ΘΑ ΤΟ ΡΙΞΩ ΚΑΙ ΓΩ ΣΤΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ-ΣΟΥΦΛΕ ΤΥΡΙΟΥ ΕΥΚΟΛΟ

ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΓΕΙΡΕΥΩ 35 ΣΥΝΑΠΤΑ ΕΤΗ ΜΟΝΟ ΕΥΚΟΛΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ……………….

 ΚΑΙ ετσι εφτιαξα ενα ευκολο σουφλε τυριου, με διαφορα τυρια αναλογα την προτιμηση του καθενος, ειτε γλυκα ειτε αλμυρα τυρια, ψωμι του τοστ σε φετες, βιταμ, γαλα και αυγο απο πανω πριν το ψησιμο.Ψησιμο 20΄ στους 2οο βαθμους και εχουμε ενα πολυ ωραιο σε εμφανιση και σε γευση συνοδευτικο του φαγητου μας  ή σε καποιο τραπεζι.

13 thoughts on “ΘΑ ΤΟ ΡΙΞΩ ΚΑΙ ΓΩ ΣΤΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ-ΣΟΥΦΛΕ ΤΥΡΙΟΥ ΕΥΚΟΛΟ

  1. Γεια σου Γιαννη τι κανεις εχουμε χαθει τελειως, εχουμε χασει τους ρυθμους μας ,το ειδα καλο μου φανηκε θα το παρακολουθησω, οσο για τις συνταγες που πας και τα βρισκεις βρε αθεοφοβε ολα αυτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Τειδα και θα παρακολουθω να μαθαινω, οσο μεγαλωνω βλεπεις αλλαζουν τα ενδιαφεροντα.Νασαι καλα.

  2. Τι να κάνω Ελευθερία μου.
    Απ’ όλα τα παράξενα μ’ αρέσει κι κουζίνα,
    κι αν θα με ψάξεις συνταγές θα βρεις μια ντουζίνα.
    την καληνύκτα μου.

  3. Ελευθερία σιγνώμη σου έστειλα από λάθος αυτό που μου έστειλες.
    Ήθελα να σου στείλω αυτό που σου επισυνάπτω σαν απάντηση στο email σου. Σάτυρα στην επικαιρότητα. Άκουσε το και θα ξεραθείς στα γέλια.

    Όσο για τα παράξενα θα τα ανακαλύπτεις σιγά – σιγά στο blog μου.

  4. Δεν πειραζει γιαννη αυτα συμβαινουν ,αλλα πραγματικα τα χρωματα εριναι καταπληκτικα.Το δικο σου δεν προλαβα γιατι εχω πολλες ασχολιες και εχω μπλκεξει θα το δω και θα σου πω.

  5. Υπέροχη , πανεύκολη , πεντανόστιμη συνταγή . Την γνωρίζω από παλιά και έχω κάνει και προσθήκες (εορταστικές) , πχ κάτω από το τυρί βάζω πολύ λεπτες φέτες ζαμπόν , και μαζί με το γάλα του τέλους βάζω φίφτυ-φίφτυ , γάλα-κρέμα γάλακτος … Ε , βέβαια γίνεται «μπουκιά και 1000 θερμίδες» , αλλά χαλάλι του .

  6. Καλη μου σιλια, εχεις δικιο ειναι παλια συνταγη, δεν κανω παρασπονδιες ακριβως γιατι ειναι επιβαρυμενη συνταγη αν βαλω κι αλλα η χοληστερινη θα χτυπησει κοκκινο.

  7. Ελευθερια που βρισκεις χρονο για το σουφλε Παντως φταιω μονιμως ΕΓΩ ποτε ο συνκατοικος μου με στεφανι. Τι συμπτωση……..

Σχολιάστε

