται 40αρια ,τοσπιτι μου λογω ταρατσας ειναι βραστο, μας καθεται και ενας θανατος απο ενα πολυ αγαπητο μου προσωπο και ερχεται και δενει το αυγολεμονο.Ειμαι μαυρα χαλια.Εκεινο ομως που με ενοχλει πολυ ειναι η ζεστη.Φιλακια ελευθερια.

Σχολιάστε

