ΑΘΗΝΑ

ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΒΑΛΟΥΜΕ.

8 thoughts on “ΑΘΗΝΑ

  1. ΕΣΎ ΞΕΡΕΙς..ένα ρακόμελό και τέρμα η γρίπη περαστικά και σου έχω κι άλλο τραγουδάκι καλό βράδυ

  2. Αλκη καλημερα δεν ηταν γριππη, ειχε σχεση με τον θυροειδη μου τον οποιο εχω χειρουργησει εδω και 25 χρονια και ετσι και ξεσυντονιστει αστα να πανε,ευτυχως βρηκαμε ακρη.Θα το ακουσω .Δεν ξερω να βαζω τραγουδια για να σου ανταποδωσω τραγουδιστα την ευχαριστηση μου.

  3. σου εύχομε να είσαι πάντα καλά
    όσο για των αγωνιστή δεν είναι μόνο αυτός που πολεμάει ,αλλά και αυτός παράδειγμα που μεγαλώνει ενάρετα 3 παιδιά
    κάπου διάβασα ότι η επανάσταση είναι μια εσωτερική διαδικασία πρώτα ξεκινάει απο μέσα μας και μετά βγαίνει πρός τα έξω.η Κατερίνα θα ξέρει ποιό πολλά

  4. Καλησπέρα Ελευθερία μου. Όλα καλά; Υπήρξε προβληματάκι πάλι με την υγεία σου; Βλέπω ότι λες, ότι βρήκες άκρη κι έτσι ελπίζω να είναι. Σε φιλώ.

  5. Αλκη καλησπερα και παλι με τον καλο τον λογο.Εισαι ξεχωριστος ανθρωπος.,σ’ευχαριστω με τονωνεις.Φιλια ελευθερια.

  6. Κατερινι μου καλησπερα ,ευτυχως βρεθηκε ακρη με γρηγορες εξετασεις εκτος ΙΚΑ φυσικα και αισθανομαι καλυτερα ,γιατι το καλοκαιρι μου ηταν οδυνηρο και δεν μιλουσα για να μην πουν οτι αυτα που αισθανομουν ηταν στη σφαιρα της φαντασιας μου. Εσυ ξερεις καλυτερα ποσα προβληματα δημιουργει ο θυροειδης λιγο λιγο και μετα κανει μπαμ.Αλλα φταιω και γω που δεν πηγε το μυαλο μου εκει,δεν το φανταζομουν γιατι ειμαι 25 χρονια χειρουργημενη.Σ’ευχαριστω για το ενδιαφερον σου.Φιλακια ελευθερια

  7. Ειμαι απαραδεκτη με τις επισκεψεις μου στα αλλα μπλογκς αλλα ειλικρινα φοβαμαι οτι εχω ξανοιχτει πολυ και δε μου μενει χρονος. Αθηνα η αγαπημενη μου βρωμικη φασαριοζα απαραδεκτη.. αλλα αγαπημενη μου πολη.
    Ευχομαι να βρεις την ισορροπια σου με τον θυρεοειδη. Ο γιατρος μου εδω την λεει μεσογειακη ασθενεια. Ειδες βρε παιδι μου .. λεμε ορμονες και δε τις παιρνουμε στα σοβαρα. Κι ομως. Περαστικα καλη μου.

  8. Γεια σου Δεσποινακι , η αληθεια ειναι οταν ανοιγει πολυ ο κυκλος δυσκολευεται κανεις ν’ανταποκριθει,ομως εδω σ’αυτο το χωρο εννοειται οτι δεν πρεπει να υπαρχουν παρεξηγησεις ,Σ’ευχαριστω για τις ευχες σου για την υγεια μουτ,ταλαιπωρηθηκα μεγαλο χρονικο διαστημα γιατι το δικο μου μυαλο δεν πηγε καθολο στο θυρεοειδη.Αλλα τελος καλο ολα καλα.Φιλια ελευθερια

Σχολιάστε

