Ελευθερία…

προσωπικο ημερολογιο-σκεψεις-αποψεις-ιδεες υπο το .φως του……

ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ – ΕΝΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ

PB290406PB290421PB290415PB290412PB290411PB290407ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΤΙΒΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΩ.  

 Και  πραγματικα ειναι πολυ δυσκολο αυτο το καθημερινο ΅ τι θα φαμε σημερα΅!!! ετσι και γω θυμαμαι κατι φαγητα που τα εφτιαχνε η μητερα μου και μαλιστα σε μια εποχη με οικονομικη δυσπραγια.Πραγματι απο το ντουλαπι των αναμνησεων και των γευσεων ανασυρω διαφορα, μεταξυ αυτων και το σημερινο φαγητο που το φτιαχνω και αρεσει σε ολους ,γιατι αλλο ενα προβλημα ειναι, αν το τρωνε και ολοι μεσα στην οικογενεια.

                          ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΡΕΑΣ ΜΟΣΧΑΡΙ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ ΜΠΛΟΥΜ

ΟΧΙ ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ , γιατι ναι μεν τις τρωνε ολοι αλλα ειναι ανθυγιεινες, και παχαινουν.

 

  

                                                                                                                                                           

       

  

 

 

Eτσι λοιπον ανασυροντας λιγο παλιες αλλα νοστιμες συνταγες βρισκω λυση στο καθημερινο μαρτυριο του τι θα φαμε σημερα.                               ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΟΡΕΞΗ

 

 

αυτη την αναρτηση την εχω κανει 4 φορες και ολο μου σβηνει γιατι τωρα τελευταια κατι δεν παει καλα με την TELLAS, καθημερινες διακοπες 7-8 ωρες,

 

 

 

 

17/01/2009 - Αναρτήθηκε από τον/την | ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ |

8 σχόλια »

  1. είσαι εκπληκτική

    Σχόλιο από alkis panoy | 17/01/2009

  2. Πολύ νόστιμο φαγητό!Τώρα που είμαστε οι δυο μας με το σύζυγο φτιάχνω παλιές ξεχασμένες γεύσεις από τα παιδικά μου χρόνια-τα περισσότερα χωρίς κρέας,που είναι και πιο υγιεινές.Βέβαια οι κόρες μου τρώνε παραδοσιακά φαγητά,είχαν συνηθίσει από τη μαμά μου.
    Καλό Σ/Κ!

    Σχόλιο από eleni | 17/01/2009

  3. Ελα Αλκη επιτελους ασχοληθηκες και με κατι αλλο εκτος του επαναστατω.Βγες λιγο παρε μια ανασα,ολο μαχες μαχες !!!!!!!!!!!!!!φιλια

    Σχόλιο από Ελευθερία | 17/01/2009

  4. eleni μακαρι να τρωγαμε ολοι εκεινα τα φαγητα θα ειχαμε λιγοτερες χοληστερινες και ολα τα κακα του κρεατος.Εμενα οι 2 γιοι αν δεν εχει κρεας δεν τρωνε,ο μεσαιος τρωει απ¨ολα λες και τον εχ ω μεγαλωσει διαφορετικα.Φιλακια

    Σχόλιο από Ελευθερία | 17/01/2009

  5. Δεν δικαιούμαι να ομιλώ σ’ αυτό το post.
    Φιλάκια πάντως από το Ρεθυμνάκι μας.

    Σχόλιο από Φωτεινή | 17/01/2009

  6. Φωτεινουλα μου εισαι τυχερη , δεν πειραζει ας μου ελειπαν και μενα. Φιλακια δεκτα απο ρεθυμνο μερια, σε θελω με χαμογελο.Φιλακια και απο μενα.

    Σχόλιο από Ελευθερία | 17/01/2009

  7. ORAIO FENETE

    Σχόλιο από XRISTINA NIKOLOPOULOU | 02/11/2009

  8. Γεια σου Χριστινα ειναι πολυ ωραιο υγιεινο και ευκολομαγειρευτο.Νασαι καλα που περασες απο το μπλοκ μου.

    Σχόλιο από Ελευθερία | 02/11/2009


Υποβολή απάντησης

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

