ACTION MAN—-ΚΑΘΟΤΙ ΑΓΟΡΟΜΑΝΑ

 

ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ, ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΚΑΙ ΤΙ ΜΕ ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΨΑΞΩ ΝΑ ΒΡΩ. ΘΥΜΙΣΕΣ!!!! ΩΡΑΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ ΧΩΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΛΟΥΣ. ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΝ!!!!ΑΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ. ΑΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΥΤΗ.!!!! ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ.!!!! Η ΚΟΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΥΓΟ Η ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΗΝ ΚΟΤΑ. ΠΑMΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΙ ΒΡΗΚΑ ΙΔΟΥ…….                        

 

AΦΙΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ 3ο ΓΙΟ

 


 

ΚΟΜΜΑΤΙΑ 3 ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ.

 

 

 

 

 

 

5 σκέψεις σχετικά με το “ACTION MAN—-ΚΑΘΟΤΙ ΑΓΟΡΟΜΑΝΑ

  1. Άνοιξες το κουτί των αναμνήσεων βλέπω.
    Και βγάζεις από μέσα τους θησαυρούς σου.
    Πολύ όμορφο Ελευθερία.

    🙂

  2. Νατασσακι μου αυτο θα το πουν οι ιδιοι,αλλα βλεπω οτι παρ’οτι μεγαλωσαν καμαρωνουν για τη μαμα τους . Βεβαια τις περισσοτερες φορες φταιω για ολα.Φιλακια.

  3. Καλημερα Αλουφανιε , ασε θυσαυρους 30 χρονων πισω τι μου κανατε !!!!Ξερεις συγκινουμαι οταν κανω ανασκαφες και βρισκω τετοια ευρηματα, διαβαζοντας εκεινη την χειροποιητη καρτουλα του γιου μου του 2ου την τοσο κακοκομμενη με τα χερακια του τα μικρα, αλλα με περιεχομενο αγνο οπως ειναι ολα τα παιδια σ’αυτη την ηλικια ,συγκινηθηκα.Γιατι τωρα που ειναι αντρες δεν βγαζουν τοσο ευκολατην ευαισθησια τους και γω την θελω, αν ζουν οι γονεις σου πες τους οτι τους αγαπας θα χαρουν.Νασαι καλα

Σχολιάστε