Ο Ανεμος με καλεσε σ’ενα παιχνιδι να πω 7 αληθειες.

Ανεμακι με καλεσες σ’ενα παιχνιδι με 7 αληθειες αυτο μου θυμιζει τις 7 θανασιμες πληγες, 7 χρονια φαγουρας, 7 θαυματα του κοσμου, 7 ημερες,   7 χρονια γαμου και αλλα συναφη ,αλλα θα κανω μια προσπαθεια νμ’ανταποκριθω στο καλεσμα.

  1. Αγαπω πολυ τα παιδια μου.
  2.  Αγαπω παρα πολυ την πατριδα μου το Ρεθυμνο.
  3.  Αγαπω τους ειλικρινεις ανθρωπους
  4.  Δεν αγαπω τα μισολογα και τους ανθρωπους που ξεσκονιζουν,τους απεχθανομαι.
  5. Αγαπω τα σκυλια και απεχθανομαι τις γατες γιατι ειναι πολυ ανεξαρτητες, σαν τις γυναικες , δλδ μου θυμιζει τι δυσκολη κανουμε τη ζωη των ανδρω ν.
  6. Φοβαμαι τις αρρωστιες και δεν θελω να ποναω και ο θεος φαινεται με τιμωρησε και εχω πονεσει πολυ στη ζωη μου.
  7. Φοβαμαι που μεγαλωνω.

Παντως ανακαλυψα μ’αυτο το παιχνιδι οτι μπορω να πω πολλες αληθειες ,αλλα ας αρκεσθουμαι στις  7 θανασιμες πεθερες.

Δεν ξερω ποιους να καλεσω και ποιοι θ’ανταποκριθουν.                                                                                                                           Κ Α Λ Ε Σ Μ Α

  1. ΝΑΤΑΣΣΑΚΙ
  2. ΦΩΤΕΙΝΗ
  3. ΔΥΟΣΜΑΡΑΚΙ
  4. ΔΕΣΠΟΙΝΑΡΙΟΝ
  5. ΑΝΤΩΝΗΣ
  6. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Τωρα πρεπει να βοηθηθω γιατι δεν ξερω πως να τους ειδοποιησω και ειναι και σαββατοκυριακο και δεν ξερω που θα βρω τη βοηθεια. S  O  S  !!!!!!!!!!!!!!!!!

7 thoughts on “Ο Ανεμος με καλεσε σ’ενα παιχνιδι να πω 7 αληθειες.

  1. δίπλα σε αυτούς που κάλεσες βάλε και την διευθυνσή τους όπως και την δικιά μου επάνω και ενημερωσέ τους στα μπλόγκ τους να παίξουν

  2. Αλκη γεια λες ετσι να ειναι που λεει το τραγουδι.!!!!Παντως ειναι πολυ μικρη και οταν αρχιζεις να ξερεις πολλα φευγει ο χρονος σφεντονα.

  3. Καλησπέρα Ελευθερία μου,
    ωραίες οι αλήθειες σου 🙂

    (και ήρθε και η βοήθεια)

    Ευχαριστώ για το κάλεσμα, θα προσπαθήσω.
    Φιλιά, καλή βδομάδα 🙂

  4. Καλησπερα + καλη βδομαδα
    Σχολιαζω
    1. Μπραβο!!!
    2. Τα εχουμε χιλιοπει για την Κρητη.
    3. : )
    4. Το ιδιο και εγω.
    5. Δεν μου αρεσουν οι γατες καθολου, οπως και δεν μου αρεσουν ολες οι ρατσες των σκυλων.
    6. Ευχομαι να ειναι ολα αυτα παρελθον.
    7. Αναποφευκτο.

    Ευχαριστω για την προσκληση, με την πρωτη ευκαιρια θα γραψω.

    Φιλια.

  5. Αντωνη μου και απο μενα φιλακια και περαστικα γιατι δεν πρεπει να κουραζουμε και τη γυναικουλα μας , εχει διπλο βαρος μην γινει τριπλο!!!!!!!

Σχολιάστε

