ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ – ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΤΟΥ

ο ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ

Μια παρεουλα ηταν εφτα οκτω νοματοι,κι εργαζονταν σε μια δουλεια που’χε πολυ ραχατι.Κατα τσι δεκα αρχιζαν να τρωνε και να πινουν μερακλωνοταν κι αρχιζαν ως και χορο να στηνουν.

Το κολατσιο του ητανε διαφορα μεζεδακι, μα πιο πολυ τη βρισκανε με τα μπακαλιαρακια.Καθημερινως εις το μενου ηταν στην πρωτη θεση,γιατι ετυχε στους φιλους μας σε ολους να αρεσει.

Ενας απ’τη παρεα τους ομως διαμαρτυροταν για μπακαλιαρο αλμυρο συχνα παραπονιοταν.Ελεγε και ξαναλεγε πως ειναι σαλαμουρα και στο τραπεζι ητανε μια διαρκης φαγουρα.

Οι υπολοιποι σεφτοτανε τι να του ξετελεψουν,τη γκρινια του ηταν δυσκολο αλλο να την αντεξουν.Με τα πολλα σ’ενα απ’ αυτους του ηρθε μια ιδεα,πηγε στους αλλους για να δει ιντα θα πει η παρεα.Λεει το μπακαλιαρο στο νερο θάφησουμε βδομαδα,να ξαλμυρισει να γενει γλυκος σα μαρμελαδα.Μα σαν το δοκιμασομε θα λεμε ειν’ενα αλατι,να δουμε την αντιδραση, φιλοι μου του χωριατη.

Ετσα τα συμφωνησανε και σε καμπ’οσες μερες ο μπακαλαρος ετοιμος ηταν σε φυο πιατελες.Μ’αλλα πολλα τον βαλανε πανω σ’ενα τραπεζι ξαλμυρισμενο και γλυκο ωσαν το πετιμεζι.Τρωει λοιπον ο φιλος μας μα τσιμουδια δε βγαζει οι αλλοι κρυφοκοιταζαν και κανανέ του χαζι.

Τρωει και ενας απο αυτους ,λεει εχει πολυ αλατι,και πονηρα στο διπλανο του εκλεινε το ματι.Τρωει ενας αλλος τη μπυκια τη βγαζει απ’το στομα,λεει, εινα’αλμυρος και στο νερο ηθελε λιγο ακομα.

Ο φιλος μας τους ξανοιγε με μαθια γουρλωμενα,και απ’αυτα που θωριενε τα ειχενε χαμενα.Τσιμπαει αλλη μια φορα λιγο απ’τη πιατεαλ. μα θωριενε πως ητανε γλυκος σα καραμελα.

Τρωει ενας αλλος για αλμυρο λεει κι αυτος τα ιδια, κι αρχισαν να τον ζωνουνε το φιλο μας τα φιδια.

Ολ’ειπαν πως δεν ητανε ντιπι ξαλμυρισμενος,κι ο φιλος μας φαινοτανε τελειως σαστισμενος.Σκεφτεται,ξανασκεφτεται,μπας και δεν εχω γευση,?για ολους ειναι αλμυρος και μενα να μ’αρεσει?Σε μια στιγμη μια πηρουνια ακομα δοκιμαζει και μονομας σηκωνεται κι αρχιζει να φωναζει: ΔΙΑΛΕ ΤΟ ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟ ΣΑς ΠΟΛΥ ΑΛΑΤΙ ΕΧΕΙ,ΚΙ ΑΓΛΑΚΙΧΤΌΣ ΝΑ ΠΙΕΙ ΝΕΡΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΒΡΥΣΗ ΤΡΕΧΕΙ.

14 thoughts on “ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ – ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΤΟΥ

  1. Πράγματι ο μπακαλιάρος σήμερα είναι πολύ αλμυρός λόγω τιμής. Δεν ξαλμυρίζει με τίποτα. Παλιά τον προτιμούσαν οι φτωχές οικογένειες γιατί ήταν προσιτή η τιμή του. Σήμερα όμως????????????????????????????????

  2. Γιαννη καλημερα ,απολυτο δικιο, και γω οταν ημουν μικρη θυμαμαι οτι ηταν φαγφητο των φτωχων, τωρα!!!!!!!!!! οπως λες και συ απλησιαστο9ς η τι μη τσουζει.Φιλια

  3. καλησπέρα. δεν ξέρω γιατί ο υπολογιστης μου βγάζει το ένα κείμενο πάνω στο άλλο και δεν μπορω να σε διαβάσω. μάλλον ο δικος μου φταίει γιατι δεν διαβάζω να παραπονείτε κανεις.
    να εισαι καλα
    φιλιά καρυστινά

  4. Καλημερα Δεσποινα εκανες ωραιο καθαρισμα νεφρων με τοσο νερο.Αντε και του χρονου αλλα πολυ τον βαριεμαι τον μπακαλιαρο με το ξαλμυρισμα και μετα πλατσς-πλουτς στο ρηγανισμα.Φιλακια.

  5. Καρυστινα μου καλημερα , δεν ξερω τι να πω, εγω γενικα με την πρες εχω προβλημα μου εχει σβγσει ολες τις φωτο απο το ιστολογιο εκτων ελαχιστων, και εχω στεναχωρηθει ,γιατι ειναι δουλεια νος χρονου και δεν ειναι ευκολο να κατσω να τις βαλω παλι, εκ παραλληλου γραφω και στη μπλογκποτ.Δεν μπορω να πω οτι φταιει ο υπολογιστης σου αν δεν το κανει και σε αλλα ιστολογια.Φιλια

  6. Τρελαίνομαι για μπακαλιάρο.Βέβαια τον έφαγα μαζί με σκορδαλιά και με έφαγε αλλά χαλάλι!Όμορφη ιστορία Ελευθερίτσα μου!Της παρέας.Της καρδιάς και της νόστιμης πλάκας!Καλημερούδια!

  7. Γεια σου Γλυκερια μου ειδες τι σκεφθηκαν οι ανθρωποι, !!!!αυτο το κακο εχει ο μπακαλιαριος οσο και να ξαλμυρισει την λιμνη της κοζανης θα την πιεις.Φιλακια.

  8. Όμορφη ιστορία!Όλοι μπακαλιάρο αυτές τις μέρες.Γλυκό τον έκανα,δυο μέρες τον είχα στο νερό-αλλάζοντάς το φυσικά.
    Καλό βράδυ!

  9. Ελευθερίτσα μου γλυκειά έλλειψα 2 μέρες ήμουν Έδεσσα ,και ήρθα τρέχοντας στο μπλοκ σου.Τι φωτεινό που έγινε!Βάψατε ε;;; Aνοιξιάτικο!Με γεια λοιπόν και καλή άνοιξη να έχουμε!Φιλάκια πολλά πολλά!Να είσαι καλά!

  10. Οφου τον κακορίζικο ήντα του’μελλε να πάθει!!
    Εμεις καναμε σουπιές με μαραθα και ελιες καθότι ο άντρας μου δεν τον τρώει!
    Φιλακια πολλα πολλα

  11. Γλυκερια μου τι καλα που εκανες και πηγες ταξειδακι!!!ετσι να κανεις απο δω και περα ,ο καιρος προσφερεται και εσυ εχεις τα νειατα και τα κουραγια για μικρες αποδρασεις.Βαψαμε ….το μπλοκ για να αλλαξουμε και διαθεση.Με το καλο η ανοιξη.Φιλακια

  12. Θαλασσινη μου καλα κανατε γιατι εχει μπελαεδω που τα λεμε και θυμασαι και η ψαριλα!!!! μπλιαχ που λεγαμε.!!!! Δεν ξερω να μαγειρευω σουπιες.Φιλακια και απο μενα πολλα και το μικιο.

Σχολιάστε

