ΜΕΣΟΣΤΡΑΤΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

ΤΑ ΣΟΥΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟΣΤΡΑΤΙ

ΤΑ ΣΟΥΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟΣΤΡΑΤΙ

ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΟΥΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΕΧΟΥΝ 4 ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ.
  • Γιαντα ‘ρχεσαι στον ασκιανο που κανω και καθιζεις αφου δεν σ’ειδε η ριζα μου ποτε να την ποτιζεις.
  • Ενα γ’καιρο’μαστε κι οι δυο ιδιας βροχης σταγονες κυματα τσ’ ιδιας θαλασσας μιας εκκλησιας εικονες.
  • Ο νομος της βαρυτητας ποτε δεν εχει σφαλλει κι οτι ανεβαινει στα ψηλα χαμαι θα πεσει παλι.
  • Η προδοσια τζη σταυρος κι αργος ο θανατος μου,κι αυτη τσ’ελπιδες μου σκορπα και διαμοιραζει ομπρος μου.
 
2 thoughts on “ΜΕΣΟΣΤΡΑΤΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

  1. Μα ειδες γλυκερια μου κατι κοσμηματα που εχει η επαρχια και ανθρωπους με μερακι που δημιουργουν και κρατουν τον κοσμο.Και τι δεν θα δινα να μπορουσα να μεινω ρεθυμνο???

Σχολιάστε

