ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ

Χρονε,ζηλιαρη τσ’αντρειας και τσ’ομορφιας προδοτη,για πες μου γιαειντα μαχεσαι και καταργεις την νιοτη?

Καινουργιος χρονος μπηκενε μ’ελπιδες,προσδοκιες,μπαντιζε,Θε μου,τσ’ισχυρους να παψουν τσ’αδικιες.

Μπουκετο κανω τσι ευχες και μπεμπω το στσι φιλους για να γενουν θεμελια εις του σπιθιου τσι στυλους.

Τω Χτιστουγεννω το σπερνο σε γνωρισα ,κερα μου,κι ανημερα Πρωτοχρονιας σ’εβαλα στηγ-καρδια μου.

Την σκεψη σου την εκαμα στο νου μου δαχτυλιδι στω Χριστουγεννω το δενδρο την εβαλα στολιδι.

Χριστουγεννιατικο φιλι  δωσ’μου να μεταλαβω ειντα θα πει χριστουγεννα κι εγω να καταλαβω.

Δωρο χριστουγεννιατικο τι θελεις να σου κανω?Και τη γ-καρδια μου ανε θες απο το μπετη βγανω.

Σχολιάστε

