ΑΣ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ Σ’ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ

Πέμπτη, 11 Ιούνιος 2009

Μια καρδιά και μια αγκαλιά


Μετά από την παρουσίαση της ζωής μου, θα ήθελα να εκφράσω την επιθυμία μου να νιώσω ανθρώπους κοντά μου .
Απευθύνομαι στους άντρες εκείνους που θα θελήσουν να γνωριστούμε.

Θα είναι μαγικό αλλά κι αληθινό για μένα ,αν κάποιος με πλησιάσει ανοίγοντας έτσι μια πόρτα επικοινωνίας .

Εξάλλου πάνω στην αλήθεια που έχω ήδη αποκαλύψει πιστεύω πως μπορούμε να χτίσουμε κάτι πραγματικό .

Είμαι έτοιμη να προσφέρω αγάπη , γιατί η ψυχή μου παραμένει ανοιχτή στην αληθινή εκείνη καρδιά που θα βρεθεί κοντά μου για να βαδίσουμε συνάμα στο μονοπάτι της ζωής, με μια αγκαλιά που θα μας γεμίσει γαλήνη .

(Για όποιον θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου , μπορεί στο MSN : zwhaggelou@windowslive.com )

Σας ευχαριστώ που μέσα από τα μάτια μου μπορέσατε να δείτε πώς πέρα από τη σκληρή όψη της ζωής ,υπάρχω κι εγώ που μπορώ ν’ ερωτευτώ ν’ αγαπήσω ξανά, μαζί με όποιον δεν φοβάται να ζήσει αληθινά .

Ζωή …

Δέκα λεπτά

Δέκα χρόνια περιπλανιέσαι !
Δέκα χρόνια βυθίζομαι .
Δέκα λεπτά χρειάστηκαν .
Ήταν αρκετά να δω τα θλιμμένα σου μάτια ,
ν’ αγγίξω το κουρασμένο σου πρόσωπο ,
ν’ αγκαλιάσω το πληγωμένο σου κορμί ,
ν’ ερωτευτώ τα σφραγισμένα σου χείλη ,
να δω τη λαβωμένη σου ψυχή .

Δέκα λεπτά χρειάστηκαν .
Δέκα λεπτά ήταν αρκετά .

Γινήκανε τα λεπτά πια ώρες ,χρόνια.
Οι επιθυμίες μας πράξεις .
Οι προσευχές μας ανέβασμα στο ανηφόρι της ζωής .
Δέκα λεπτά σε ένα ρολόι που μετράει αντοχές .

Σχολιάστε

