ΑΝΟΙΞΗ

Φυλλο να ιδω την ΑΝΟΙΞΗ να πεσει θα δακρυσω και ψαχνω τροπο το δεντρι να το παρηγορησω.!!!!!

 

Ο Μαης εχει τ¨ονομα κι ο Απριλης τα λουλουδια.

Ο Μαης ριχνει τη δροσια κι Απριλης τα λουλουδια.

Ο ηλιος του Μαγιου, ¨’αυγουστου το φεγγαρι.

                                                                                                                    

blume-0110

                                                                                  3111886sΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ19_10_13-spring_web

10 thoughts on “ΑΝΟΙΞΗ

  1. Καλό μήνα Ελευθερία!!!
    Είμαι και εγω μητέρα δυο αγοριών.Το μικρότερο είναι στο μαθηματικό Ηρακλείου,στη γειτονιά σου και το μεγαλύτερο στο πολυτεχνείο Ξάνθης,στη γειτονιά μου.Πίστεψέ με τους ευγνωμονώ γιατί με ((εκπαίδευσαν)) σε πολλά πράγματα,όπως να ακούω περισσότερο τον άλλο,να παίρνω τη θέση του άλλου για να τον κατανοήσω.Δε λέω μερικές φορές και κυρίως στην εφηβεία τα βλέπουμε όλα,αλλά η γεύση στο τέλος είναι γλυκιά!
    Να χαίρεσαι τα αγόρια σου!!
    Ωραίες οι μαντινάδες και ευπρόσδεκτες!
    Να επιχειρήσω να σου αφιερώσω και γω μια?
    Μια άσπρη,μια ξανθιά ήρθε να τη φιλήσω,
    μα είδα τη μελαχρινή και πώς να την αφήσω?
    Μου την αφιέρωσε χθες από μια γιαγιούλα στο νοσοκομείο.
    Βροχερά φιλιά από την Ξάνθη

  2. «Το Μάη ανθεί τ’ αγιόκλημα και τ’ άλλα τα λουλούδια,
    τα κόκκινα τριαντάφυλλα στης Χρύσως το περβόλι.
    Πουρνόν η Χρύσω ντύνεται στο περιβόλι βγαίνει
    και κόβει τα τριαντάφυλλα και γλυκοτραγουδάει :
    «Τριαντάφυλλα μαζώνω εγώ, για να τα καθερίσω,
    να κάνω οκάδες το γλυκό, κρυμμένο να το έχω,
    Σαββάτο μέρα νάρχεται, το σπίτι μ’ να στολίζω,
    να ξημερώνη η Κεριακή, ναν έρχεται ο καλός μου,
    να μπαίνω – βγαίνω, να κερνώ γλυκό τριανταφυλλένιο,
    να με τηράν τα μάτια του, να χαίρετ’ η καρδιά του…»
    Καλό μήνα Ελευθερίτσα μου!

  3. Ρουλα καλωστηνε ,χαιρομαι να μαθαινω για αγορομανες , να τα χαιρεσαι τ’αγορια σου και καλη προοδο και καλη σταδιοδρομια στη ζωη τους.Παντως ειναι δυσκολη η επικοινωνια οταν μεγαλωσουν και κλεινονται λιγακι.Ολα καλα ομως οταν ειναι γερα και τα βλεπεις και χαιρεσαι.Νασαι καλα.

  4. Φωτεινουλα μου καλο μηνα στο ρεθυμνακι μας που το απολαμβανεις με ολες του τις χαρες γιατι εδω εγω κρυωνω σημερα. Φιλια.

Σχολιάστε

