ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΚΡΗΤΗΣ

6 thoughts on “ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΚΡΗΤΗΣ

  1. Ελευθερία μου χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένεια σου. Με υγεία! Καλές γιορτές και σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Φιλιά!

  2. Ελευθερία μου σου εύχομαι από καρδιάς χρόνια πολλά και καλά!Για σένα και την οικογένεια σου.Να είσαστε γεροί πάνω όλα!Φιλιά πολλά!

  3. Με μαντινάδες κρητικές,
    θα ειπώ χρόνια πολλά σας.
    Όχι, δεν είμαι σύντεκνος,
    μα κόλλησα σιμά σας.
    🙂
    Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα!

  4. Νασαι καλα Αλουφανιε και ευχαριστω για τις ευχες,αλλα εγω παρ’οτι συντεκνισα δεν τα καταφερνω ,δεν ειμαι καθολου στιχοπλοκος ,μαυρα μεσανυχτα. Χαρισματα βλεπεις. Με το καλο ο νεος χρονος για ολους.

Σχολιάστε

