ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ

Αυτη την εποχη γινεται ενας χαμος ,επειδη η ΑΝΕΚ,  πηρε το ενα και μοναδικο καραβι  που εκανε  μερα παρα μερα δρομολογιο, και παρα τις προσπαθειες κατα καιρους να φερουν καραβι καποιας αλλη εταιριας και η προσπαθεια απετυχε .οι ρεθεμνιωτες προσανατολισθηκαν στην ιδεα; να φερουν μονοι τους καραβι, δεν προλαβαν λοιπον να το σκεφθουν και διχασθηκαν οι αποψεις.Ετσι λοιπον δημιουργηθηκαν δυο εταιριες που προσπαθουν τωρα να φερουν καραβι και απο κει που το ρεθυμνο δεν ειχε καθολου τωρα……….θα εχει 2.

Ενας φιλος λοιπον  μου  εστειλε τις αποψεις του σε μαντιναδα  με ολη την ιστορια της ακτοπλοοιας στο ρεθυμνο που παει απο το κακο στο χειροτερο.

Ηταν μια ρεθυμνιακηγνωστην σαν εταιρια που τ’ονομα της γραφτηκε σε στιχους και βιβλια.

Ητανε αξιοπλοη ειχε και δυο καραβια το ρεθυμνακι ενωνε με ολη την ελλαδα

Αμεσως καποιοι σκεφθηκαν πως για να κονομησουν αυτη την ρεθυμνιακη θα πρεπει να πουλησουν.

Το παραμυθι αρχισαν στο ρεθμνο και λεγαν γινεται αρση καμποταζ καραβια θαρθουν δεκα.

Ετσι λοιπον το περασαν αντιδραση δεν ειδαν μα αντι για πλοια ειδαμε κοτερα στη μαρινα.

Αμεσως οταν εσβησε αυτη η εταιρια το ρεθυμνακι πεθανε χαθηκε η αξια.

Απελπισια επιασε και απογνωση μεγαλη και αλλοι κανουργιοι ηρθανε λεφτα γυρευουν παλι.

Ερχονται κι οι ηγετες μας με λιγο πιπερακι αγονη βγαζουν τη γραμμη μη χασουν το ψωμακι.

Το ρεθυμνο για αγονη γραμμη που θεωρουνε ειναι μεγαλη προσβολη για να το ανεχτουμε.

Θαρρουνε πως θα μας λαλουν ολους με το καλαμι εικοσι ωρες θαλασσα να μπουμε στο λιμανι.

Παντερμο λεν το ρεθυμνο μα κ οι αρχοντες του τοπου τοσα χρονακια περασαν ας βαλουν και αλλους στοχους.

Λενε οι κρητικες γραμμες καραβι πως θα φερουν μα εκει δε βλεπω σχετικους,μονο λεφτα γυρευουν.

Ανοιξανε λογαριασμους οι κρετασιλανιτες μα τα λεφτα γυρευουνε να βαλουν οι πολιτες.

Σε κριση οικονομικη ερχονται και σου λενε ή πεντακοσι α ή τιποτα πιο κατω εμεις δε θεμε.

Μα κι αν σου περισσευουνε και θες να βαλεις κι αλλα μια ψηφο θα εχεις με τη μια μια θα’χεις και με τ’αλλα.

Εγω σε συνεταιρισμους δεν πιστεψα ποτε μου και ειδικα σε θαλασσα λεω οφου θεεμου.

Ανοιξαν τους λογαρισμους του ΔΣ οι αλλοι και νομιζαν πως τα ευρω θα’ταν με το τσουβαλι.

Και ειπα με τη λογικη που πατε εδω περα σε δυο χρονακια θα’χει βγει το πιτς στη μια προπελα.

Τι ειναι αυτο με ρωτησαν οι σχετικοι οι αλλοι ειναι κατι που τρωγεται ή μπαινει στο καραβι???

Ακουσα για μια ΝΝΕΡ που θελει να κατεβει ,καραβι εχει ιδιοκτητο και ουτε λεφτα γυρευει.

Εχει μεσα εφοπλιστη και επιχειρηματιες αυτο καλια μου ακουγεται σαν λυση με αξιες.

Γιαντα δεν την αφηνουνε τη δοκιμη να κανει παρα τη λενε αντιπαλο αν μπει μες στο λιμανι???

Αν θελετε το ρεθυμνο να δειτε ν’ανεβαινει δωστε μεγαλη προσοχη σε κατι που συμφερει.

Δε γινεται να γινομε εμεις μια επαρχια και σε γειτονικους νομους να δινομε αξια.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 thoughts on “ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ

  1. Eχετε απόλυτο δίκιο…είστε πολύ ριγμένοι!
    Το λέω εγώ μια χανιώτισα.Μακάρι να βρεθεί σύντομα μια λύση!
    Φιλάκια πολλά!

  2. Τι ωραία να αναπτύσσαμε όλοι τα προβλήματά μας με μαντινάδες!Διάβασα και το προηγούμενο post,γιατί έλειπα μερικές μέρες.Με πόσο απλά λόγια λένε φοβερές αλήθειες!
    Καλό σου βράδυ!

  3. Θαλασσινουλα μου ε! δεν ειμαστε, αντε τωρα ταλαιπωρια να παμε για αποκριες ρεθυμνο που εχει ενα καταπληκτικο καρναβαλι και να κανουμε τη διαδρομη χανια ρεθυμνο, ενω εμενα το σπιτι μου ειναι κοντα στο λιμανι στο ρεθυμνο.Μακαρι αλλα αμα βλεπει διαχωρισμους μην περιμενεις λυση.Φιλησε μου τα ομορφα ποδαρακια τα στρουμπουλουδικα.Φιλακια

  4. Ελενη μου ειδες τι χαρισματικη φυλη που ειμαστε ,την εχουμε την μαντιναδα στο τσεπακι.Εγω οχι δεν μοιαζω.Φιλια

  5. Εκείνη η συνένωση ΑΝΕΚ και Μινωϊκών να υποθέσω ότι δεν προχώρησε ε; Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια… Καλησπέρα Ελευθερία μου. Ελπίζω να είσαι καλά.

  6. Κατερινα μου τι κανεις? Χανεσαι και σε αποζητω.Ξεχνα τα αυτα ,ολα παρελθον.Ταλαιπωρια μονο. Ειμαι καλα ευτυχως ,και η ζωη κυλαει με πολλες υποχρεωσεις και μικρες απολαυσεις που χαριζω στον εαυτο μου. Τωρα ειμαι ηρεμη παντως. Θελω να εισαι καλα και συ και πολλα φιλακια.

  7. Eλευθερία γεια σου.
    Είναι υπέροχο, θα έγραφα μαντινάδα αλλά δεν μου βγαίνει. Αυτή την περίοδο ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος. Σαν να μη φθάνει αυτό μου έρχονται και όλα ανάποδα.
    Αποφάσισα λοιπόν να τα παρατήσω όλα και να πάω ένα ταξιδάκι μέχρι τις Κυκλάδες να ηρεμίσω λιγάκι, να δώ και τον γιό μου. Ελπίζω να μη στρβώσει κάτι την τελευταία στιγμή.
    Σε ευχαριστώ για αυτά που μου έστειλες ήταν φανταστικά.
    Μπές εδώ
    http://chaniabee.blogspot.com/
    να δεις πως περιγράφει το πατριοτάκι μας από τα Χανια με όμορφο σατηρικό τρόπο τα γεγονότα του Πειραιά που έζησε.

    Την καληνύχτα μου.

  8. Γιαννη καλα κανεις πηγαινε στο γιο σου ν’αλλαξεις τον αερα σου και παραστασεις, σε ολους η αλλαγη κανει καλο και μεις αν ολα πανε καλα θα κατεβουμε για το καρναβαλι.Απο τις γιορτες και μετα ο χρονος δεν μου φθανει,εχω πολλα στο κεφαλι μου,Ευχομαι να πας και να περασεις καλα.Καληνυχτα

  9. καλημέρα Ελευθερία.
    πολυ μου αρέσουν οι κρητικές μαντινάδες και όποτε μπορώ σκαρώνω..
    καλο Σ>Κ>
    φιλιά καρυστινά

    «αχ μάτια μου πως σ αγαπώ
    και πως για σένα λειώνω
    γι αυτα τα μαύρα μάτια σου
    ολημερίς.. φουντώνω..» μόλις μου ηρθε μια.

  10. ξαναγύρισα..
    ειδα οτι ασχολείσαι με παραδοσιακους χορους και χάρηκα. κι εγω ασχολούμαι.. συμμετέχω στην ομάδα ενηλίκων[ φυσικα, που αλλού} του χορευτικού του δημου μας.
    φιλια

  11. Καρυστινα μου, πολυ ομορφη η μαντιναδα σου , , αξια….αξια…. και ας μην εισαι κρητικια, και βεβαια και γω στο ενηλικων ειμαι για να μην σου πω με το ενα ποδι στα καπη, αλλα οχι….ποτε καπη.Πηγαιων στο χορευτικο των παραδοσιακων 6 χρονια και οπως λεμε με τα κοριτσια!!!!!!!τελειωνουμε το δημοτικο και παμε για γυμνασιο.Μ’αρεσει πολυ και ο μικρος γιος μου παει 11 χρονια, ειναι στο επιλεκτο του δημου. Θα κανω αναρτηση αν χορεψουν τις αποκριες,και κανονικα το καλοκαιρι απο το θεατρο πετρας, μια και εχουμε το προνομιο να διαθετουμε στην πετρουπολη θεατρο .Περναμε ωραια, δες φωτο στο αλλο μου μπλοκ ελευθερια ρεθυμνο καναμε μια εξοδο σε τσιπουραδικο.www.elet2blogspot.com.Φιλια

Σχολιάστε

