ΣΑΤΥΡΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ Νο2

1.–Δίχως δυο βούγια ‘σόμπογα δεν σοβαρεί τ’ αλέτρι

ως θέλει παει η αυλακια,ποτές δε  βγαινει ντρέτη.

βουγια=βοδια

σομπογα= με το ιδιο μπόϊ

σοβαρει=ισοσταθμίζει

ντρέτη=αυθύγραμμη

2.–Μεγάλος μη μ-παντρευεσαι μικιό  κοπελιδάκι

γοργοστερεύγει το νερό, ξερένεται τ’αυλάκι.

3.–Α δείτε σε ψηλό βουνό να ξεφυτρώνει στάρι

ο κουζουλός αγάπησε κι ανθεί και το χορτάρι.

4.–Μη πουσουνίζεις κρεάτα απο κακο  κασάπη

για θα ταϊσεις σάικα το σκύλο και το γ-κάτη.!!!!!!!

κασαπη=χασαπη

 

ΓΙΑ ΤΗ ΠΕΘΕΡΑ

Παντρεύτηκα μα δυστυχώς δε μ-πήρα μια γυναίκα

φορτώθηκα και πεθερά που κάνει αυτ΄η για δέκα.

Ξορκια γητειές,Πατερ ημών,λέω στο σατανά μου

τα ίδια λέω μπάταρε και για τη μ-πεθερά μου.

Βάρδα φουρνέκο χωριανοί ,μη μου ζητάτε ευθύνη

η πεθερά μου μου’ φυγε απ’αναφτό καμίνι’

Γροικάτε μου είντα θα πω και βάλετέ  ν-το έγνοια¨:

Το νού σας απο πεθερά που’χει στη μούρη γένια.

Πάλι την ερεζίλεψα την γ-κτητική μου βράκα,

με δύο ανεκούκουλες γίνηκα πάλι στάκα.!!!!!!!!!!!!!

————————-

ανεκούκουλες= επι ποτου απανωτεε πόσεις χωρίς μεζέ.

 

2 thoughts on “ΣΑΤΥΡΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ Νο2

Σχολιάστε

