ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

Στο αεροδρομιο της Arlanda της Σουηδιας μετασκευαστηκε σε ξενοδοχειο ενα  boeing 747 με 25 δωματια. Κοιμιζει 85 ατομα με διανυκτερευση που ξεκινα απο 3ο ευρω εως 29ο, ελατε μη με δειρετε ειναι για τη σουϊτα που εχει μετατραπει το πιλοτηριο και ενδεικνυται για νεονυμφους.Επισης μπορειται να κανετε το μυστηριο του γαμου στην ακρη του φτερου σε καταλληλο χωρο διαμορφωμενο.Τωρα δεν ξερω αν ο γαμβρος βαλει την νυφη απο την εξω μερια……..!!!!!!!!!  Μ’αρεσε η ιδεα και ειπα να την μοιραστω μαζι σας.

6 thoughts on “ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

  1. Κάπου το είδα στην τηλεόραση.Πολύ πρωτότυπο!Θα μπορούσα να μείνω,αφού το αεροπλάνο πατάει γερά στη γη-ένα φόβο τον έχω για τα αεροπορικά ταξίδια,δηλαδή δεν ταξιδεύω με αεροπλάνο.
    Καλό βράδυ!

  2. Στα 30000 πόδια λένε πως οι αισθήσεις αδρανούν …
    Είναι μια καλή λύση για να λες μετά ότι δεν καταλάβαινες τι έκανες !!!
    Την καλημέρα μου …

  3. eleni εμενα μου εκανε εντυπωση η φαεινη ιδεα που ειχε αυτος που το αγορασε, μα δεν ηταν εξυπνο.Ομως θα ειναι λιγο στεναχωρα εκτος αν παρεις τη σουϊτα.Καλο ξημερωμα.

  4. Αγρυπνε μου μονο που αυτο ειναι για τα καλα στο εδαφος και δεν υπαρχει δικαιολογια περι αδρανειας αισθησεων.Οποτε εισαι αξιος της τυχης σου, Φιλια

  5. Καλά,τι άλλο θα σκεφτούν δεν ξέρω… ξενοδοχεία πιλοτήρια,ξενοδοχεία πάγου,ξενοδοχεία από αλάτια και ζάχαρες…. όμορφες εμπειρίες πάντως είναι μιας και διαφέρουν τόσο πολύ από όσα εμείς ξέρουμε και κάνουμε.Εγώ πάντως και στην Κρήτη να με πήγαινε δεν θα είχα κανένα πρόβλημα!Φιλάκια Ελευθερίτσα μου!Καλό απόγευμα!

  6. Γλυκερια μου καλα θα ηταν να ειχαμε κανενα στην κρητη για εξυπηρετηση, εχεις δικιο ειναι εξω απο το δικο μας τροπο διακοπων.Το μυαλο των ανθρωπων δουλευει για το κερδος.Νασαι καλα

Σχολιάστε

