ΔΕΚΑΟΚΤΟΥΡΕΣ — ΚΑΙ — ΚΟΤΣΙΦΙΑ

p4140529p4140528p4140527p4140526p4140525p41405301p4140544p4140555p4140554

 

 

 

ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΨΩΜΑΚΙΑ ΣΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ.

Το περιεργο ειναι οτι εχουμε και ενα ζευγαρι κοτσυφια και αυτα γεννησαν και τωρα βλεπουμε και τα μωρα τους που προσπαθουν να τα μαθουν να πετουν και να τα ταϊσουν. Καθομαι και παρακολουθω ποσο εξυπνα ζωακια ειναι και τι προφυλαξεις παιρνουν για να βοηθησουν τα μικρα τους.Δεν ξερω αλλα δεν ηταν συνηθισμενο φαινομενο να υπαρχουν κοτσυφια τοσο χαμηλα και σε κατοικημενες περιοχες, υποθετω οτι μετα την φωτια στην παρνηθα πολλα πουλακια βρηκαν αποκουμπι κοντα στους ανθρωπους και μας εμαθαν.

12 thoughts on “ΔΕΚΑΟΚΤΟΥΡΕΣ — ΚΑΙ — ΚΟΤΣΙΦΙΑ

  1. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!
    Ελευθερία μου, τώρα σ’αγαπάω ακόμα πιο πολύ!
    Το στοιχείο μου τα πουλιά!
    Καλή Ανάσταση κι εδώ! Τα λέμε κατόπιν εορτής!

  2. Με την τόσο ανθρώπινη τούτη εγγραφή σου,για άλλη μια φορά δείχνεις ότι στην ψυχή σου υπάρχει περίσσια αγάπη.Καλή ανάσταση σου εύχομαι Ελευθερίτσα μου.Γεμάτη φως,γαλήνη και αγάπη.Με όσους και για όσους αγαπάς.Καλό βράδυ και πολλά φιλάκια!

  3. Γλυκερια μου καλημερα σου γραφω πριν φυγουμε για μεσολογγι απο αγαπη πλημμυριζουμε , αλλα φαινεται οτι τους πνιγουμε.

  4. Πέρασα ξανά να σε διαβάσω και να σου ευχηθώ καλό Πάσχα, καλή ανάσταση
    Νικόλας

  5. Πολύ τρυφερή η ανάρτηση σου …
    Ετσι να μη νιώθω πως είμαι η μόνη που τα πρωινα στη βεράντα χαζευω τα πουλια που χτίζουν τη φωλια τους ή μαθαίνουν τους νεοσσούς τους να ανοίγουν τα φτερά τους και να σκίζουν τους ουρανούς!
    Υγ. Γυρισα από την Πασχαλινη μου αποδρασούλα με μια φωτογραφική μηχανή πλυμμυρισμένη με εικόνες απο χελιδόνια , θάλασσες και αγριολούλουδα!
    Επιφυλάσσομαι μόλις αδείασω πρωτα τη βαλίτσούλα μου , να αναρτήσω κάποιες απο αυτές
    Φιλια και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ( μεταχρονολογημένα)

  6. Λιακαδα μου Χρονια πολλα Χριστος Ανεστη ,ασε απο φωτο αλλο τιποτα ,δυσκολη δουλεια ,ωσπου να μπουν σε σειρα ολα.Φιλια

  7. Ολα θα μπουν σε μια σειρά κάποτε στην άναρχη ζωη μας! Ολα!
    Φιλια νοτισμενα με θαλασσινή αλμύρα! (Κατι να σου θυμίζει από Κρήτη!)
    Καλημέρα!!

  8. Καλησπερα Λιακαδα προσπαθω να βαλω σε σειρα φωτο, δουλιες σπιτιου, ,ισως στην αλλη ζωη τα καταφερω καλυτερα.Κρητη αχ! το νησι μου τ’αγαπω και μου λειπει.Ομως χορτασα πρασινο στο μεσολογγι εικονες ,παρεα καλη ανθρωπινη παρουσια που τοσο μου λειπει.Η αθηνα ειναι μια πολη απροσωπη.Φιλια

Σχολιάστε

