ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΓΛΕΝΤΟΥΝ

6 thoughts on “ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΓΛΕΝΤΟΥΝ

  1. Καλησπέρα Ελευθερία μου. Πέρασα να δω τι κάνεις. Μάλλον στην Κρήτη είσαι, απ’ ότι καταλαβαίνω. Τα φιλιά μου έχεις!

  2. Κατερινα μου καλημερα ειδα οτι ελειπες ,Ξεκουραστηκες καθολου?? εγω προσπαθω να χαλαρωσω γιατι ο χειμωνας με τον λευτερη να διαβαζει για πανελληνιες θα ειναι δυσκολος.Πολλα φιλακια

  3. Πόση δύναμη χρειάζεται αυτό… Να μπορείς να γλεντάς ακόμη και στον πόνο!Μου άρεσε πολύ αυτή η ανάρτηση σου Ελευθερίτσα μου.Πάρα πολύ…Την καλημέρα μου!Και πολλά πολλά φιλιά!

  4. Γλυκερια μου φιλακια απο ρεθυμνο, ασε φυσαει συνεχεια και δεν κανουμε καθολου μπανια, ομως κανουμε βολτες,κατι ειναι και αυτο.Ναι οι κρητικοι και σ’αυτο εχουν κουραγιο.

Σχολιάστε

