ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

Γλυκιας αυγης ξημερωμα τση νυχτας μου φεγγαρι ηλιε τση βαρυχειμωνιας τση σκεψης  μου καμαρι.

Οσα αποσπερας ονειρα εχτιζα γω για σενα ολα η ομορφη αυγη μου τα’χει γκρεμισμενα.

Οντε ξυπνας πριν την αυγη αργει να ξημερωσει στεκει παραμερα κι αυτη για να σε καμαρωσει.

Καπνιζοντες και μη

Πεντ’ εξη μερες μεινανε να’ρθει ο νεος νομος που θα καπνιζουν στα χωστα πολλοι και παρανομως.

Ολοι κατεχουν πως κακο καπνιζοντας παθαινουν μα δεν το κοβουν κι αν κοπει νιωθουν πως αρρωσταινουν.

Ο ελληνας στο σβερκο του ζυγο δεν τον σηκωνει καπνιζει,πινει ξενυχτα και τσ’ ελεγκτες λαδωνει.

Σε τελικη αναλυση θα πρεπει να κατεχουν πως θα γενουνε παμπλουτοι αυτοι που θα ελεγχουν.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΟΙ ΔΑΓΚΑΝΕΣ

Καλοκαιρακι εφτασε αλλα θα κλαψουν μανες η εφορια ανοιξε και παλι τση δαγκανες.

Αυξανονται τα καυσιμα πανω και τα τσιγαρα φορος σε οποιον οδηγει την αυτοκινηταρα.

Ειδαμε ολοι το τυρι μα οχι κιαι τη φακα και ο καθενας πονηρος  πιαστηκε σαν το βλακα.

Πιασε τ’αυγο και κουρεψε κι οτι μαλλι μαζωξεις τοσα ευρω και εσυ θα βρεις Ελλαδα να προκοψεις.!!!!!!!!!!!

11 thoughts on “ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

  1. χα χα ομορφες οι μαντινάδες σου!
    Επειδή με αγαπώ , υπόσχομαι στον εαυτό μου , από δω και μπρος να αναπνέω πάντα αέρα ελεύθερο από τον καπνό του τσιγάρου…!!!
    OXI EΠEIΔΗ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΉ ΒΛΑΠΤΕΙ την υγεια και τη τσέπη μου!
    ΦΙΛΙΑ!!!

  2. Αν θές τσιγάρο φόρεσε,
    ψηλή μιά καμινάδα
    για να φυσάς τον τον καπνό
    μακριά πο την Ελλάδα.

    Κάτσε να πιούμε μια ρακιά,
    μα άκαπνη θε νάναι
    γιατίν το πρόστιμο βαρύ
    γι ατούς το λησμονάνε.

    Όποιος καπνίζει τώρα πιά
    τί άραγε θα κάνει;
    Χωρίς τσιγάρο ο καφές
    λέτε να μήν τον πιάνει;

  3. Liakada ,καλα θα κανεις να σε αγαπας.Τωρα στο χερι σου ειναι και στη δυναμη χαρακτηρος να το κοψεις, Εγω δεν ξερω αν θα μπορουσα να κοψω κατι που θα ειχα παθος, ειμαι αδυνατος χαρακτηρας.Φιλακια

  4. Με νοημα, εμενα ο καφες χωρις τσιγαρο μια χαρα με πιανει.Αληθεια εσυ καπνιζεις?Στην ιαπωνια τι γινεται?Περιμενω νεα σου.Φιλια

  5. Γλυκερια μου τι κανεις γλυκο μου και ονειροπολο πλασματακι?Χαθηκαμε ομως με τη ζεστη δεν μπορω να κατσω στον υπολογιστη, θελω κρυο για να λειτουργησω.Ενω εσενα δεν σε πιανει τιποτα συνεχιζεις ακαθεκτη.Φιλακια.

  6. Έχω την απάντηση στο μπλόγκ μου. Πίξε μια ματιά.
    Φιλάκια

Σχολιάστε

