ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ—–183η επετειος

Κορυφαία στιγμή των εκδηλώσεων αποτελούν, η μεγαλειώδης πομπή της Ιερής Εικόνας της Εξόδου, στην οποία μετέχουν τμήματα απ’ όλη τη χώρα με παραδοσιακές στολές, με την συνοδεία περισσοτέρων των  20 φιλαρμονικών, το βράδυ του Σαββάτου και το πρωί της Κυριακής  και κυρίως  η αναπαράσταση της Ανατίναξης του Χρήστου Καψάλη, στον Κήπο των Ηρώων το βράδυ του Σαββάτου.

Πριν απο μερικα χρονια παραβρεθηκα στους εορτασμους της εξοδου , δεν εχω ζησει τετοια συγκινηση αλλη φορα στη ζωη μου.Βλεποντας την νυχτερινη παρελαση  το σαββατο με την ανατιναξη στο κηπο των Ηρωων  και την επισημη την αλλη μερα Παντοτε Κυριακη των Βαϊων με την εικονα της εξοδου και τους τσολιαδες μας να παρελαυνουν χτυπωντας τα καρφια απο τα τσαρουχια τους στο δρομο ,οπου ακουγοταν ενας υποκωφος θορυβος που σου αγγιζε την καρδια υπο τους ηχους με εμβατηρια και ψαλμους πενθιμους νομιζες οτι ακουγες του μεσολογγιτες να ετοιμαζονται να βγουν απο την πολη.Και αναλογιζομαι τι ανθρωποι και τι θυσιες για την πατριδα!!!!!!!Υπαρχουν σημερα!!!!!

8 thoughts on “ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ—–183η επετειος

  1. Δεν την έχω αυτή την εμπειρία, αλλά καταλαβαίνω ότι εσένα σε συγκίνησε και σε άγγιξε βαθιά. Καλό μεσημέρι Ελευθερία μου. Πέρασα για μια καλησπέρα. Τα φιλιά μου έχεις!

  2. Κατερινα μου γεια σου και σ¨ευχαριστω που περνας και μου αφηνεις την αγαπη σου, και γω περνω αλλα ειδες δεν ειχα την λεπτοτητα να σου αφησω χαιρετισμο, ομως σε σκεπτομαι και θελω να εισαι καλα και η οικογενεια σου.Φιλακι πολλα.

  3. πέρασα να ευχηθώ.
    καλη Ανάσταση με υγεία και αγάπη.
    να περάσεις όμορφα και να τους χαίρεσε τους άνδρες σου.
    φιλιά καρυστινά

  4. Eλευθερίτσα μου γιατί δεν βρίσκω πουθενά το μέιλ σου;Που το έστειλες καλό μου;Kαλημέρα,περιμένω απάντηση.Γιατί θα σκάσω τώρα…

  5. Γλυκερια σου στελνω πολλα μεϊλ και με διαφορα σκιτσα και σλαϊτς στη γνωστη δ/νση που εχω δεν ξερω αν τα παιρνεις.Τι να πω πιστευω οτι αντα επαιρνες; θάπαντουσες οπως παλια.

  6. 8a h8ela ean mporeite na mou steilete fwtografies twn eyzwnwn ths proedrikhs frouras!hmoun enas apo aftous pou parelasan kai anazhtw fwtografies

Σχολιάστε

