ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ

 Είναι 3 φίλοι
>> αραχτοί σε ένα μπαράκι και τα
>> πίνουν
>> κουβέντα στη κουβέντα , φτάνει η
>> συζήτηση στο πόσο εγωιστές είναι
>> οι άντρες.
>>
>> Μιλάει ο πρώτος ….
>>
>> – Εγώ ρε παιδιά είμα πολύ
>> εγωιστής, επειδή ένα πρωί η
>> γυναίκα δεν μου
>> έφτιαξε καφέ , έκανα να της
>> μιλήσω μια ολόκληρη εβδομάδα.
>>
>> -Σιγά ρε, λέει ο δεύτερος ,
>> εγωισμός είναι αυτός?
>>
>>
>> -Εγώ επειδή μου έφτιαξε
>> μακαρονάδα με σάλτσα και όχι με
>> κιμά ένα μήνα
>> κοιμόμουν στον καναπέ του
>> σαλονιού.
>>
>> Ο τρίτος χαμογελούσε …με το
>> ύφος του »μεγάλου
>> άντρα».
>>
>> -Αντε ρε , λέει κάποια στιγμή ο
>> τρίτος της παρέας…
>>
>> ….που είστε εσείς εγωιστές…
>>
>> -Εγωιστής είμαι εγώ , που επειδή
>> τη μέρα του γάμου η γυναίκα μου,
>> μου πάτησε
>> το πόδι στην εκλησία , τόσα
>> χρόνια γάμου και δεν την έχω
>> αγγίξει …
>> ποτέ!!!!!!!
>>
>> Καλά ρε μας δουλεύεις ? ρωτούν οι
>> άλλοι.
>>
>> Και τα παιδιά πως τα έχεις
>> κάνει?
>>
>> -ΤΟ Π Ι Σ Τ Ε Υ Ε Τ Ε Ο Τ Ι
>> Α Π Ο Ε Γ Ω Ι Σ Μ Ο Δ Ε Ν Ε
>> Χ Ω
>> Ρ Ω Τ Η Σ
>> Ε Ι ????????????

Σχολιάστε

