ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΥΛΟΥΡΗ

Ησουνα ανθρωπος απλος,στ’ανωγεια γεννημενος,σαν αντιπροσωπος γενιας,

πολυ ξεδιαλεγμενος.

Τα ορη σε μεγαλωσε  σ’ανεθρεψε η φτωχεια,

κι απο μικρος τραγουδαγες,χωρις να θελεις γροσια.

Και καποτε τα ανοιξες τα δυνατα φτερα σου ,κι ειχε σαν αποτελεσμα

ν’ αφησεις τη γενια σου.

Ετσι εγκατασταθηκες  κει πανω στην αθηνα οπυ με τα τραγουδια σου

σηκωνες απ’το μνημα.

Κι αν η αναγκη σ’εφερε μακρυα απο την Κρητη παντα η φωνη σου

εφθανε το γερο ψηλορειτη.

Με τη γλυκια σου τη φωνη κι ο χαρος εθεαθη,

και φωναξε σε γρηγορα ‘να τραγουδας στον Αδη’.

18 thoughts on “ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΥΛΟΥΡΗ

  1. Υπέροχος άνθρωπος και τραγουδιστής!
    Τον είχα γνωρίσει στην τελευταία τάξη του Γυμνασίου-μαζεύαμε χρήματα για την εκδρομή μας και κάναμε μια εκδήλωση στην μπουάτ που τραγουδούσε.
    Γνήσια,αυθεντική φωνή!
    Καλό Σ/Κ!

  2. Ο αρχάγγελός μας ….
    Τυχεροί όσοι τον γνώρισαν από κοντά …μα και εμείς οι υπόλοιποι σαν να ήταν δικός άνθρωπος!
    καλημέρα ελευθερία μου!

  3. Θαλασσινη μου και πιο πολυ εμεις η κρητικοι, που η φωνη του εχει τη γνησιοτητα των τραγουδιστων της κρητης,Ειχα την τυχη να τον ακουσω .Η δε μορφη του ειναι κλασσικη μορφη ανωγειανου. Καμμια φορα περπατω στο ρεθυμνο και κοιταζω τα προσωπα διαφορων και βλεπω μια ομοιοτητα.και γω τη μορφη του ξυλουρη τη βλεπω συχνα πυκνα.Φιλακια.

  4. Ηρθα για μια πρωινή καλημέρα!! Θέλω να βάλω τη μάσκα μου και να έρθω στο Ρέθυμνο τώρα!!Προς το παρόν ψάχνω τι υπάρχει σε bebe για τη μικρή! Θέλω να τη ντύσω ντοματούλα ή μελισσούλα!
    Φιλιά πολλά!

  5. Θαλασσινουλα μου καλη ναξερες ποσο χαρηκα που ειδα την καλημερα σου,εχω τοσο πολυ αναγκη απο ανθρωπους με ποιοτητα, ειναι δυσκολο ξερεις,λιγους βρηκα στη ζωη μου παντοτε σε πλησιαζουν για καποιο σκοπο και μετα φευγουν,εγω ειδικα εκτος απο τα παιδια μου και το συζυγο δεν εχω συγγενεις καταφερα και τους πεθανα ολους,εκεινη ομως που μου λειπει και ας ειμαι σ¨αυτη την ηλικια ειναι η μητερα μου,πεθανε νωρις,Αχ!!! σε επιασα με δυσαρεστα ,ναι και γω δεν βλεπω την ωρα για το καρναβαλι ,και η επιλογη σου για ντοματουλα ή μελισσουλα γι’αυτην την ηλικια θα ειναι πολυ ωραιο και αστειο.Μα φανταζεσαι τη ζουζουνα ντοματουλα γελαω στη σκεψη.Θα τραβηξω φωτο πολλες και θα σου την αφιερωσω.Πολλα φιλακια.

  6. Τώρα διάβαζα και κάτι που έγραψε για Εκείνον το ΝατασσΆκι. Με συγκινεί πάντα η θύμηση του. Η Φωνή της Κρήτης… Καλημέρα Ελευθερία μου.

  7. Κατερινα μου γεια ,εγιναν ωραιες αναρτησεις και ωραιες εκπομπες για τον Ξυλουρη τη φωνη ολων των ελληνων και χαρικτηριστικη φωνη κρητικου.Φιλακια

  8. Kαλησπέρα Ελευθερίτσα μου!Τι να πω για τον Νίκο Ξυλούρη… η φωνή του,τα τραγούδια που είπε, ήταν λες βγαλμένα γι αυτόν.Θαρρώ θα μείνει για πάντα στις ψυχές μας να τις γαληνεύει άλλοτε και άλλοτε να τις φουρτουνιάζει με τις μελωδίες και τους στίχους του.Φιλιά πολλά πολλά!Εύχομαι να είσαι καλά!

  9. Μακάρι να γινότανε
    μονάχα σ’ ένα στίχο,
    αυτά που πρέπει σου να πω
    κι όλα να τα πετύχω.

    Χαϊδεύεις μας την ακοή,
    υμνείς παντού την Κρήτη,
    σύμβολο θά ‘σαι αντίστασης,
    σκιά του Ψηλορείτη.

    Από κοντά δε σ’ είδαμε
    (τι τύχη αυτή eleni),
    μα η φωνή σου πάντοτε
    μες στις ψυχές μας μένει.

  10. Ένας ήταν ο «Αρχάγγελος» και θα μείνει στη μνήμη αυτών που τον γνώρισαν και των επόμενων γενιών που τώρα τον «γνωρίζουν», παντοτινά! Τα φιλιά μου και τα «καλορίζικα» για τη νέα εμφάνιση 🙂

  11. gvarvakis για τον ξυλουρη δεν λεω τιποτα :συμπερασμα ολη η ελλαδα τον αγαπα,τωρα για το στυλακι που εβαλα, δουλεια δεν ειχε ο διαβολος και…..Φιλακια πολλα.

Σχολιάστε

