ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟ

Σιγά τα λάχανα!

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε τη δωρεάν διανομή φρούτων και λαχανικών στους μαθητές των σχολείων από την 1η Ιανουαρίου του 2009. Στην Ελλάδα, που το εκπαιδευτικό σύστημα φροντίζει οι μαθητές να γίνονται βλίτα, δεν είναι σωστό να τους δίνεις να φάνε λαχανικά. Είναι κάτι σαν κανιβαλισμός. Βέβαια, στους τελειόφοιτους που έχουν γίνει εντελώς γαϊδούρια θα μπορούσαν να δίνουν σανό.
                                                              ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ
ΠΟΙΟ ΠΑΙΔΙ ΤΡΩΕΙ ΑΓΓΟΥΡΙΑ -ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ-ΜΠΑΠΙΕΣ -ΠΙΠΕΡΙΕΣ.
ΤΟ ΔΙΚΟ  ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΪ ΟΥΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΛΕΕΙ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ.
ΒΕΒΑΙΑ ΑΜΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΙΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΕΙΣ……………..
ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΥΤΟ  !!!!  ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ  ΤΟΥ 60 ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΑΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΨΩΜΙ ΜΕ ΤΥΡΙ ΚΙΤΡΙΝΟ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ….ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΟΥΦΛΕ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΣΙΤΙΟ.
ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΘΑ ΠΩ ΣΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΡΩΕΕΙ ΑΠ ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΧΑ ! ΧΑ ! ΧΑ ! ΧΑ ! ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΛΑΪΚΗ.  
                                      
                                      ΚΑΛΑ ΧΡΗΜΑ ΜΕ ΟΥΡΑ
ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ.
4 thoughts on “ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟ

  1. Και έρχονται δύσκολες μέρες… καλό είναι να το θυμόμαστε αυτό και πολύ περισσότερο τα παιδιά μας.Τι μου θύμισες με τα σχολεία… εμάς μας έδιναν κομπόστες και γάλα… και βγαίνοντας από το σχολείο,είχε μια κατηφόρα και αφήναμε να κυλήσουν εκεί τα τενεδάκια… όμορφες εποχές…καλό σου βράδυ!

  2. κΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΜΟΥ ,ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ,ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΓΕΝΙΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΣΕ ΕΙΔΟΣ ΛΟΓΩ ΠΕΙΝΑΣ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Ελευθερία μου δεν είμαι και μικρή…σαν ίδια σειρά μου φαίνεται είμαστε!Πέρασα να σου ευχηθώ καλό μήνα!Να είναι ζεστός,με όμορφα χρώματα και πολλά χαμόγελα!

  4. Αζα 1 δεν νομιζω πρεπει να απεχουμε λιγουλακι………Καλο μηνα και σε σενα αλλα να σου πω με τοση ζεστη ουτε καταλαβα οτι μπηκε ο νοεμβρης.Νασαι καλα

Σχολιάστε

