ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ ΖΩΗΣ

Μετα την αναποληση , θυμηθηκα ενα αστειο περιστατικο.

Την εποχη που μεναμε στο κεντρο της ΑΘΗΝΑΣ και μια και εμεις μεναμε στην πρωτευσουσα ,οποιος ερχοταν απο επαρχια, ΛΑΡΙΣΑ ή ΚΡΗΤΗ ερχονταν στο σπιτι μας.Κεντρο διερχομενων.Ομως ο κοσμος ηταν απλος και βολικος, δεν ειχε απαιτησεις, ενα στρωμα κατω και υπνο.

Εφτασε λοιπον απο ΡΕΘΥΜΝΟ  ενας ανηψιος μας για  να καταταγει στο ΝΑΥΤΙΚΟ. Φυσικο να μεινει σε μας.

Λεει λοιπον στη γιαγια μου η οποια ηταν λαρισαια και δεν καταλαβαινε και πολυ τα κρητικα.

Συμπεθερα εγω που θα θεσω?

Η γιαγια μου λοιπον πολυ απλα τον πηγε στον καμπινε που τοτε τα σπιτια τον ειχαν εκτος στην αυλη.

Εδω παιδακι μου θετουμε εμεις του λεει.

Συμπεθερα να θεσω σου ειπα οχι να χεσω!!!!!!!!!!!!!!!

 

Να κοιμηθει ηθελε ο ανθρωπος, αλλα οπως και τωρα για να συνεννοηθει η θεσσαλια με την κρητη θελει λεξικο.

4 thoughts on “ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ ΖΩΗΣ

  1. Μιά και με προσκάλεσες να συμπληρώνω, όπως πάντα, δέν σου χαλάω το χατήρι!
    Με την Κρήτη βέβαια, που πρέπει να σημειώσω, μιλά τα πιό γνήσια Ελληνικά (μαζί με την Κύπρο και τον Πόντο, όλη η υπόλοιπη Ελλάδα χρειάζεται λεξικό.
    Στις αρχές της τριετούς παραμονής μου στην Κρήτη, σε εποχή που ελλάχιστοι είχαν τηλέφωνο στο σπίτι, χρειάστηκε να πάω στο σπίτι συναδέλφου για να του πώ ότι ο προϊστάμενος τον ζητούσε.
    Την πόρτα μου άνοιξε μιά ηλικιωμένη γυναίκα. «Καλώστο»,μου είπε. «Συγνώμη για την ενόχληση» απήντησα, «μήπως είναι ο Γιώργος εδώ». » Εδά αποκόλωσε το ρούκουνα» μου απάντησε η γυναίκα. Δέν κατάλαβα βέβαια λέξη, αλλά ούτε και την είδα να τον καλεί κι έτσι την ευχαρίστησα και έφυγα…
    Φιλάκια

  2. Νοηματακι ,αλλοιμονο μη σε καλουσε να μπεις , μια και ο Γιωργης ειχε αποκολωσει…….χαχαχα. Σε θελω να με συμπληρωνεις γιατι εχουμε και αλτχαϊμερ, ή πολλα μπορει εγω να μην τα ρχω ζησει τοσο εντονα.Φιλακια

Σχολιάστε

