ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΙΚΑ

Χρειαστηκε να παω αλλη μια φορα μεταξυ των πολλων στο ΙΚΑ  στον οφθαλμιατρο να ελεγξω τα γυαλια μου γιατι τωρα  τελευταια τα γυαλια μου με ζαλιζουν και ανησυχω οχι τοσο οσο περπατω αλλα στην οδηγηση.Εκλεισα ραντεβου λοιπον σε καποιον οφθαλμιατρο διαθεσιμο γιατι για να βρεις γιατρο ορισμενων ειδικοτητων στο ΙΚΑ πρεπει να κανεις ταμα σε ολους τους αγιους μαζι.Αν δεν περασει ενας μηνας απο την ωρα που θα παρεις τηλεφωνο γιατρο δεν βρισκεις.Βρηκα …επιτελους ηλθε η πολυποθυτη ωρα, παω στα ιατρεια και καθομαι σαν καλος και νομοταγης πολιτης εξω απο την πορτα και περιμενω να ελθει η ωρα μου μια και ειχα παει τουλαχιστον ενα τεταρτο νωριτερα ως ειθισται μην τυχον και περασει η ωρα και χασω το ραντεβου.Απ’εξω απο την πορτα ως συνηθως αρκετοι ηλικιωμενοι περιμεναν,οχι οτι εγω ειμαι στη πρωτη μου νιοτη αλλα τελος παντων,,,, δεν κραταω και μαγκουρα, δεν φοραω μαντηλι και μαυρα ρουχα,ρωτω λοιπον ευγενικα ποιο ραντεβου εχει περασει? μου λεν ενα τουλαχιστον  μιση ωρα νωριτερα  απο το δικο μου, και μου εξηγουν οτι ο γιατρος αργει πολυ.Περιμενω να ελθει η ωρα μου ειχα ραντεβου 11.ο5 η ωρα ειχε παει 12 και ο γιατρος εξεταζε με ρυθμους χελωνας.Μπαινοντας καποια στιγμη μεσα, βρεθηκα στο εξης θεαμα ειχε δυο θαλαμους με 3 γιατρους να μοιραζονται το χωρο, ο μεσαιο θαλαμος  ηταν υποτιθεται εξεταστηριο, με μηχανηματα περασμενου αιωνα και με εκεινα τα γυαλακια που σου δοκιμαζουν απο συστασεως ΙΚΑ, μας βαζουν 3 ασθενεις μεσα  χωρις να μας ρωτησουν και πολλα μας εβαλαν στο εξεταστηριο και τους 3 και μας ριχνουν φαρμακο στα ματια για να διογκωθουν οι κορες και να ελεγχουν τον ανεξερευτητο βυθο των ματιων μας.Οι γιατροι αφου μας εβαλαν φαρμακο μας ειπαν το κεφαλι επανω και περιμενετε, και μας αφηνουν με τα κεφαλια γυρμενα πισω να περιμενουμε 3 ανθρωποι και αυτοι οι αθεοφοβοι επιασαν την κουβεντα μιλωντας φυσικα για τα ιδιωτικα τους ιατρεια και τα χειρουργεια που ειχαν να κανουν.εμεις φυσικα εκει ντουρασελ με τα κεφαλια πισω,καποια στιγμη ηλθαν , με ρωτησε εμενα τι εχω??? ακου ερωτηση αφου μου ειχε βαλει φαρμακο για να με δει στο υπερσυγχρονο μηχανημα , δεν με ειδε φυσικα γιατι ισως δεν χρειαζοταν, μου εβαλε τα γυαλια και μου αλλαζε κρυσταλλακια, τελικα κατεληξε οτι βλεπω καλα και το δεν φορω τα γυαλια συνεχει για να τα συνηθισω.Μα καλα γιατρε μου τι να συνηθισω εχω αλλαξει γυαλια εδω και ενα χρονο πρωτη φορα μου συμβαινει αυτο ,και φορω γυαλια απο το δημοτικο, τωρα θα τα συνηθισω.!!!!!!!!!Τοσα χρονια ,πως οταν αλλαζα γυαλια και βαθμους τα συνηθιζα ευκολα!!!!!!Απαντηση δεν πηρα μου ειπε οτι θα μου γραψει και κατι κολλυρια ,τελικα μου εγραψε φυσιολογικο ορο και εξω απο την πορτα.Επειδη εχω παει και στα ιδιωτικα τους ιατρεια ,τα οποια φυσικα ειναι με την τελευται λεξη της τεχνολογιας και καλα κανουν , ομως προσεξα το εξης οταν βαζουν φαρμακο σε βγαζουν εκτος εξεταστηριου και παιρνουν αλλο ασθενη γιατι εκει ο χρονος ειναι χρημα, ενω στο ΙΚΑ που πανε για την πελατεια και τον μονιμο μισθο δεν τους νοιαζει που περιμενει ο κοσμακης εξω.Πες τε μου σας παρακαλω τι ειναι εκεινο που κανει την τοση μεγαλη διαφορα συμπεριφορας????? στους ανθρωπους ,τι ειναι αυτο που αλλαζει το χαρακτηρα του ανθρωπου και τον κανει απανθρωπο, ποιος φταιει το κρατος, η αγωγη μας, η οικογενεια,  ο εσωτερικος μας κοσμος ,η αλλοτριωση και ισοπεδωση των ανθρωπων απο το χρημα και το συμφερον??????????????????ΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟι??????????? ετσι μια κουβεντα καναμε.

16 thoughts on “ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΙΚΑ

  1. Ελευθερία,θα σου πω:το χρήμα είναι-από το ΙΚΑ «ψαρεύουν» πελατεία για τα ιδιωτικά τους ιατρεία.Τα δε φάρμακα που γράφουν,τις περισσότερες φορές δεν είναι γνωστών εταιρειών,αλλά «φασόν» όπως λέγονται μεταξύ γιατρών-κουτάκι και τόσα ευρώ-η τιμή ανάλογη του ποιο γράφουν και όσο πιο πολλά τόσο περισσότερα ευρώ.Μ΄αυτό τον τρόπο ξέρεις πόσα βγάζουν;
    Στα λέω αυτά,γιατί τα ξέρω από πρώτο χέρι,από τον άντρα μου-όμως ποτέ δεν τους έκανε τη χάρη να γράψει τα φάρμακά τους κι ας χάνει ποσό ακόμη και μεγαλύτερο από το μισθό του.Γιατί νομίζεις ότι πλουτίζουν,αφού υπάρχει πληθωρισμός στο επάγγελμα;
    Καλό βράδυ!

  2. Αυτά συνέβαιναν πάντα Ελευθερίτσα μου.Αλλά θα σου πω εγώ την συνταγή,την έχω δοκιμασμένη.Την τελευταία φορά που έπρεπε να βγάλω ακτινογραφία σε κάποιο νοσοκομείο στη θεσσαλονίκη, ήταν δυο νοσηλεύτριες μέσα στην αίθουσα.Μου είπαν ξεντύσου και το έκανα.Να είμαι κι εγώ υπάκουο.Και μετά έπιασαν την κουβέντα.Πότε θα βγούνε,που θα πάνε,τι κάνει ο γκόμενος και άλλα τέτοια.Περίμενα να δω πόσο γαιδούρες είναι.Κι όταν το διαπίστωσα έβαλα μια φωνή που σείστηκε το νοσοκομείο.Κι αν ήθελαν ας μην τσακιζόταν… Ε μα… είπαμε να είμαστε ευγενικοί,αλλά με τα γαιδούρια μάλλον δύσκολο το κόβω.Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ! ΥΓ. Τα μηχανήματα του ΙΚΑ όλης της χώρας είναι αναξιόπιστα.Καλά θα κάνεις να μην τα εμπιστεύεσαι.Και αν σε παιδεύουν έτσι ρίξε μια τσιρίδα… θα δεις θαύματα!

  3. Καλημέρα Ελευθερία μου. Λεω να μην απαντήσω στο ερωτημα σου , στο τι τους κάνει τόσο γάιδαρους στο ΙΚα και «κριους»(?) στο ιδιωτικότους ιατρείο γιατί αυτές τις μέρες έχω μπλέξει με γιατρούς και είμαι στην πολύ πάνω σκάλα! Μη βρίσω μέσα σε ξένο σπίτι! Μόλις ξεμπερδέψω θα τους ράψω ρομπίτσα στο ατελιέ μου!
    Πολλά φιλιά και … εύχομαι να συνιθίσεις σύντομα τα γυαλιά.

  4. Ελενη μου γεια σου ,χαιρομαι που ο ανδρας σου αποτελει εξαιρεση στον κανονα, τα γνωριζω αυτα που μου λες γιατι και γω δουλευα στο ΙΚΑ ως διοικητικος υπαλληλος,αλλα τοτε μας εξυπηρετουσαν και οι γιατροι λογω γνωριμιας, τωρα και οταν φυγεις σε ξεχνουν.Το θεμα ομως ειναι οτι τα πραγματα εχουν αλλαξει ο καθενας γνωριζει τι κανουν, και επισης τα οικονομικα εχουν σφιξει πολυ και δεν μπορει να πηγαινεις στο ιατρειο για να σε προσεχει.Ειδικα στο ΙΚΑ το εχουν παραξηλωσει.Αισθανομαι ανασφαλης σ’αυτο το κρατος.Φιλακια

  5. Γλυκερια μου ολα μεσα στο ΙΚΑ θελουν ενα παλιατζη και πεταμα.Ομως ποσο βαθια να βαλουμε το χερι στη τσεπη.Εχουμε στραγγιξει πλεον.Λυπαμαι πολυ γι’αυτο το καταντημα γιατι δεν μ’αρεσει να με θεωρουν οτι δεν καταλαβαινω.Φιλακια

  6. Λιακαδα μου θα περιμενω το ραψιμο της ρομπιτας, εχω αγωνια για το τι θα τους σουρεις.Αισθανομαι πολιτης 3ης κατηγοριας για να μην πω του κωλου, αλλα ειδικα οι γιατροι επειδη ο καθενας μας φοβαται βρισκουν την ευκαιρια.Εχω πολλα παραδειγματα.Αλλα ποσα ν’αναφερεις,??????Μακαρι να μπορουσαμε να ενωσουμε τις φωνες μας και να βγει κατι.Φιλακια

  7. Eλευθερία μου, όσα και να τους σούρουμε, τ αυτί τους δεν ιδρώνει! Προς το παρόν επιφυλάσσομαι, μαζεύοντας τα στοιχεία και μιλώ με δικηγόρο για να κάνω μια πιο οργανομένη κίνηση: να τον τυλίξω αν καταφέρω με βάση τη μαρτυρία συναδέλφου του, για το λάθος που υπέστην , απο τη δική του αμέλεια, σε μια κόλλα χαρτί! Αυτό θα είναι το καλύτερο μου φαίνεται !Οχι πως θα γλυτώσει τη ρομπίτσα και το κράξιμο στο ιντερνετ!

  8. Liakada ευχομαι να παν ολα καλα και να τα καταφερεις , ναμην κανει πισω ο συναδελφος, γιατι ο κομπος εχει φτασει στο χτενι, αυτο που γραφει πιο πανω η ελενη με τα φαρμακα φασον, το εκανα σε γνωστη μου που εχει καρκινο και κανει θεραπεια και βρηκαν αυτη να δοκιμασει να βγαλει περισσοτερο χρημα, αλλαζοντας φαρμακα .Δεν της φτανει ο ενας καϋμος ηλθε και η ασυνειδησια να δεσει η σουπα.Μαζι σου.Φιλια

  9. Αχ, ρε Ελευθερία μιυ, τι ρωτάς!
    Το χρήμα κορίτσι μου! Το χρήμα! Όλα αυτό τα κάνει! Άσε με και μη μου θυμίζεις και δικά μου περιστατικά και είμαι «εν εξάλλω» κατάσταση σήμερα!
    Ένα τραγουδάκι:
    Άστο να πάει, άστο! Αστο, πονάει, άστο!
    Στα υπόψιν για τον παπά… αλλά αργότερα…
    Να ξεκουραστεί λίγο.
    Φιλάκια και υπομονή!
    Κάτι, κάποτε, θα αλλάξει!

  10. Δίκιο έχεις.Τίποτε δεν δουλεύει καλά σε τούτον τον τόπο.Όμως για αυτό έχουμε κι εμείς μερίδιο ευθύνης.Όσο δε μιλάμε,τόσο χειρότερα θα γίνονται τα πράγματα.Το ΙΚΑ έχει διευθυντάδες… Τον φωνάζεις και του δίνεις συγχαρητήρια για το κατάντημα!Απ το ολότελα… καλημέρα Ελευθερίτσα μου!Φιλάκια πολλά!

  11. Kατερινα μου καλησπερα δεν περιμενω νάλλαξει τιποτα γιατι ειμαστε λαος που μας αρεσει η κοροϊδια, ολα τα ξεχναμε ,φωναζουμε ,και μετα τα ιδια.Και δεν μ’αρεσει να υποτιμουν την νοημοσυνη μου γιατι οι καιροι εχουν αλλαξει, και ο κοσμος παει μπροστα και μεις ειμαστε τριτοκοσμικη χωρα σε θεματα υγειας ,παιδειας, κ.α.λ.Φιλακια

  12. Γλυκερια μου το βολεμα του δημοσιου υπαλληλου.Να φωναξεις στο δ/ντη, μα τι νομιζεις οτι κανει αυτος σε μια καρεκλα καθεται και δεν δουλευει,τους εχω ζησει απο κοντα, αρμοδιοτητες μηδεν.Ολοι κολλαν στο γραμμα του νομου, και τους βολευει.Το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι Γλυκερια μου, και στην ελλαδα τα τελευταια χρονια ολα τα κεφαλια βρωμανε.

  13. Aσε γιατί πολλά παρε δώσε μαζεμένα είχα από τότε που γέννησα με Ικα , Οαεδ κλπ και βγάζω καντήλες με το ρυθμό που (δεν ) δουλεύουν!!!

    Κουράγιο καλόμου!

    Μου αρέσουν τα αυγουλάκια που έβαλες πάνω!!!

    Φιλάκια 🙂

  14. Thalassini μου ξερω τωρα πληρωνεσαι απο ΟΑΕΔ και ΙΚΑ με τα νεα μετρα υπερ της μανας δηθεν.Αν ειναι τοσο ευκολο να μεγαλωσει ενα παιδι με τοση αδεια!!!!!!!!!!! τι καλα θα ηταν .Εγω λυπαμαι γιατι αυτο το ΙΚΑ δεν ασκει ιατρικη αλλα πελατολογιο για τους γιατρους. Φιλακια και στα πατουσακια μου. 🙂

  15. Βρήκα τη δημοσίευση στο blog τυχαία και είπα να γράψω την άποψή μου για το θέμα του ΙΚΑ. Μήπως τελικά θα ήταν καλύτερο αντί το κράτος να πετά χρήματα για τη λειτουργία ενός ΙΚΑ με εξοπλισμό που αγοράστηκε πριν δεκαετίες και με γιατρούς που δεν έχουν όρεξη για δουλεία (γιατί πληρώνονται με χαμηλούς μισθούς και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τους ελέγχει), να μπορούν οι ασφαλισμένοι του ΙΚΑ να πάνε σε οποιοδήποτε ΝΟΜΙΜΟ ιατρείο της χώρας και να βρουν την υγεία τους; Τελικά πιστεύω θα περισεύουν και χρήματα…

    Γενικά όπου δεν υπάρχουν ευθύνες δεν είναι δυνατόν να γίνεται και καλή δουλειά… Δείτε για παράδειγμα την καθαριότητα στην Ελλάδα… δύσκολη δουλειά, την έχουν αποκλειστικά οι Δήμοι αλλά δυστυχώς γίνεται πάρεργο και στο τέλος – τέλος καθαριότητα δεν υπάρχει. Πριν δύο χρόνια ήμουν αμερική, στην Καλιφόρνια. Τα σκουπίδια τα μάζευε κάθε πρωί ΕΝΑ απορριματοφόρο με ΕΝΑΝ οδηγό (αυτός οδηγούσε, αυτός φόρτωνε τους κάδους κτλ). Η δουλειά γινόταν πιο απλά και σωστά σε σχέση με τη χώρα μας, για τον απλό λόγο ότι η εταιρία που έκανε την αποκομιδή των απορριμάτων αν δεν την έκανε καλά θα έχανε τη δουλειά!!!

    Βέβαια δεν πρέπει να τα βάφουμε όλα μαύρα και να κάνουμε την Ελλάδα… αφρικανική χώρα!!! Έχουμε πολύ όμορφο φυσικό περιβάλλον, πολύ μεγάλη και σπουδαία ιστορία και πολύ… ΦΩΣ… έχει πολύ ΦΩΣ ο τόπος μας αλλά δυστυχώς κάποιοι θέλουν να είμαστε συνεχώς στο σκοτάδι…

  16. Γεια σου Γρηγορη και χρονια πολλα.Ολα αυτα που γραφεις πολυ σωστα και γω μαζι σου,αλλα βλεπεις θα κοπει η μασα και το ραχατι και η αλιευση πελατειας για τα ιδιωτικα ιατρεια.Ναι φιλε μου η ελλαδα εχει πολυ ΦΩΣ και τοχει αποδειξη και γω αγαπω το φως της ομως γιατι καποιοι οπως λες και συ θελουν να μας εχουν στο σκοταδι?????Χριστος Ανεστη και παλι και νασαι καλα που περασες.

Σχολιάστε

