ΜΑΣ ΗΛΘΕ Ο ΖΗΚΟΣ

Σημερα πρωϊ πρωϊ κατεφθασε ο ΖΗΚΟΣ οχι οχι μην νομιζετε δεν ειναι ο μπακαλογατος, ουτε ο ποδοσσφαιριστης ενα επανιελ κυνηγιαρικο ,γλυκουλι κανελλι με βουλες.με ματι πανεξυπνο και αεικινητο.Αχ! αυτος ο γιος μου ο μεγαλος, τι θα τον κανω  ,τετοια αγαπη με τα σκυλια.  Αντε τωρα εχουμε ολοι ξετρελλαθει, σημερα ολη μερα ασχολουμαστε με τον ζηκο.Βεβαια ο ζηκος θα παει ρεθυμνο για να κυνηγησει λαγους με πετραχηλια.Λαγους δεν ξερω αν θα δουμε τωρα πετραχηλια παρ’οτι δεν εχουμε σχεσεις με παπαδες το βλεπω πιο ευκολο.

10 thoughts on “ΜΑΣ ΗΛΘΕ Ο ΖΗΚΟΣ

  1. Είναι ένας κούκλος!Ποιος είναι κυνηγός;
    Εμείς έχουμε δύο σέτερ ασπρόμαυρα-το ένα είναι μεγάλο 12 ετών-το άλλο δεν έχει χρονίσει ακόμη.Και τα δυό μάς τα έφεραν σχεδόν νεογέννητα και τα μεγάλωσα σαν μωράκια.Τώρα βρίσκονται στα σπιτάκια τους στην αυλή.
    Καλό βράδυ!

  2. Μόνο κούκλος;Είναι ομορφονιός ο Ζήκος!Το μόνο που θέλει είναι αγάπη.Ούτε λαγούς,ούτε πετραχήλια.Εύχομαι να είναι όμορφη η ζωή του.Φιλάκια Ελευθερίτσα μου!

  3. Ελενη μου ο κυνηγος ειναι ο γιος μου ο μεγαλος και ο συζυγος.Απο το σπιτι μας κατα διαστηματα εχουν περασει πολλα σκυλακια και διαφορες ρατσες, κυριως λυκοσκυλα για φυλακες, ομως αυτος ειναο πραγματι κουκλος.Καταλαβαινω το δεσιμο σας οικογενειακως με το 12χρονο. Καλο βραδυ και φιλια.

  4. Καλησπερα,
    Σαν παλιος συνταξιουχος κυνηγος….θελω να πω, πως με τοση τσαχπινια ο Ζηκος ζωντανους θα τους φερνει τους λαγους!!!
    Θα τον ακολουθανε με την θεληση τους!!!
    Καλο βραδυ.

  5. Τί τους φταίνε καλε τα λαγουδάκια του Θεού; Ελευθερία και βάρβαρα σπόρ γίνεται; Βάλε τους σε τάξη σε παρακαλώ!
    Φιλάκια

  6. Με νοημα καλημερα καλε μου φιλε, οχι καθολου δεν μας φταινε τα λαγουδακια, αλλα βλεπεις ο γιος μου και ο ανδρας οι ΜΕΓΑΛΟΙ κυνηγοι ……..ετσι και σκοτωσουν λαγο μια φορα στα δεκα χρονια γινεται λαϊκο πανηγυρι και εκθεση θεσσαλονικης μαζι………Εμενα μου φερνουν κατα διαστηματα λαγο για μαγειρεμα και καθολου δεν μ’αρεσει ο μπελας του.Για ταξη δεν μπορω τοχασα το μπαλακι εδω και πολλα χρονια…..Φιλια
    Παντως ειναι ομορφος συμφωνω

  7. Λιακαδα μου δεν θα μεινει ο ζηκος στο σπιτι μας στην πετρουπολη, αλλα θα τον παρει ο γιος μου στο ρεθυμνο που ζει μονιμα και κεινος ειναι ο κυνηγος, και εχει και λατρεια με τα σκυλια.Ομως μας εχει κερδισει με την σπιρταδα του,Φιλια.

Σχολιάστε

