ΟΤΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

8 thoughts on “ΟΤΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

  1. Τα πιο όμορφα ταξίδια μου, τα έκανα με βιβλία.

    Είναι διέξοδος, εκτός των άλλων…

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  2. Ελευθερία,έχω μια μεγάλη βιβλιοθήκη-αγαπώ το διάβασμα,τα τελευταία χρόνια διαβάζω ιστορικό μυθιστόρημα ,για να μάθω την ιστορία μας -πολλά γεγονότα δε μας τα έμαθαν στο σχολείο ή τα παρουσίασαν από μια μόνο σκοπιά.
    Τι καλύτερο από ένα ταξίδι μέσα από τα βιβλία!
    Αυτή την αγάπη μου πήρε και η μικρή μου κόρη-είναι κυριολεκτικά βιβλιοφάγος,σε αντίθεση με τη μεγάλη που επιλεκτικά διαβάζει ό,τι έχει σχέση με μαθηματικά,ακόμη και μυθιστορήματα.
    Φιλιά!

  3. Γεια σου Κωστα ,μ’αρεσει που περνας και μου αφηνει;ς τα μηνυματα σου, και γω εχω κανει ωραια ταξειδια διαβαζοντας,μ’αρεσει το ιστορικο μυθιστορημα,αλλα δεν κανω εξαιρεση και σε κατι αλλο καλο.Φαντασου οτι δεν προλαβαινω γιατι εχω και αλλες ασχολιες και κλεβω χρονο απο τον βραδυνο υπνο,και αν μ’αρεσει και χασω τον υπνο μου μετα αγχωνομαι γιατι λεω και τωρα……πως θα κοιμηθω???Νασαι καλα και να δνεις τον αγωνα σου,

  4. Ελενη πολυ χαιρομαι οταν μαθαινω οτι υπαρχουν ανθρωποι που διαβαζουν, εμενα οι γιοι μου δεν διαβαζουν, προσπαθησα με τον μικρο αλλα τωρα τοχει σταματησει και διαβαζει για πανελληνιες και βολταρει οπως απαιτει η ηλικια της καργα εφηβειας, οποτε εμεινα μονη και εχω αυτη τη εποχη πολλα αδιαβαστα και ο χρονος ειναι λιγοστος.Φιλακια

  5. Ελευθερία η μικρή στις πανελλήνιες δανειζόταν από τη σχολική βιβλιοθήκη,για να μη βλέπω ότι ασχολείται με άλλα αναγνώσματα.
    Αυτό ευτυχώς δεν είχε επιπτώσεις,γιατί ήταν καλή μαθήτρια και πέρασε στη σχολή που ήθελε,ψυχολογία στο Πάντειο και τώρα πια κάνει το μεταπτυχιακό της.

  6. Eleni μπραβο της αυτο ειναι το παιδι να εχει θεληση,δυστυχως τα σημερινα παιδια ειναι πολυ λιγα αυτα που διαβαζουν.λογοτεχνια.Και παλι συγχαρητηρια και οταν τελειωσει να μας αναλαβει γιατι μια ψυχαναλυση ολοι την θελουμε.Φιλια

  7. Φωτεινη μου εχω το τριανταφυλλακι και το τριανταφυλλο του χειμωνα αλλα αδιαβαστα,πες μου καλο??Φιλακια

Σχολιάστε

