Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΟΥ Ι Κ Α

                         Ι Κ Α

Γυριζοντας απο ρεθυμνο και κατοπιν προγραμματισμου απο τον αυγουστο που εκλεισα τα ραντεβου για ορισμενους γιατρους .γιατι με το ΙΚΑ πρωτα πεθαινεις και μετα σου κλεινουν ραντεβου,για την μετα θανατον ζωη, πηγα λοιπον στον καρδιολογο να μου γραψει τα φαρμακα για την πιεση.Τον ενημερωσα για ορισμενα συμπτωματα τα οποια τ’ακουσε με αρκετη δυσφορια μπορω να πω ,ενω αν ηταν στο προσωπικο του ιατρειο θα ειχε και χαμογελο και τεντωμενα τ’αυτια του,και μ’εστειλε να κανω καρδιογραφημα.

ΣΗΡΙΑΛ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ   ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΑΝ ΣΤΡΙΜΜΕΝΗ  ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΗ

για ευνοητα πραγματα για τη σημερινη εποχη που ζουμε και στ’οτι σεβομαστε την αξιοπρεπεια του ατομου οποιο κι’αν ειναι αυτο το ατομο.

Ο καρδιογραφος ηταν σ’ενα θαλαμο που δεχοταν ενας αλλο καρδιολογος και ειχε μεσα ασθενεις ενα μεσοκοπο ζευγαρι.Η προϊσταμενη με βαζει μεσα και το μηχανημα χωριζοταν με ενα ελαχιστο εως ανυπαρκτο παραβαν προηγουμεως για καρδιογραφημα ειχε παει ενας ηλικιωμενος ανδρας που σερνοταν απο καποια πιθανον ασθενεια ,ρωταν τη γυναικα που τον συνοδευε,»’οχι μαζιτου ¨»»απαντα η κυρια δεν μπορει θελει βοηθεια, καταλαβαινει ρωταει η προ»ισταμενη? λες και καθε ανθρωπος που θα παθει ενα εγκεφαλικο και σερνει το ποδι του χανει και το μυαλο του, συνεχεια…την κοιταζω για να καταλαβει οτι πρεπει να τραβηξει αυτο το χαρτι που εχουν  τα κρεβατια για εξετασεις και πρεπει να ανανεωνεται μετα απο καθε ασθενη…εξοδα για το ΙΚΑ ανεβαινω επανω αφου εδεησε και της εκοψε το μυαλο, μου λεει, ανεβαστε τα ρουχα σας ,ευτυχως φορουσα σορτς και ανεβασα τη μπλουζα σε κοινη θεα η σωματαρα μου με τον μεσοκοπο κρυφα απο την γυναικα του να ριχνει κρυφες ματιες στο σουτιεν.Μου λεει χαλαρωστε, ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ χαλαρωσω το βγει το γ….νο το καρδιογραφημα.Οταν τελειωσα λεω στον καρδιολογο και προϊσταμενο του ΙΚΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ κ, Ρουμπο, μηπως θα επρεπε ο καρδιογραφος να ειναι σε ξεχωριστο δωματιο αυτος δεν απαντα, και λεει η Πορδοχαμπερω η προϊσταμενη μια ριξια ανθρωπος ….και που να το βαλουμε???? Το ΙΚΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΤΙΡΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑΛΑΜΟΙ ΕΝΑΙ ΚΕΝΟΙ.

Της απαντω ,εγω θα σας πρω που να το βαλετε.? Βεβαια ειχα μια επιθυμια να της πω που ….αλλα δεν μου το επιτρεπει η ηλικια μου και η αγωγη μου.

                            ΛΟΓΙΚΑ

Βγαινοντας τη βλεπω να σταυροκοπιεται και να λεει «την παραξενη.»

Δεν αφηνει λεω εγω ο Αβραμοπουλος τις συναυλιες  για ενημερωση καρκινοπαθων και να κοιταξει να βοηθησει ουσιαστικα τους πολιτες αυτου του  τριτοκοσμικου κρατους  που ανηκει στην ευρωπη????  ΛΕΩ ΕΓΩ Ο ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗς ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΒΑΘΙΑ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΝΤΣ ΜΕΣΑ??????

Ο  γιατρος που με παρακολουθει οταν του το ειπα απαντησε  » ελα βρε ελευθερια»

Ομοιος στον ομοιο και κοπρια στα λαχανα που ελεγε και η γιαγια μου.

Την ωρα που μπηκα δε στο ιατρειο με αυτον τον αερα που εχει σημερα ολα κλειστα αναμμενα τα κλιματιστικα στο φουλ  και μια μποχα απο τους διαφορους που μπαινουν στο ιατρειο, ζητησα νάνοιξουν το παραθυρο γιατι μυριζε, και παλι παραξενη.

                                  Κατ’αλλα θα σωσουμε το περιβαλλον

                                  με την ασυδοσια που υπαρχει στο δημοσιο

                                  αφου δεν το πληρωνω αστο να καιει.

ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΘΥΜΩΜΕΝΗ ΜΕ ΟΣΑ ΒΛΕΠΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ.ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΑΣΥΣΤΟΛΑ.

17 thoughts on “Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΟΥ Ι Κ Α

  1. Αχ βρε Ελευθερία μου!
    Μήπως δεν το νιώθουμε αυτό συνέχεια;
    Βλέπεις να λειτουργεί τίποτα σωστά, σε τούτο τον τόπο, ειδικά τα τελευταία χρόνια;

    Καλό είναι πάντως που εκτονώνεις το θυμό σου έστω κι εδώ 🙂

    Φιλάκια -θα τα πούμε εμείς

  2. Νατασσακι μου ειναι ξευτιλα ,και εκεινο που με θυμωνει ειναι οτι οταν ειναι βολεμενοι εσενα σε λενε παραξενη γιατι ζητας το αυτονοητο.φιλια

  3. Δεν δοκιμάζεις, βρε Ελευθερία, το ποστ αυτό να το κάνεις αναφορά στο ΙΚΑ, στον υπουργό και σε μερικές εφημερίδες?
    Κάτι μπορεί να ιδρώσει το αυτί κανενός!

  4. Γεια σου Φωτεινουλα μου διαβασα τελικα τι εφταιγε ο ιος του υϊου δεν πειραζει λιγο το κακο.Δεν ξερω φω τεινη μου τι να κανω για να φτασει καπου αυτο το ποστ,δλδ τι ενεργειες και πως.??Αν ξερεις πες μου.

  5. Σύνταξε ένα γράμμα με την περιπέτειά σου επώνυμα (για να μην λένε πως δεν δέχονται ανώνυμα παράπονα) και μετά βρες από το google όποιες εφημερίδες θέλεις και πήγαινε στην επικοινωνία (ή παράπονα, κάπως έτσι λέγεται) και στείλε το με e-mail παντού. Κάποιος μπορεί να το δημοσιεύσει, αλλά τέλος πάντων θα κάνεις κάτι για εκτόνωση.
    Φιλιά

  6. Οταν το αυτονοητο εχει φτασει σε αυτη τη χωρα να λεγεται παραξενια, τοτε αστα να πανε Ελευθερια.

    Καλα εκανες και μπραβο. Μακαρι και οι υπολοιποι να αρχισουμε επιτελους να ζηταμε τα αυτονοητα δικαιωματα μας.
    🙂

  7. Αντωνη μου και τι εγινε? σιγα μην ιδρωσε το αυτι τους. Αυτα πρεπει να δημοσιευονται μηπως και ακουστουμε!!!!Μου προτεινε κατι η φωτεινη αλλα φοβαμαι οτι και οι εφημεριδες θα το περασουν στα ψιλα οτι τους συμφερει ,δεν ξερω.Παντως εμαι πολυ θυμωμενη .Φιλια ελευθερια

  8. Και λογικό είναι να είσαι θυμωμένη… Αφού δεν υπάρχει κράτος εδώ και πολλά χρόνια… Ξεφτιλίστηκαν τα πάντα και προσβάλλουν την νοημοσύνη μας συνεχώς…

  9. Ηρθα μετα την επισκεψη σου και ομολογω οτι βρηκα ενα πολυ ενδιαφερον μπλογκ που καυτηριαζει καταστασεις με δοσεις χιουμορ. Χαρηκα που σε συναντησα στο δαιδαλο των μπλογκς και θα ξαναρθω γιατι εστω κι αν με στεναχωρει πολλες φορες, θελω να ειμαι κοντα στην ελληνικη πραγματικοτητα. Καλημερα Ελευθερια.

  10. ματάκια μου μιλάμε για πλήρης σήψη.ένα μπάχαλο γραφειοκρατίας και ταλαιπωρίας(το οποίο έχω ζήσει )που αποτυπώνεται περίτρανα στο ΙΚΑ

  11. Batgirl γεια σου χαιρομαι να διαβαζω νεες γνωμες και επαφες,ε! δεν την προσβαλλουν? Ποτε δεν ειχα και την καλυτερη γνωμη για τη δημοσια υγεια.ομως τελευται το πραγμα παει απο το κακο στο χειροτερο.Νασαι καλα ελευθερια

  12. Δεσποιναριο χαρηκα πολυ που απαντησες,η φωτεινη μιλαει συνεχεια, οντως μεσα σ’αυτο το χαος του ιντερνετ εχω συναντησει ανθρωπους εξαιρετικους που ουτε στ’ονειρο μου το ειχα φανταστει.Τελικα κατι μας προσφερει και αυτο το τοσο κατηγοριμενο ιντερνετ.Η ελλαδα τελικα μας πληγωνει ειτε απο κοντα ειτε απο μακρια.Καλα κανεις και διατηρεις την επαφη σου .Πολυ γελασα με τα πρωϊνα φαγοποτια.Μαμαδες ,και γω καπως ετσι ειμαι.Φιλακια ελευθερια.

  13. Αλκη μου γεια σου ,ειδες τι επαθα? Φαντασου να ημουν και καμμια νεαρουλα διμετρη με την κξορμαρα της ο παππους θα ειχε χωρισει απο το αλληθωρισμα.

  14. Καλησπέρα Ελευθερία!
    Το χιούμορ με το οποίο αντιμετωπίζεις τα πράγματα είναι το πιο ηχηρό χαστούκι στη μάπα των κρατικών λειτουργών. Μας έχουν που μας έχουν χεσ..νους, ας τους τα επιστρέψουμε στα μούτρα χωρίς την παραμικρή «ενοχή»!!!! Καλό βράδυ.

  15. Γεια σου panthero3 , μου βγηκε σε χιουμορ γιατι ετσι καπως επρεπε ν’αντιδρασω, αλλα ειλικρινα αισθανθηκα την επιθυμια αυτη την προϊσταμενη να την χαστουκισω και ξερεις γιατι ? ειχε μπει στο πετσι της η αδιαφορια του δημοσιου και ενω ειναι βολεμενη μας γραφει.Επαναστατω γιατι και γω υπηρξα δημοσιος υπαλληλος,ομως ειχα την νοοτροπια να εξυπηρετω το κοινο και ειχα συναδελφους που τις υποθεσεις τις εβαζαν στο συρταρι και κοπανουσαν μυγες ολη μερα.Απο τοτε και ακομη και σημερα δεν εχει αλλαξει τιποτα.Νασαι καλα .

  16. Είδα τα πάθια σου! Και καταλαβαίνω απόλυτα επειδή είμαι απο το 2002 ασφαλισμένος στο ΙΚΑ και αισθάνομαι ανασφάλιστος. Τρέχω στα δημόσια νοσοκομεία για τις ανάγκες τις δικές μου και της οικογένειάς μου, και έπειτα όποτε βρω ραντεβού στο ΙΚΑ ΄δεν μου γράφουν τα φάρμακα. Αντιγραφέας φαρμάκων θα γίνω; σου λέει ο άλλος.
    Θεωρώ πάντος ότι το πρόβλημα της μη λειτουργικότητας έχει για αιτία του κάτι πολύ πιο απλό. Την παχιά πολυθρόνα του καθενός απο εμάς και το ύφος το μη μου τους κύκλους τάρατε, μαζί με το «σλόγκαν» εγώ υπάλληλος είμαι τα παράπονά σας στον προιστάμενο.
    Δεν ξέρω αν το έχεις ακολουθήσει αυτό το τραινάκι αλλά κάντο καμια μέρα έτσι για πλάκα. Ποιος ξέρει μπορεί να φτάσεις και ως τον πρωθυπουργό 🙂

  17. Ιωσηφ χαιρομαι που διαβασες ενα αρθρο μου τοσο παλιο, πιστευω οτι δεν διορθωνεται τιποτα και απο το κακο στο χειροτερο παμε.Εχω μια περιπτωση οχι με το ικα αλλα με το Δημο Ρεθυμνης εκει να δεις χαος και ολη η μεγαλοπρεπεια του ελληνικου δημοσιου σε ολο της το μεγαλειο. Ειμαι τελειως απογοητευμενη.Και να σου πω κατι και να φτασω τι θα γινει???Νασαι καλα και να τα λεμε.

Σχολιάστε

