ΣΑΣ ΚΕΡΝΑΜΕ

Ο ΛΕΥΤΕΡΑΚΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΩ ΣΑΣ ΚΕΡΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΣ.

6 thoughts on “ΣΑΣ ΚΕΡΝΑΜΕ

  1. Εγω μια ρακη θα ηθελα, ευχαριστω σας.

    Ελευθερια μου πολυχρονη και να χαιρεσαι το Λευτερακη σου.

    Υγεια + πολλες πολλες χαρές ευχομαι στο σπιτικο σου.

    Φιλια!

  2. Αντωνη μου καλε πρεπει να ξερεις οτι σ¨¨αγαπω πολυ απο τα γραφομενα σου εχω σχηματισει την εικονα σου.Σ¨ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου και σε σενα οτι καλυτερο με ενα γερο μωρακι,Φιλακια

  3. Δυο–δυοιορτάζετεκι’ εσείς…σαν και μας στο γλαροπουλέϊκο..
    :-)))

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και στους ΔΥΟ ΣΑΣ, ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
    (υ.γ. κουραμπιέ θα πάρω, που δεν έφτιαξα ακόμη…)

  4. Γλαρενια μου ευχαριστω πολυ για τις ευχες σουν εμεις ξεκιναμε του αγ.ανδρεα με καπακι γενεθλια την αλλη μερα και συνεχειζουμε 15 δεκεμβρη διπλα.Μικρες χαρες της ζωης καλη μου, μου δινουν νοημα.Νασαι καλα και φιλια

  5. Γεια σου Λενα ευχαριτω πολυ για τις ευχες σου νασαι καλα και να χαιρεσαι την οικογεμεια σου. Εχουμε κοντινες γιορτες στην οικογενεια και παλι νασαι καλα. 🙂

Σχολιάστε

