ΚΑΦΕΔΑΚΙ

P1290273

Με καλεσε η θαλασσινη σ¨ενα παιχνιδι με τον καφε.

Εγερτηριο στις 5,30 πρεπει να προλαβω να ετοιμασω κατι για τα παιδια πριν παω στο γραφειο, τα μπρικια στη φωτια για τα γαλατα,στωσινο κρεββατιου γιατι δεν μ¨αρεσει να γυριζω απο τη δουλεια και να βλεπω το κρεββατι ξεσιρωτο, τα παιδια ακομη κοιμουνται, τους αφηνω στο τραπεζι τα χρειαζουμενα για το πρωϊκο τους και φευγω μεσ’ τη τρελλη χαρα σαν την μαιρη παπαγιωταρα, να παω στη δουλεια, φτανω και βλεπω τον κοσμο να περιμενει για ν’ανοιξουν οι πορτες και να εξυπηρετηθει, μια στιγμη βρε παιδια να προλαβω να βαλω στο στομα μου μια ρουφηξια καφε,για ν’ανοιξη το ματι μου,τελος παντων ανοιχτο ηταν ,αλλα να λεμε……..και μετα να μπουν οι αγριοι και ν’ αρχισει ο καθημερινος αγωνας. Μια γουλια καφε!!!!!!!!!!ενα ελληνικο ζεστο καφεδακι.

11 thoughts on “ΚΑΦΕΔΑΚΙ

  1. Ελευθερία γειά σου.

    Εγώ σου ‘πεψα frape με email σε γιάλινο ποτήρι και με σπαστό καλαμάκι. Δε κατέχω όμως ανέ σου τονέ φέρανε, γή τον ήπιε το διαδίκτυο στο δρόμο.

    ΤΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ
    Αχ γλυκό μου καφεδάκι
    μυρωδάτο στο μπρικάκι
    κι απο ‘κεί στο φλυτζανάκι
    μέ το άσπρο του πιατάκι
    και με ένα μπισκοτάκι
    μου ανοίγεις το ματάκι
    το πρωί στο κρεβατάκι.

    Κατά το μεσημεράκι,
    στη δουλειά με παρεάκι
    μου μυρίζει φραπεδάκι
    σε γιαλένιο ποτηράκι
    με σπαστό το καλαμάκι
    να ξεζαλιστώ λιγάκι.

    Άμα ‘ρθει και το βραδάκι
    πάω στο καφενεδάκι
    για κανένα καφεδάκι
    κι άμα τύχει παρεάκι
    πίνουμε και το ρακάκι
    που ‘χει σούπερ μεζεδάκι.
    johny_bee

    Την καληνύκτα μου.

  2. Φωτεινη μου γεια το ειδα και γω αλλα δεν ηξερα αν του ταιριαζει του ελληνικου, πινω διαφρες γευσεις στον γαλλικο.Φιλακια

  3. Και που να τον δοκιμάσετε με το μέλι.
    Είναι υπέροχος. Θα μου πείς είναι γούστα? Καμία αντήρηση.
    Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ ο καφές μέ το μέλι.
    Δοκιμάστε τον μπορεί να σας αρέσει.

    Όσο για το ποίημα, χαιρωμαι που σου αρέσει.
    Την καληνύκτα μου.

  4. Ελευθερία μου, τι ωραίο που είναι το blog σου!
    Μυρίζει Κρήτη!
    Αν και το καφεδάκι το έκοψα εδώ και τέσσερα χρόνια, λόγω αυπνιών, σα να ήπια!
    Ήρθα για να σ’ ευχαριστήσω για «το ματάκι»!
    Εγώ δεν κατάφερα να το κάνω.
    Να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

  5. apageio τα καλα σου λογια καλοδεχουμενα και σ’ευχαριστω.Και γω εχω αρχισει και τους περιοριζω αν και μονο που μου ερχεται η μυρουδια του με απογειωνει.Νασαι καλα. Καληνυχτα

  6. Για μένα που καπνίζω πολύ, να δεις τι μανίκι είναι!
    Ήρθα να σου πω πως τα κατάφερα!!!
    Με τους αναγνώστες εννοώ, όχι να κόψω το τσιγάρο!
    Πάντως, θέλει κι αυτό τον χρόνο του, για να ενημερώθεί.
    Κι εσύ να είσαι καλά και Καληνύχτα!

  7. mmmm μυρωδιά ωραία φρεσκοψημένου καφέ! Και μπισκοτάκια Μιράντα!
    Πολύ όμορφο όλο το κέρασμά σου!
    Φιλάκια πολλά και καλημέρα!

  8. Θαλασσινουλα μου μικρη και ομορφη στην ψυχη και στα αισθηματα ,ασε αυτα τα μιραντα πολυ μας αρεσουν παλιες αυθεντικες γευσεις και γελαω πολυ με τον γιο μου τον μεγαλο που τα τρωει ακομη και μου θυμιζει την εποχη που ηταν μικρος και δεν τον προλαβαινα.Φιλακια καλο μου.

Σχολιάστε

