ΑΠ’ ΟΛΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΑΞΕΣ

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

Μια βραδυνη βολτιτσα στην παραλια στο ρεθυμνο.Και τι δεν εχουμε!!!!!

ΣΑΡΔΕΛΙΤΣΑ ΨΗΤΗ ΣΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΓΑΥΡΑΚΙ ΤΗΓΑΝΙΤΟ ΜΕ ΣΑΛΑΤΑ ΚΑΙ ΜΠΥΡΙΤΣΑ.

ΜΕΤΑ ΒΟΛΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΝΕΨΟΥΜΕ

                                                      ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΠΙΤΣ ΒΟΛΕΥ                                                        

                                                       

 

ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ ΣΥΖΥΞ! Α ! ΑΝΔΡΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΔΕΝ Μ’ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

6 thoughts on “ΑΠ’ ΟΛΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΑΞΕΣ

  1. Νάτο το καλοκαίρι στην Ελλάδα!
    Σαρδελίτσα και γαυράκι.
    Σαλάτα και μπίτς βόλευ.
    με το θαλασσινό αεράκι να δροσίζει
    Τί παραπάνω μπορεί νάναι η ευτυχία;
    Φιλάκια και ευχές

  2. Αχ,αυτά τα καλοκαιρινά βραδάκια!Ένα όνειρο!
    Χάθηκα Ελευθερία,αλλά στην παραλία που είμαι με dial σύνδεση δυσκολεύομαι να παρακολουθώ ό,τι θέλω.
    Καλά να περνάς!

  3. Με Νοημα,τοχω αναγκη,αυτα μου προσφερει το ρεθυμνο και μαλιστα σε αποσταση αναπνοης απο το σπιτι μου.Ομως ειναι ευτυχια?ή μηπως τελικα δεν ευχαριστιομαστε με τιποτα στη ζωη μας? τι ψαχνουμε οταν αυτα μας δινουν μικροχαρεςκαι μας παλι κατι μας λειπει? Παντως το καλοκαιρι μικραινει τις αποστασεις.Φιλακια ξερω οτι σου λειπει η πατριδα.

  4. Ελενη μου το καλοκαιρι δεν ειναι για υπολογιστες ειναι για εξω απο το σπιτι και ανεμελια.Εφω απλα μια και εχει συνδεση ο γιος μου στο ρεθυμνο τα βραδυα απολαμβανω αερακι στη βεραντα μου και ριχνω και καμμια ματια.Την αγαπη μου και φιλια.

  5. Ελευθερία μου, η ευτυχία βρίσκεται στα μικρά, τα καθημερινά. Στις μικροχαρές όπως είπες. Οι μεγάλες χαρές φέρνουν μεγάλες συμφορές, δέν είναι για μας. Για μάς είναι ευτυχία το χαμόγελο του παιδιού που παίζει ανέμελο. Η λάμψη της μάνας που το κοιτάζει. «Ένα ποτήρι ζεστό γάλα κι ένα βιβλίο» όπως έγραφε ο Ρίτσος. Όταν κοιτάμε τον ήλιο ν’ανατέλει ας μήν ξεχνάμε πως ξημερώνει για μάς!
    Ναί μου λείπει η πατρίδα
    Πολλά φιλιά!!

Σχολιάστε

