ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

ΕΓω’θελα να μ’αγαπας ως αγαπας τ’αγγουρια, απου περνας ταχια-ταχια και τα βαστας στη βουργια.!!!!!!!!!!

 ……………………………………….

Ειντα το θελ’ η μανα σου να βανει το μπερατη και μ’αναγκαζει και πηδω το φραχτη σα ντο γ-κατη.!!!!!!!!!!!!!!

…………………………………………

Σα ντο κουμπουρα μαθητη, χρονια στην ιδια ταξη, τον ερωντα σου λαχταρω, μα πραμα δε θ’αλλαξει.!!!!!!!

…………………………………………..

Δε μου βολει να σ’αγαπω, μα κι α μου βόλιε μ-παλι ειχα kαλλια να’πα να βρεις νασ’αγαπησουν αλλοι.!!!!!!!!!!!!

……………….

Επαψα ‘γω να σ’αγαπω κι ας αγαπησουν γ-κι αλλοι, να μπου γ-κι αυτοι στα βασανα, να δω ποιος θα τσοι βγαλει.~~~~

………….

Μική σε θωρου κι ηλεγα πως μοιαζεις των αγγελω κι εδα μουδε σγουραφιστη να σε θωρω δε θελω.!!!!!!!!!

……..

6 thoughts on “ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

  1. Γεια σου Ελευθερία
    Εμένα βαφτίζεις ποιητή μα εσύ δε μπάς οπίσω,
    και βάνεις σε πειρασμό στοιχάκι να σ’αφήσω.

    ΘA ΗΘΕΛΑ

    Θα ‘θελα να ερωτευθώ
    κι ας σηκώσω το σταυρό
    στης ευτυχίας το χορό.
    Απ’ αυτούς που αγαπώ
    λίγη αγάπη θα ζητώ
    δεν πειράζει πως πονώ.
    Θέλω μονάχα τον καιρό
    που πετώ στον ουρανό
    το πνεύμα να ναι καθαρό
    στης αγάπης το χορό,
    να αγαπώ να μην πονώ
    όταν πάλι ερωτευθώ.
    Θα ‘θελα λέει πιο πολλά
    τα χρόνια μου τα λιγοστά
    να κυλούν ειρηνικά
    τα παιδιά μου να‘ν καλά
    με υγεία και χαρά
    δε ζητάω και πολλά????

    Την καληνύχτα μου.

  2. Ωραία τα στιχάκια της αγάπης!Μόνο που υπάρχουν πολλές άγνωστες λέξεις -προσπαθώ να τα καταλάβω από τα συμφραζόμενα.
    Καλημέρα!

  3. Ελενη μου γεια σου και νασαι καλα μ’εκανες και γελασα πολυ,βρε παιδακι μου δεν φανταστηκα οτι δεν θα καταλαβαιναν ορισμενες λεξεις, λοιπον βουργια =βουργιαλι, μεγαλοταγαρι, μπερατη = μανταλο.σγουραφιστη= ζωγραφιστη.Φιλακια.

Σχολιάστε

