ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ—ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ

Ενα πραγμα που απεχθανομαι παρα πολυ ειναι το κουτσομπολιο το κακοπροαιρετο, δεν μπορω να ανεχθω αυτους τους ανθρωπους με το παραξενο βλεμμα και με το κακο στομα, που οταν το ανοιγουν ειναι για θαψιμο, δεν βλεουν πουθενα και τιποτα καλο ,οτι και να κανεις ειναι υποπτο, κατι κρυβεται πισω απο οτιδηποτε, γιατι ετσι σκεπτονται αυτοι οι ανθρωποι και αυτα τα συναισθηματα σου πασαρουν και σενα,Φοβαμαι τον ανθρωπο τον κουτσομπολη και τον φοβαμαι απο την ωρα που θα στρεψει το βλεμμα τους επανω του και αρχιζει το περιεργο μυαλο του να σκαρωνει ιστοριες.

6 thoughts on “ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ—ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ

  1. Να τους φοβασαι Ελε μου και αν τους αποφευγεις!
    Είναι χειρότεροι και από τις ακρίδες!
    Μακρυά από μας κι ας είναι αγγαλιά με τον εχθρό μας εχθρού μας!
    Οτι σκεφτονται να τους βρει!
    Οχι δεν είμαι προληπτική ! χαχαχ
    Πολλά φιλιά και καλή σου μέρα!

  2. Γεια σου Λιακαδα μου ,φοβαμαι και πολυ και δεν τους αντεχω ειναι κακοπροαιρετοι ανθρωποι καιμισουν τον διπλανο τους.Φιλια

  3. Οι άνθρωποι αποδίδουν στους άλλους ότι δέν τους αρέσει απο τον δικό τους χαρακτήρα. Οι κουτσομπόλιδες σύν τις άλλοις δέν έχουν και τίποτα καλύτερο να κάνουν! Ζούν μιά ζωή χωρίς ενδιαφέροντα και ζγηλεύουν εκείνους που γεμίζουν την ζωή τους με δραστηριότητες και αγάπη!
    Φικάκια
    ΧΧΧΧΧΧΧΧ

  4. Και δυστυχώς είναι πολλοί στην ελλάδα Ελευθερίτσα μου… κι εγώ το σιχαίνομαι το κουτσομπολιό.Ασχολούνται όμως άνθρωποι ρηχοί μαζί του που δεν αξίζει καν να μας απασχολούν.Η αγάπη κερδίζει τα πάντα.Κι όπως έλεγε και ο παππούς μου αν δεν μπορεί να λέει κανείς καλογιάννης… ας μην λέει καλύτερα τίποτα.Φιλάκια πολλά!

  5. Γλυκερια μου καλημερα , ο παππους καλα τα ελεγε ,αλλα οι κουτσομποληδες καιροφυλακτουν και καλο δεν λενε.Φιλακια

Σχολιάστε

