ΙΣΡΑ-ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΕΖ-ΜΠΕΛΑΔΕΣ

  • Τρεις εγγονοί μου ‘φταξανε μια μερ’απο την κρητη και σα  ντη Μεση Ανατολη μου καμανε το σπιτι. Απ’ονταν επρωτορθανε δε μ-περασε πολυωρα κι εμοιαζε ντο σαλονι μου βομβαρδισμενη χωρα.

  • Κι οι τρεις  εβοβαρδιζανε ολημερις συναμα και τελος δεν αφηκανε ορθο στο σπιτι πραμα.Ουλα μου τα γκρεμισανε,τα σκισα και τα σπασα κι οσοι μ’επισκεφθηκανε για μια στιγμη τα’χασα.

  • «Ειντά μ-παε!!! ρωτουσανε ,μπαρουτι μου μυριζει» και καθαγεις εξανοιγε γιαμιας να ξαπορτιζει.Παιγνιδι δεν αφηκαμε να μη ντο κομμαθιασου,μεσα  σε χτυπους και σκληρες που παιρνανε τ’αφχια σου.

  • Κομμαθι’απο ελικοπτερα ,ρουκετες,αεροπλανα, να χαν’η μανα το παιδι και το παιδι τη μανα.Η μανα ντων εσιωπαινε,σαν Ενωμενη Ευρωπη ,μονο κρυφ’μουρμουριζε¨: Αυτα δεν ειν’ ανθρωποι.

  • Εγω΄’κανα τον…Κοφι Αναν κι εμειλιουνε για παψη, μ’απο ξαρχης μου δειχνανε κι οι τρεις… που μ’ειχαν γραψει.

  • Επαιζε κι η γιαγια ντωνε τσ΄Αμερικης το ρολο κι εκανε πως των εριχνε που και ραβδε στο γ-κωλο. Υστερας τσοι προμηθευε μ’αλλα πολλα παιχνιδια κι εκεινοι ‘συνεχιζανε τα ιδια και τα ιδια..

  • Οσο’σανε στο σπιτι μου,πλια’που τσι τρεις ‘βδομαδες….Ισρα-αλητες τσοι ‘λεγα κι ανταρτες…χαζ-μπελαδες.Αφηκασι μου μηνυμα βιντεοσκοπημενο ,πως πρεπει λεει ,συντομα ξανα να τσ’ανιμενω.

  • Και τοτες φοβεριζουνε δε θα μου καμουν χαρη,μα θα μου βομβαρδισουνε και μεσα στο ..παταρι.Εγω το πηρ’αποφαση,ετσα΄’ναι ο κοπελι,κιτρινο,μαυρο,γη λευκο,σαφι παιχνιδια θελει.Μα μη μ-παραξενευεστε,ετσα ‘ναι κι οι εγαλοι,αλλοι παιχνιδια παιζουνε και τα πλερωνουν αλλοι.

  • γραφτηκε το 2006 ιουλιο μηνα.

4 thoughts on “ΙΣΡΑ-ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΕΖ-ΜΠΕΛΑΔΕΣ

  1. Γεια σου Ελευθερία μου με τις ωραίες μαντινάδες που μας βάζεις! Ελπίζω να είσαι καλά… Πέρασα για ένα «γεια». Σε φιλώ!

  2. χαλάλι τους τα κάνω εγώ, μον’ να ‘χουνε υγεία,
    κι ας φέρνουνε στο σπίτι μου τα ξένα αρχηγεία.

    Πολλή ζωντάνια και χαρά μας δίνουν τα κοπέλια,
    κι ανέ θωρούν πράμα στραβό σκάνε από τα γέλια.

  3. Κατερινα μου καλημερα, χαιρομαι που περνας και αφηνεις την καλοσυνη σου, δεν μ’αρεσει που ολοι οι μπλογκερ με το που παρουσιαζεται ενα θεμα το παιζουν ειδημονες και δημοσιογραφοι και τοσο αγωνιστες.Γι’αυτο ψαχνω και βρισκω μαντιναδες.Φιλακια

Σχολιάστε

