ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΑ

Με τα πολλα δεν εμαθα

τα λιγα φτανουνε μου

φτανει να ειμαι υγιης

Μεγαλοδυναμε μου.

Αυτος που ψαχνει τα πολλα

να βρει με καθε τροπο

συνηθως πεφτει χαμηλα

στα μαθια των ανθρωπω.

Μην τα καλομαθαινετε

στο χρημα τα παιδια σας

μα να’  στε παντα διπλα τους

 να τα ‘χετε κοντα σας

Αυτος μου μαθει στα πολλα

και που κακομαθαινει

θαρρει πως να του δινουνε

ειν’ υποχρεωμενοι.!!!!!!

 

ΠΑΝΕ ΚΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ

Απ’οτι ψιθυριζεται

οι εκλογες σιμωνουν

κι ενα χαλι εις το ΠΑΣΟΚ

να κυβερνησει στρωνουν΅Εφαγαν οι σημερινοι

μα πετυχαν και κατι

τον στοχο απου βαλανε

να φυγουνε χορτατοι

Το μυστικο κατεχουνε

εκεινοι που θα ΄ρθουνε

θ’απλωσουνε τσι χουφτες τους

να βγουν να δανειστουνε.

Βουλιαζει καθημερινα

η χωρα ολοι λενε,

μα εγω θα πω πως στον αφρο

παντα φελλοι θα πλενε.!!!!!!

Σχολιάστε

