ΒΡΑΒΕΙΑ – ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ- ΠΑΛΙΑ ΣΒΗΣΤΗΚΕ

ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΒΕΝΙΚΟΣ
ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΒΕΝΙΚΟΣ

ΑΠΟ ΓΛΥΚΕΡΙΑ
ΑΠΟ ΓΛΥΚΕΡΙΑ

Ο ι Αριστοτελειες γυναικες και Βενικος ιντερνετικοι φιλοι καθως και η Γλυκερια παλαιοτερα με βραβευσαν.

Τους ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου για την τιμη που μου εκαναν  και γω με τη σειρα μου βραβευω  αλλα 15 ατομα χωρις ομως να θελω να κανω εξαιρεση σε οσους δεν συμπεριλαμβανω.Τους αγαπω ολους και τους διαβαζω καθημερινα ασχετα αν δεν απαντω σε καθε τους αναρτηση με σχολια.

ΦΩΤΕΙΝΗ

ΝΑΤΑΣΣΑ

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΕΣΤΑΠΑ

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΕΜΠΕΛΗ

ΚΑΡΑΒΑΚΙ

ΜΕ ΝΟΗΜΑ

ΜΑΤΑ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΣ

ΔΥΟΣΜΑΡΑΚΙ

ΑΠΟΥΡΩ

ΑΓΡΥΠΝΟΣ

AROMA COOKING

XEIMVNIATIKH LIAKADA

36ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ!!!!!!!ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ.

14 thoughts on “ΒΡΑΒΕΙΑ – ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ- ΠΑΛΙΑ ΣΒΗΣΤΗΚΕ

  1. Πέρασα να σ’ ευχαριστήσω και να σου αφήσω μια καλησπέρα. Μικροπροβληματάκια βλέπω είχες με την ανάρτηση, αλλά συμβαίνουν αυτά σε όλους μας. Μην σε νοιάζει. Καλό βράδυ να έχεις Ελευθερία μου. Φιλιά!

  2. Γεια σου Ελευθερία.
    Είδες???
    Έβαλε ο διαβολάκος του διαδικτύου την ουρά του πάλι. Πάνε τα σχόλια, πάνε και οι μαντινάδες μου. Κρίμα όμως, δεν τις θυμάμαι να στις ξαναγράψω.
    Ενα μεγάλο ευχαριστώ για το βραβείο.

    Την καληνύχτα μου.

  3. Σχόλιο:
    Ένα βραβείο είναι πάντα καλοδεχούμενο …
    Ιδίως όταν προέρχεται από μια τόσο ευαίσθητη Κρητική ψυχή !!!
    Ευχαριστώ σε από καρδιάς Ελευθερία μου …
    Νά ‘χεις ένα χαρούμενο καλοκαίρι εσύ κι οι άνδρες σου …
    AΠΟ ΤΟΝ ΑΓΡΥΠΝΟ

  4. Σχόλιο:
    Ελευθερίτσα μου σου αξίζουν όλα τα βραβεία του κόσμου.Γιατί είσαι καλός άνθρωπος,γλυκός και τρυφερός.Σ αγαπώ πολύ!Κι εγώ ευχαριστώ…φιλάκια πολλά πολλά ζουζούνα μου!Να είσαι πάντα γερή και χαμογελαστή,όπως σε βλέπω τώρα δίπλα στη φώτο.

    ΑΠΟ ΓΛΥΚΕΡΙΑ

  5. Σχόλιο:
    Ελευθερία,μπράβο για τα βραβεία που πήρες!Τα μπλογκ σου είναι υπέροχα,τουλάχιστον εγώ ανακάλυψα τον πλούτο της Κρήτης μέσα απ΄αυτά.
    Ευχαριστώ και εκ μέρους όλων των συντελεστών του aromacooking που μας τίμησες!
    Φιλιά!
    ΑΠΟ ΕΛΕΝΗ —–AROMACOOKING

  6. Σχόλιο:
    Ελευθερία μπράβο, συγχαρητήρια, για τα βραβεία σου. Σου εύχομαι και περισσότερα γιατί σίγουρα τα αξίζεις.

    Είναι μεγάλη μας τιμή σ’ εμάς που δε γνωρίζεις,
    να παίρνεις τα βραβεία εσύ και να μας τα χαρίζεις.

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς σου λέω,
    εδάκρυσαν τα μάτια μου και μοιάζω σαν να κλαίω.

    Δακρύσαν από συγκίνηση, γιατί είναι μεγάλο δώρο
    που απλόχερα μου χάρισες σε ετούτον εδώ το χώρο.

    ΑΠΟ ΓΙΑΝΝΗ ΜΕΛΙΣΣΙΚΟΜΟ

  7. Σχόλιο:
    Μπράβο για τα βραβεία σου!!!Να τα χαίρεσαι, και πάντα τέτοια, χαρούμενα και όμορφα πράγματα να γίνονται. Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΗ

  8. Ελευθερία μου γλυκιά, με συγκίνησες πολύ! Σ’ ευχαριστώ από καρδιάς! Μόλις κατέφθασα από Αθήνα, είμαι τέζα, αλλά πρέπει να δείξω πράγματα, γιατί κάποιοι τα περιμένουν. Πρώτη μου κίνηση όμως, να Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ που με συμπεριέλαβες στα βραβεία σου… παρόλο που πάνω που σε γνώρισα, χαθήκαμε!
    Μετράει όμως η εκτίμηση και είναι αμοιβαία!
    Επιφυλάσσομαι όμως για εκτενέστερη ανάρτηση και σωστή παραλαβή του βραβείου μου, σύντομα και σε πιο χαλαρή μου στιγμή.
    Πολλά πολλά φιλάκια! Να είσαι καλά κι εσύ και η οικογένειά σου, ΟΤΙ ΠΟΘΕΙΤΕ και ένα χαρούμενο καλοκαίρι!
    Τα λέμε!

  9. Ele μου με συγκίνησες .. .
    Δεν θα σου πω πολλά..
    Μονο ένα μεγάλο ευχαριστώ..κια νομίζω εσύ θα καταλάβεις ..
    Πολλά φιλάκια
    Επανήλθα..

  10. Τι να πώ εγώ πούρθα όψιμά; Ευχαριστώ! Μήπως όμως το βραβείο πρέπει να γίνει μπουμερανγκ; Νομίζω πως εσύ το αξίζεις πιό πολύ που μοιράζεις απλόχερα την αγάπη σου στους άνδρες πούχεις στο σπίτι σου και σ’ εμάς. Άπατο το πηγάδι της αγάπης
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  11. Κατερινα μου τοσα χρονια κινησε μεσα στο διαδυκτιο σου αξιζει.Εχω κανε αποχη για λιγο γιατι γεμισαν τα μπλοκ με φωτο και δεν παιρνουν αλλες και ο χρονος μου ειναι αυτο τον καιρο περιορισμενοσ.Φιλακια

  12. Δεν πειραζει με νοημα καλλιο αργα παρα ποτε.Ναι ¨αγαπω την επαφη μου με τους ανθρω πους,και εσενα σου αξιζουν βραβεια και καλα λογια για την αγαπη σου για την πατριδα μας που τοσο σου λειπει.Φιλια.

Σχολιάστε

