Ο ΕΜΠΡΗΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΤΙΜΩΡΙΑ

Οσες  πυρκαγιες  ξεσπασαν στην ελλαδα τα τελευταια χρονια οφειλονται σε εμπρησμους, μπορει και σε αμελεια και   αλλη  μια αιτια ειναι αγνωστη.Συμφωνα με μελετη του Πυροσβεστικου Σωματος  οι περισσοτερες πυρκαγιες εχουν ξεσπασει στα λεγομενα οικιστικα φιλετα στο νομο Αττικης. Τις περισσοτερες φορες οι δραστες δεν εντοπιζονται και ετσι δεν τιμωρουνται οπως προβλεπει ο νομος.Η Ευρωπαϊκη Ενωση εχει εκδοση οδηγια για να παρουν μετρα τα κρατη μελη. Αυτοι που κατα καιρους εχουν πιαστει ως εμπρηστες εχουν τιμωρηθει;;;;;

ενα εγκλημα χωρις τιμωρια
 

 

8 thoughts on “Ο ΕΜΠΡΗΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

  1. Οικιστικά φιλέτα!Το μενού που πουλάει Ελευθερίτσα μου.Σκεφτόμουν πόσο τυχεροί είμαστε που τα δάση μας εδώ πάνω δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον ακόμη για κάτι πειναλέους… και πόσο άτυχοι από την άλλη είναι όλοι αυτοί οι άνθρωποι που μετά από κάθε καταστροφή μένουν άστεγοι και αβοήθητοι στην ίδια τους την πατρίδα.Μετανάστες στον ίδιο τους τον τόπο…Την καλημέρα μου και καλή βδομάδα!Φιλιά πολλά!

  2. Καλημέρα Ελευθερία μου. Τί να πω εδώ; Τα είπα στο δικό μου μλόγκ.

    Πιστεύων νάστε όλοι καλά
    Φιλάκια

  3. Καλησπερα Ελε μου! Οικιστικα Φιλέτα! εμ γιατι νομίζεις επεσε η φωτια? Αν ηταν ξερά θα τα εκαιγαν? Η αν ηταν σε κτηματολογιο επισης?
    Λυπαμαι για την πανιδα και τη χλωριδα που χαθηκε .. για τα δαση Μας! Λυπαμαι που εχουμε μνημη ψαριου και ξεχναμε πριν παμε στις καλπες .. ξεχναμε να τουσ μουντζουρωσουμε!
    Οπως σου εγραψε και η ΑΖα για τους μεταναστες στον ιδιο τους τον τοπο …
    γιατι καινε?
    Δες μερος από το σκεπτικο τους

    • Καίω δάση !
    – Τρελλός είσαι? αμα σε πιάσουν θα σε κρεμάσουν!
    – Σιγά 8α μου κλάσουν τα @@! ααααμα με πιάσουν!
    – Και αν με πιάσουν τι έγινε? Δεν υπάρχουν νόμοι για να με κρατήσουν μέσα.
    Ασε που ΑΝ με χώσουν μέσα θα δωροδοκίσω και θα βγω …και τα καμένα θα τα κάνω οικόπεδα να τα μοσχοπουλήσω!
    • Γιατί να μην το κάνω; Γιατί να μην τα κονομήσω; Κορόιδο είμαι;
    • Αλλωστε δεν είμαι « κακούργος»!!!
    • Εγώ τη φωτιά τη βάζω για να κάψω μια μόνο μικρή περιοχή. Το υπόλοιπο δάσος θέλω να υπάρχει γιατί δίνει αξία στα μελλοντικά οικόπεδά μου.

    • Γιατί δεν με πιάνουν?
    • Εγώ φταίω που την Πυροσβεστική τη διοικούν κάτι άχρηστοι;
    Όλα τα ξέρουν, όλα τα μπορούν, μόνο μια κωλοφωτιά δεν καταφέρνουν
    να σβήσουν.

    • Και αν σας σας πω και κάτι μεταξύ μας? Μου τη δίνει αυτή η ανικανότητά τους γιατί έτσι χάνω λεφτά από τα κέρδη μου.
    • Ετσι μου έρχεται να τους κάνω αγωγή για διαφυγόντα κέρδη!
    Αλλά ποιον να βάλω δικηγόρο? Ο Σταμούλης πέθανε.Ο Λυκουρέζος είναι έξω ακόμα -με εγγύηση , υπόδικος για τις καταπατήσεις οικοπέδων στη Γλυφάδα αλλά δεν τον εμπιστεύομαι- φοβάμαι ότι με το συνάφι του 8α μου φάνε με το γνωστό κόλπο της χρησηκτησίας τα μισά από τα οικόπεδα σαν τα εντοπίσουν. Ο λύκος έχει χοντρό το σβέρκο γιατί κανει μόνος τις βρωμοδουλειές του!

    Εσύ απλέ φουκαρά πολίτη ξέρω τι θα σκέφτεσαι για μένα τώρα….
    • Όχι βρε, εγώ δεν ανησυχώ , σαν κι εσένα βλάκα, μη χάσω τη δουλίτσα μου και πεινάσω.
    • Τα δάση μπορεί να σωθούν μόνο με Κτηματολόγιο και νομοθετικές ρυθμίσεις

    • Και τώρα είναι Καλοκαίρι οι νομοθέτες έχουν πάει για τα μπάνια του λαού
    • Και οι άλλοι , έχουν κωλοφωτιές με τις μίζες , το ασφαλιστικό, την παιδεία, το που θα φάνε φρέσκο ψάρι, τη «φάγαμε» και στο ποδόσφαιρο κι έχουν κατεβάσει τις πλερέζες χαμηλά ως τη μύτη ..Που να δουν ένα χιλιοστό ποιό πέρα!

    Συμπέρασμα: Εγώ ο εμπρηστής δεν κινδυνεύω.
    • Ο μόνος που κινδυνεύει από εμένα και από αυτούς είσαι εσύ ανυπεράσπιστε πολίτη!

    • Με μισήσες τώρα ε? Βρε εγώ μαζί σου είμαι αν το σκεφτείς σε βάθος.
    • Εχουμε ένα κοινό εμείς οι δυο . Ούτε εγώ συμπαθώ τους άλλους εμπρηστές.
    Ειδικά τη ΔΕΗ που λύνει και δένει με εμπρηστικό τρόπο τα καλώδια και
    που δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν παρά μόνο σε εσένα ανυποψίαστε φουκαρά κανένα φουσκωμένο ( τον πληρώνεις αδιαμαρτύρητα, αφού! Από μένα τι περιμένεις να ερθω να σου κάψω τον λογαριασμό? Πες μου κι αν ευχερήσω μετά τα δάση μπορεί ..) .
    Ντροπη μας!

  4. Γλυκερια μου αν το παρουμε ετσι ναι εισαστε τυχεροι που τα μερη σας δεν ειναι φιλετα.Μα πες μου τι φιλετα θα ειναι χωρις τα δενδρα.Ολοι θελαν να φτιαξουν βιλες μεσα στο πρασινο.Τωρα τι θα κανουν θα κουβαλησουν χλοοταπητες ή δενδρα ετοιμα????????? Δεν ξερω ,δεν εχω γνωμη πλεον παρα μονο απογοητευση,Φιλακια

  5. Λιακαδα μου, λεω εγω τωρα…. βιλες και οικοπεδα χωρις πρασινο δεν αξιζουν, να σε πιασουν λιγο δυσκολο, δωροδοκια ευκολο.Δικηγοροι μεγαλοκαρχαριες και απατεωνες πρωτου βεληνεκους.Πως να σβησουν τη φωτια????? Καθε χρονο εξαγγελιες για συγχρονα μεσα και τελικα δεν φτανουν οι πυροσβεστες και τα μεσα που χρησιμοποιουν εκτος των πυροσβεστικων αεροπλανων περασμενων χρονων, δασικοι καθηκια.Δεν σε αφηνουν να καθαρισεις ενα χωραφι και μετα καιγεται το δασος. εχω παρομοια εμπειρια απο δικη μου περιπτωση στο ρεθυμνο.ΔΕΗ πληρωσε και ελα να τα βρουμε.

  6. Με άλλα λογια ζητω που καήκαμε! Λεω να μη μαζέψω τα βατραχοπέδιλα και τη μάσκα.. ! Φθινόπωρο έρχεται .. Ασε που με αυτό το χάλι μπορεί να χριαστεί και η βαρκούλα η φουσκωτη που είχαμε στη κόρη μου σαν ήταν μικρή! Να μου πεις έχει εξωλέμβια? Οχι! αλλά έτσι κι αλλοιώς κουπί θα τραβήξουμε!

  7. Λιακαδα μου καλη περιπτωση η βαρκα του παιδιου μαθημενοι ειμαστε απο κουπι,και μην ξεχνας μια ζωη ξεβρακωτοι στα αγκαθια.Ομως θελω καθαρο αερα και πνιγομαι στην αθηνα.Φιλια

Σχολιάστε

