Ελευθερία…

προσωπικο ημερολογιο-σκεψεις-αποψεις-ιδεες υπο το .φως του……

Ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ

Αυριο θα γλεντησουμε ολοι στο καρναβαλι τις εγνοιες θα ξεχασουμε μεσ’του γλεντιου τη ζαλη.

Αλλα για μενα πιο καλα περνουμε τη δευτερα που τρωμενε υγιεινα το χρονο μιαν ημεραΣηκωσετε χαρταετο μαζι με τα παιδια σας κι απανω του κρεμασετε ολαταβασανα σας.

Κι οταν μαζι με τον αετο θα βουνε στον αερα χορεψτε ξαφαντωσετε την ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02/03/2009 - Αναρτήθηκε από τον/την | ΑΠΟΚΡΙΕΣ |

15 σχόλια »

  1. Καλό μήνα,καλή σαρακοστή!
    Επιτέλους να φάμε υγιεινά!Όχι ότι νηστεύουμε,αλλά κι αυτό το κρέας δεν το πολυσυμπαθώ.
    Φιλιά!

    Σχόλιο από eleni | 02/03/2009

  2. Ωραίο αυτό… κρεμάστε στον χαρταετό όλα τα βάσανα σας… Κι αν είναι πολλά καμμιά φορά δεν θα πετάξει… αχμ… εύχομαι ο δικός σας να έφτασε πολύ πολύ ψηλά Ελευθεράκι μου!Φιλάκια και την καλημέρα μου!

    Σχόλιο από Γλυκερία | 03/03/2009

  3. Ελευθερία μου, φαίνεται ότι πέρασες καλά. Έτσι μπράβο. Κι ελπίζω ο αετός σου να πέταξε ψηλά. Όσο ψηλά ήθελες τουλάχιστον για να ξεχάσεις και να χαμογελάσεις. Τα φιλιά μου έχεις!

    Σχόλιο από aikaterinitempeli | 03/03/2009

  4. Kαλησπέρα Ελευθερία.

    Τη σκέψη έκαμα αετό ψηλά για να πετάξει,
    με μοναχή παραγγελιά την αγαπώ να ψάξει.

    Νά με πάλι!!! Καλή σαρακοστή να περάσουμε. Χαίρομαι που πέρασες καλά.
    Χθές επέστρεψα και εγώ από τις Κυκλάδες. Πέρασα υπέροχα. Από αύριο μέσα πάλι τα κεφάλια, αρχίζει η δουλειά.

    Σχόλιο από johny_bee | 03/03/2009

  5. eleni μου αντευχομαι καλη σαρακοστη ,αλλα ποιος κραταει τωρα ;;; την μια μερα νηστισιμα και την αλλη κρεας, εμενα τα παιδια μου ειναι προβληματικα που τους λεω, μονο κρεας.Φιλακια.

    Σχόλιο από ελευθερια | 04/03/2009

  6. Γλυκερια μου περασσα υπεροχα, δες φωτο στη μπλογκσποτ.Δεν προλαβα να σου ευχηθω καλο μηνα, και τι καιρος στο ρεθυμνο ηταν ενα ονειρο κοντα στη φυση και με τον ψηλορειτη χιονισμενο σαν κουραμπιε.Φιλακια

    Σχόλιο από ελευθερια | 04/03/2009

  7. Αικατερινη μου σε χανω για μεγαλα διαστηματα και μου λειπεις,καλη σαρακοστη, καλο μηνα και ολα καλα να ειναι στη ζωη σου. Καλα περασα αλλα γυρισα με ιωση.Φιλακια

    Σχόλιο από ελευθερια | 04/03/2009

  8. Γιαννη μου ελειψες ,εκατσες αρκετα βλεπω στο γιο.Σου εκανε καλο καιρο;;; ξεκουραστηκες ?αντε με το καλο η ανοιξη και η ανθοφορια για τις μελισσες.Πολλα φιλια.

    Σχόλιο από ελευθερια | 04/03/2009

  9. Τώρα ζήλεψα με τις περιγραφές που κάνεις.
    Να περνάς πάντα καλά και να κοιτάς πάντα τον ουρανό
    Φιλιά πολλά

    Σχόλιο από dyosmaraki | 04/03/2009

  10. dyosmaraki μου ασε τιποτα δεν γραφω ακομη μπροστα σ¨αυτα που ειδα, Πηγαινε στη μπλογκσποτ στο αλλο ιστολογιο να δεις φωτο απο ρεθυμνο γιατι δεν μπορω ναβαλω στη γουορντ φωτο.Ειναι για σενα και τη θαλασσινη.Φιλακια

    Σχόλιο από Ελευθερία | 04/03/2009

  11. Ελευθερία πέρασα υπέροχα μόνο τώρα που επέστρεψα μου κακοφαίνεται λίγο.
    Στο νησί μάζεψα και ασκολύμπρους και τους έκανα με το αρνάκι, υπέροχο φαγητό. Οι ντόποιοι δεν τους ξέρουν και κάθε φορά που πάω είναι όλοι δικοί μου.
    Την καληνύχτα μου.

    Σχόλιο από johny_bee | 06/03/2009

  12. Γιαννη επιτελους γυρισες στα πατρια εδαφη, ε! με το γιο μαζι ωραια θα περασατε, αληθεια τους ασκολυμπρους εσυ πως τους φτιαχνεις???? Εμεις γυρισαμε απο ρεθυμνο αρρωστοι κολλησαμε ιωση αυτη που κυκλοφορει και ειμαστε χαλια.Νασαι καλα

    Σχόλιο από Ελευθερία | 06/03/2009

  13. Υπάρχουν πολλές συνταγιές. Κρητικές φυσικά.

    Στην Ίο τους έφτιαξα με το αρνάκι. πολύ νόστιμο φαγητό. Η συνταγή αυτή είναι όπως φτιάχνεις το φρικασέ και αντί για λαχανικά βάζεις τους ασκολύμπρους.
    Αντι για αρνάκι μπορούμε να βάλουμε κατσικάκι, ζηγούρι, ακόμα και χοιρινό.

    Τους έφτιαξα και βραστούς ήπιαμε και το ζουμί τους. Υπέροχοι. Το ζουμί τους έχει ευχάριστη γεύση μα και θεραπευτικές ιδιότητες, καθαρίζει τα νεφρά.

    Μπορείς ακόμα να τους φτιάξεις γιαχνί και στο τέλος δένεις την σάλτσα με αλεύρι και λεμόνι. και έτσι είναι φανταστικοί.

    Το ωραίο είναι ότι δεν τους ξέρουν οι κάτοικοι του νησιού και οταν πηγαίνω είναι όλοι δικοί μου.

    την καληνύχτα μου

    Σχόλιο από johny_bee | 07/03/2009

  14. Λοιπόν πιο όμορφη παρομοίωση δεν έχω ξανακούσει…Άκου ο Ψειλορίτης ήταν σαν κουραμπιές!!!!!!!Μαρέσει!Χαίρομαι που πέρασες όμορφα!Χαίρομαι όμως που είσαι και πάλι εδώ μαζί μας.Φιλιά!

    Σχόλιο από Γλυκερία | 07/03/2009

  15. Γλυκα μου αν τον εβλεπες ετσι οπως ηταν χιονισμενος πραγματικος κουραμπιες, αλλα δεν καταφερα να τον φωτογραφισω αι εσκασα.Ματσ-μουτς.

    Σχόλιο από Ελευθερία | 07/03/2009


Υποβολή απάντησης

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

