ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ

Απο καιρο εχω ενα προβλημα υγειας και τρεχω στους γιατρους του ΙΚΑ, τη μια δουλεευουν, την αλλη απεργουν, την αλλη δεν βρισκεις ραντεβου. Αποφασισα μετα απο περιπετεια 2 μηνων να παω ως εκτακτο πεςριστατικο σε δημοσιο νοσοκομειο, ΑΤΤΙΚΟΝ , κτιριο παρα πολυ καλο, εξυπηρετηση στα νουμερα καλη, μετααααααααααααα ομως. απο 2 το μεσημερι στις 7 το απογευμα ακομη περιμενα , το περιστατικο μου δεν αξιολογηθηκε σοβαρο, οποτε επρεπε να περιμενω. Τα αθενοφορα ερχοντα το ενα μετα απο το αλλο με ηλικιωμενους οι οποιοιθ επασχαν απο εγκεφαλικα, ‘η δεν δεν ξερω τι αλλο !!!! με αποτελεσμα να τους φερνουν στο νοσοκομειο με την εφημερια να προηγουνται και να γινεται εισαγωγη και πιθανον απαλλαγη της οικογενειας των αρρωστων με ανιατυες παθησεις στις γιορτες. Γιατι μου εκανε εντυπωση????? φαινονταν οι ανθρωποι οτι ηταν χρονιεςε παθησεις ηταν ολοι σκεβρωμενοι στα κρεββατια. Αραγε δεν το επαθε εκεινη τη στιγμη.!!!!!! Και γω περιμενα, Παντως κανει και ενα καλο να πηγαινεις που και που στο νοσοκομειο , βλεπεις ποσος πονος υπαρχει και σταματας να γκρινιαζεις για τον εαυτο σου. Ομως και εδω ειναι το ομως , αυτος ο ελληνικος λαος τι φταιει???????? Πως μας ισοπεδωσαν και πανε ακομη αν κλεισουν κι αλλα νοσοκομεια??????Πως θα βρουμε γιατρο οταν το ΙΚΑ κανει ενα μηνα να σου κλεισει ραντεβου γιατι δεν υπαρχει ιατρικο προσωπικο?????? οταν ο γιατρος γραφει φαρμακα αναλογα την προμηθεια των φαρμακευτικων εταιρειων????? Ποιος θα μας ποστατεψει??? εμας τους απλους πολιτες??????Εμενα μου εδωσαν φαρμακα για την πιεση και μου εκαναν επιπλοκη με αποτελεσμα να βηχω 2 μηνες. Πηγα πνευνομολογο, παθολογο ,καρδιολογο, και κανεις δεν καταδεχθηκε ν’ ανοιξει το βιβλιαριο υγειας και να ριξει μια απλη ματια στα φαρμακα των αλλων.Μου εδωσαν αντιβιωσεις αντιβηχικα, αντιαλλεργικα, και στο τελος μου αλλαξαν το φαρμακο της πιεσης. Ομως δεν ε3ριχνε την πιεση , αλλαγη χωρις φυσικα να μπορουν να το γραψουν στο βιβλιαριο γιατι δεν ειχε περασει μηνας για να γραψουν νεο φαρμα.Εγω αυτη τη στιγμη χρωσταω 3 αχρηστα φαρμακα στο φαρμακειο και δεν ξερω ποιος τελικα θα τα γραψει ,με τι τροπο?? και πως θα παρω νεα που να μου κατεβαζουν την πιεση?????? ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟΝ ΛΟΒΕΡΔΟ που οταν αρρωστησε ετρεξαν ολοι να τον μεταφερουν στο καλυτερο νοσοκομειο της αθηνας και χωρις να περιμενει για το επειγον του περιστατικου του.!!!!!! Εμενα ποιος θα με βοηθησει να βρω ακρη εκτος της τσεπης μου που ειναι αδεια λογω περικοπων??????????????????????? .

Σχολιάστε

